En kestä kun poikakaveri tunkee suolakurkkua ja tomaattia joka paikkaan
Munakkaaseen, pitsaan, makaronilaatikon päälle, salaatteihin, leivän päälle, kaiken ruuan lisukkeeksi. Siis ihan aina! En suuremmin välitä kummastakaan, ja tomaatti myös vähän kirvelee kitalakea. Poikkis on ihan päinvastainen ja vetää tomaatteja sellaisenaankin, kuin omenoita. Myös kokonaisia suolakurkkuja syö toisinaan välipalaksi. Voiko meille oikeasti vielä tulla ero näin pienestä asiasta...
Muutenkin on kyllä erilaiset ruokamieltymykset, kun itse haluan syödä kalaa monta kertaa viikossa ja hän ei syö kuin korkeintaan kalapuikkoja. Minä tykkään munakoisosta, avokadosta, kaaleista, sienistä, kurpitsoista... ja poikaystävälle riittää, kun on pussillinen tomaatteja ja toinen pussi suoliksia, kuten hän suolakurkkuja mukahauskasti nimittää. Tsiisus, kun alkoikin ärsyttää!
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Sattuuhan se.
Ai kun tomaatti kirvelee kitalakea? Onko se sen merkki, ettei tomaatti sovi ollenkaan vai kirveleekö tomaatti kaikilla?
Ap
Terveisiä Porvooseen. Paras aloitus aikoihin. :D
Ihan kelpo trolli. Eroa ihmeessä siitä tomaatinsyöjästä. Tai mene päälääkärille.
Tomaatit ja suolakurkut on niin hyviä. 😋
Luultavasti allergiaa jos tomaatti kirvelee. Sen ei kuulu kirvellä
Vierailija kirjoitti:
Oletko minun poikkis..?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sattuuhan se.
Ai kun tomaatti kirvelee kitalakea? Onko se sen merkki, ettei tomaatti sovi ollenkaan vai kirveleekö tomaatti kaikilla?
Ap
Sulla on lievää allergiaa. Ei kirvelee kaikilla. T: toinen, joka syö tomaatteja kuin omenoita
Vierailija kirjoitti:
Ok, kiitos tiedosta. Näin pelkäsinkin :( Toisaalta, eikö allergia nyt ainakin ole sellainen syy, mitä elämänkumppanin pitäisi kunnioittaa, jos aikoo elämänkumppanina pysyä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko minun poikkis..?
Ap
Heh, no en tietääkseni. Tykkään kyllä oikeasti tomaateista ja suolakurkuista tosi paljon, mutta en dissaa muitakaan rehuja. Päinvastoin.
Opetelkaa kokkaamaan. Ei tarvitse erota.
T: Moniallergisen vaimo
Ja menkää nyt helkattaan te provojen huutelijat, kiitos.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sattuuhan se.
Ap
Puoli Eurooppaa pilkkoo ruuan kyytipojaksi lautaselle tomaatteja joiden päälle ripotellaan suolaa ja valkosipulia. Nam! Tomaatti on terveellistä miehen eturauhaselle.
Vierailija kirjoitti:
Ai naislapsi ei osaa kokata?
Ainoastaan jotain mukahauskaa kaaleista ja suoliksista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok, kiitos tiedosta. Näin pelkäsinkin :( Toisaalta, eikö allergia nyt ainakin ole sellainen syy, mitä elämänkumppanin pitäisi kunnioittaa, jos aikoo elämänkumppanina pysyä.
Ap
Ei kai hän niitä sinun ruokaasi tunge?
Eikö poikkis saisi syödä enää tomaattia ja suoliksia ettei prinsessa vaan pahoita mieltään?
Ero on parasta mitä poikkiksellesi voi koskaan tapahtua.
Vierailija kirjoitti:
Ja menkää nyt helkattaan te provojen huutelijat, kiitos.
Ap
Jos ette itse tajua kattaa ne lisukkeet erikseen, on ihan sallittua provoilla.
Ja itsehän kirjoitit "tunkee suolakurkkua ja tomaattia joka paikkaan".
Sattuuhan se.