Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä muut ystävättömät teette kesällä?

Vierailija
26.04.2019 |

Minä tapaan katsella paljon televisiota kesäisin..

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin ystävän, jonka kanssa voisi olla pitkiäkin aikoja vaikka ihan vaan hiljaakin.

Vierailija
22/30 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan ikävöin sisarustani tai sitä joka hän oli ennenkuin hänestä tuli prsreikä. Toisaalta ehkä meitä yhdisti lapsenakin vaan pakko. Molemmin puolin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon arkiviikot yötöissä. Päivät nukun. Vknl matkustan poikaystävän luo ja mökkeillään. Sitten takas.

Vierailija
24/30 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoilla, ja uida, pyöräillä, lukea, ottaa rennosti, katella tv:tä, ottaa aurinkoa, käydä kampaajalla, värjätä hiukset, käydä korkeesaressa, syödä jäätrköä ja pirää hauskaa.

Vierailija
25/30 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkoilla, ja uida, pyöräillä, lukea, ottaa rennosti, katella tv:tä, ottaa aurinkoa, käydä kampaajalla, värjätä hiukset, käydä korkeesaressa, syödä jäätrköä ja pirää hauskaa.

Tiesitkö, että kampaajilla on eniten virtsarakon syöpiä ja hiusvärin myrkyt kiertää suonissasi vielä kaksi viikkoa värjäyksen jälkeen. Ei sillä etten itsekin värjäilisi.

Vierailija
26/30 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etelä-Savosta ketään?

Vierailija
27/30 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen puistossa tai muualla ulkona, käyn uimassa, lenkkeilen. Tänä kesänä aion käydä jossain huvipuistossa.

Vierailija
28/30 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos on aina tuntenut itsensä yksinäiseksi, seurassakin? Nykyään se ei tosin enää haittaa.

Vierailija
29/30 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyn lenkillä, istun terassilla, käyn rannalla, eväiden kanssa ja ilman. Ei kai kesästä nauttiminen vaadi joukkoja ympärille? Nauti!

Ei toki, ja pidän kesästä, mutta pää vaan meinaa hajota kun edellisen kerran juttelin kaverintapaisen ihmisen kanssa viime syksynä. Plus kun katsoo kaveriporukoita ja pariskuntia niin nousee raivo ulkopuolisuudesta (olin jo lapsena se joka jätettiin ulos porukoista).

Pitäiskö sun sitten hankkia pari ja lisääntyä..

Lapsia en halua, parin etsinnästä ollut aina huonoja kokemuksia vaikka sellaisia joskus ollutkin (viimeksi 8 v sitten), eli toki ne kumppanit ja ystävät kelpaisi mutta minusta tuntuu että kaikki muut ihmiset ovat niin käsittämättömän energisiä, hyväntuulisia ja puheliaita että väsähdän jo puolen minuutin kuuntelun jälkeen. En tajua miten ihmiset ovat niin pirteitä. "oiihanakelivoivitsimitähänmätänääntekisinvoiskäydäjäätelöllävoiettäihanaa"

Vierailija
30/30 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilen, käyn rannoilla, katson leffoja, pelaan, penkkiurheilen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi