Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pulleat naiset, miksi käytätte läpikuultavia tiukkoja trikoohousuja

Vierailija
26.04.2019 |

Aika hirveän näköistä tuolla askelportaissa. Onhan ne tietysti keveät näin helteellä, mutta voisin siihen päälle laittaa jonkun..

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. Kiinteä läski

Vierailija
22/27 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ne ovat kevyet ja mukavat päällä. Siksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska niissä on mukavampi liikkua kuin missään muissa vaatteissa. Nimenomaan kuntoportaissa ne ovat loistava vaate!

Vierailija
24/27 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pulleat naiset, miksi olette pulleita? Miksi ette laihduta? Olette iso menoerä yhteiskunnalle ja miehet eivät halua teitä katsoa.

Ymmärrät kai, että pulleat naiset ovat varsin heterogeeninen joukko erilaisia ihmisiä, joiden taustat ja syyt lihomiseen voivat olla mitä tahansa maan ja taivaan väliltä?

On hieman höpsöä esittää kysymys kaikille maailman pulleille naisille olettaen, että se koskisi heitä vain siksi, että he ovat pulleita ja naisia. Esimerkiksi minä olen terve aseksuaali pullea nainen, eikä esittämäsi huolenaihe toisin sanoen liity millään tavalla minun elämääni, joten en voi valitettavasti antaa siihen kovasti kaipaamaasi vastausta sairaiden ja heteroseksuaalisten pulleiden naisten puolesta.

Esim. verensokeriarvoni ovat loistavat eikä verenpaineeni ole koholla. Käytän suolaa kohtuudella ja vältän nopeita hiilihydraatteja. Pullea olen siitä syystä, että luonnollinen kehonrakenteeni on ensinnäkin hieman tavanomaista naista rotevampi ja nautin ihan rehellisesti sanottuna syömisestä ja hyvistä viineistä. Vielä ollessani normaalipainossa lääkärit kuvasivat olemustani vankkarakenteiseksi, koska sellainen olen; voimakas amatsoni, jolla on sekä lihasta että läskiä.

Terveyteni on ihan hyvissä kantimissa enkä näe näillä näkymin syytä laihduttaa kuin vasta ehkä keski-iän kynnyksellä. Silloin voisin nipistää n. 15-20 kg elopainostani maltillisella keventämisellä, sillä mitä vanhemmaksi ihminen tulee, sitä tärkeämpää on välttää ylimääräistä niveliin kohdistuvaa painoa ja rasitusta.

Heteromiehet eivät sen sijaan kiinnosta minua missään mielessä, joten sen puolesta voisin syödä itseni vaikka satakiloiseksi. Suhtaudun muutenkin melko rennosti muiden osoittamaan pahennukseen, joten en kauheasti piittaa siitä mitä vieraat ihmiset minusta sattuvat ajattelemaan.

Toivottavasti kuitenkin saat vielä parempia vastauksia kysymyksiisi sairailta pulleilta heteronaisilta!

Vierailija
25/27 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pulleat naiset, miksi olette pulleita? Miksi ette laihduta? Olette iso menoerä yhteiskunnalle ja miehet eivät halua teitä katsoa.

Koska rakastan syömistä. Saan siitä todella paljon nautintoa. Erillaisia makuja, suolaisia ja makeita 😄

Jos pitäisi luopua syömisestä ulkonäön takia - en voisi. Mitä järkeä elämässä sitten enää olisi.

Vierailija
26/27 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöminen tekee onnelliseksi. Miksi rajoittaa omaa onneaan?

Vierailija
27/27 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska rakastan syömistä. Saan siitä todella paljon nautintoa. Erillaisia makuja, suolaisia ja makeita 😄

Jos pitäisi luopua syömisestä ulkonäön takia - en voisi. Mitä järkeä elämässä sitten enää olisi.

Ooh ihana nainen. <3 Haluan hieroa mahaasi ja syöttää sinulle suklaaleivoksia ja konvehteja romanttisesti sohvalla kun katsomme netflixiä <33

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän