Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Temptation Island Suomi - TIS 2020 OFFICIAL

Vierailija
26.04.2019 |

Lanka valmiina. Onko tänä vuonna taas vanhoja pareja?

Kommentit (4706)

Vierailija
881/4706 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä wallu on ällöttävä, mutta ei todellakaan ulkonäkönsä takia. Tai no ei hänen ulkonäkönsäkään kyllä ole minun makuuni, mutta siihenkään se ylipaino ei ole merkittävä tekijä. Mun mielestä ovat kaikki siellä ihan ok näköisiä eikä ole tarvetta haukkua ketään ulkonäön takia.

Vierailija
882/4706 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä wallu on ällöttävä, mutta ei todellakaan ulkonäkönsä takia. Tai no ei hänen ulkonäkönsäkään kyllä ole minun makuuni, mutta siihenkään se ylipaino ei ole merkittävä tekijä. Mun mielestä ovat kaikki siellä ihan ok näköisiä eikä ole tarvetta haukkua ketään ulkonäön takia.

Samaa mieltä. Mielestäni tämä ajattelee kuin esiteini-ikäinen poika. Tarvii äitiä enemmän kuin tyttöystävää. Mutta ei muakaan se yhtään haittaa että on mahakas. Mahakkaat miehet eivät ole mun lemppareita ulkonäöllisesti, mutta kavereissa paljon niitäkin ja osa aivan mahtavia tyyppejä. Älykkäitä ja hauskoja. Tietty älykkäitä ja hauskoja löytyy normipainoisistakin ja myös alipainoisista miehistä ja naisista. Nykyisin vaan tuntuu että jos ihmisellä on ylipainoa, niin hän ei oletusarvoisesti saa olla mitään mieltä mistää, tai ainakin on aina väärässä. Tällainen ajattelu on suurta sontaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
883/4706 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikista kauheinta oli iltanuotiolla tää taivutus Mattulle. Toistuvasti. Hei se on Matulle!

Riippuu miten henkilö itse haluaa sen taivutettavan. Loogisesti Mattu taivutetaan Mattulle, koska Ma tu taivutetaan Ma tulle. (on se jumankauta, ettei voi edes tuota nimeä kirjottaa ilman, et sensuuri iskee).

Sama kuin Maritta taivutetaan Marittalle ja Marita Maritalle.

Minun suvustani löytyy noita nimiä, joissa on kaksi t:tä ja taivutetaan nimenomaan kahdella t:llä, jos on olemassa vastaava nimi yhdellä t:llä.

Ei todellakaan taivuteta. Esimerkiksi nimi Mikko on vuosikaudet taivutettu Mikolle, ja taivutetaan edelleen vaikka nimeä Miko on ruvettu antamaan.

Vierailija
884/4706 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikista kauheinta oli iltanuotiolla tää taivutus Mattulle. Toistuvasti. Hei se on Matulle!

Riippuu miten henkilö itse haluaa sen taivutettavan. Loogisesti Mattu taivutetaan Mattulle, koska Ma tu taivutetaan Ma tulle. (on se jumankauta, ettei voi edes tuota nimeä kirjottaa ilman, et sensuuri iskee).

Minun suvustani löytyy noita nimiä, joissa on kaksi t:tä ja taivutetaan nimenomaan kahdella t:llä, jos on olemassa vastaava nimi yhdellä t:llä.

Ei todellakaan taivuteta. Esimerkiksi nimi Mikko on vuosikaudet taivutettu Mikolle, ja taivutetaan edelleen vaikka nimeä Miko on ruvettu antamaan.

Onko Mattu suomenruotsalainen? Tiedän suom.ruots. ihmisiä, jotka taivuttavat sanoja tyyliin 'Mattun', 'pappan', 'kakkan'.

Vierailija
885/4706 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juurikin näin. Mikko, Mikolle. Mattu, Matulle, Ruutu, Ruudulle (ei todellakaan Ruuttulle). Äiti, äidille (ei äitille) Satu, Sadun (ei Satun). Niin sanotuissa yleiserisnimissä, henkilö ei todellakaan saa itse päättää miten se taivutetaan. Tätä että saisi itse päättää toitottaa yllättävän moni. Yleiserisnimiin pätevät kieliopin säännöt ja noin ne taipuvat. Vielä yksi esimerkki. Jokke, Joken, Jokelle (ei Jokken, Jokkelle). Vaikka äiti sana taivutuksessa on kyse kieliopillisesti astevaihtelusta. 

Vierailija
886/4706 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa kirjoitti:

Erittäin omituista, ei se paino tostakaan pojasta huonompaa tai parempaa tee.

Tekee.

Ihminen joka ei pysty kontrolloimaan mitä suuhunsa tunkee, ei kykene kontrolloimaan mitään itsessään.

Vallu on possu koska syö ja juo kaiken mitä saa käsiinsä, ei sairauden tai lääkityksen vuoksi.

No olipas melko roisi väite. "Ei pysty kontrolloimaan mitään itsessään". Päteekö sama mielestäsi myös alipainoisiin? Eikö heillä ole sama ongelma toisinpäin, syövät liian vähän vaikka käsillä olisi ruokaa ja juomaa? Haluaisin myös kuulla mielipiteesi siitä että onko joku muu ihmisen ominaisuus/piirre sellainen josta voidaan päätellä että ihminen ei pysty kontrolloimaan mitään itsessään. Vai onko tuo ylipaino ainoa asia, jonka perusteella voidaan ajatella ihmisen menettäneen kokonaisvaltaisesti kontrollin itseensä :)

Vierailija
887/4706 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jape on kova tytöttelemään Mattua. Ja nimenomaan sillein alentavasti. "Ei taida tyttö itekään tietää mitä haluaa"

Jotenkin särähtää korvaan, vaikka nuoria ovatkin.

Me Naiset -lehti tytötteli ministeri Ohisaloa etusivullaan, veditkö siitäkin hiekkaa vaginaan?

Ei oo tarvetta lukea keski-ikäisille naisille suunnattua lehteä, mites sulla?

Vierailija
888/4706 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jape on kova tytöttelemään Mattua. Ja nimenomaan sillein alentavasti. "Ei taida tyttö itekään tietää mitä haluaa"

Me Naiset -lehti tytötteli ministeri Ohisaloa etusivullaan, veditkö siitäkin hiekkaa vaginaan?

Sanalla voi olla sävyeroja kontekstista riippuen.

Vierailija
889/4706 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanalla voi olla sävyeroja kontekstista riippuen.

Sävyeroja kyllä, silti se on tytöttelyä.

Vierailija
890/4706 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oo tarvetta lukea keski-ikäisille naisille suunnattua lehteä, mites sulla?

Kyllä, haluan tietää asioista mahdollisimman paljon ja mm ahdollisimman monesta perspektiivistä. Mites sulla?

Vierailija
891/4706 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää extran liiallinen editoiminen. Joka väliin klippejä ja taustalla soi hissimusiikki. Analyysisedän ja Tarzan-sedän jututkin ovat väsyneitä. En olisi uskonut, että allassinkkuja tulee vielä ikävä. Ainut hyvä anti jaksoissa on alussa näytettävä osio, jossa varatut tilittävät fiiliksiään.

Musta tää on hauskasti editoitu tänä vuonna

Vierailija
892/4706 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joopa kirjoitti:

Tekee.

Ihminen joka ei pysty kontrolloimaan mitä suuhunsa tunkee, ei kykene kontrolloimaan mitään itsessään.

Vallu on possu koska syö ja juo kaiken mitä saa käsiinsä, ei sairauden tai lääkityksen vuoksi.

No olipas melko roisi väite. "Ei pysty kontrolloimaan mitään itsessään". Päteekö sama mielestäsi myös alipainoisiin? Eikö heillä ole sama ongelma toisinpäin, syövät liian vähän vaikka käsillä olisi ruokaa ja juomaa? Haluaisin myös kuulla mielipiteesi siitä että onko joku muu ihmisen ominaisuus/piirre sellainen josta voidaan päätellä että ihminen ei pysty kontrolloimaan mitään itsessään. Vai onko tuo ylipaino ainoa asia, jonka perusteella voidaan ajatella ihmisen menettäneen kokonaisvaltaisesti kontrollin itseensä :)

Ylipaino on näkyvin oire ihmisestä, jolla ei ole kontrollia käytökseensä.

Jos läski ihminen tunkee skeidaa sisäänsä, väitätkö että hänellä on rautainen itsekuri? Valdemar tulee aina pysymään pullukkana koska hän ei kykene kontrolloimaan syömistään.

Tässähän oli kyse siitä että tekeekö ylipaino ihmisestä huonon. Totesit että tekee. Mielestäni ei tee.  Nyt veit keskustelun eri asiaan, eli kysyt onko ylipainoisella ihmisellä rautainen itsekuri vai ei. Ei välttämättä ole rautainen itsekuri. Toisaalta ei varmaan ole monella normaalipainoisellakaan rautaista itsekuria. Onko mielestäsi synonyymi hyvälle (ei huonolle) ihmiselle rautainen itsekuri? Ylipainoisella ihmisellä on todennäköisesti ongelma syomisensä kanssa. Niin on monella muullakin ihmisellä erilaisia ongelmia johtuen jostain muista asioista. Saattaapa olla että myös jollain "rautaisen itsekurin" omaavalla henkilöllä on jotain muita ongelmia elämässään. Pointtini edelleen, että erilaiset ongelmat/kontrollin puute tiettyyn asiaan eivät tee ihmisestä yksilönä huonoa. Erityisesti huvittaa väitteesi siitä että jos ei ole kontrollia johonkin asiaan elämässään, tässä tapauksessä syöminen,  voidaan todeta että henkilöllä ei ole mihinkään mitään kontrollia.  Jokaisella on tietysti oikeus mielipiteeseensä, eikä mielipiteet ole vääriä tai oikeita. Jokaisella omansa. Faktat ovat sitten eri asia. Mielestäni ei myöskään ole kovin sivistynyttä nimitellä ihmistä possuksi :)

Vierailija
893/4706 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joopa kirjoitti:

Tekee.

Jos läski ihminen tunkee skeidaa sisäänsä, väitätkö että hänellä on rautainen itsekuri? Valdemar tulee aina pysymään pullukkana koska hän ei kykene kontrolloimaan syömistään.

Tässähän oli kyse siitä että tekeekö ylipaino ihmisestä huonon. Totesit että tekee. Mielestäni ei tee.  Nyt veit keskustelun eri asiaan, eli kysyt onko ylipainoisella ihmisellä rautainen itsekuri vai ei. Ei välttämättä ole rautainen itsekuri. Toisaalta ei varmaan ole monella normaalipainoisellakaan rautaista itsekuria. Onko mielestäsi synonyymi hyvälle (ei huonolle) ihmiselle rautainen itsekuri? Ylipainoisella ihmisellä on todennäköisesti ongelma syomisensä kanssa. Niin on monella muullakin ihmisellä erilaisia ongelmia johtuen jostain muista asioista. Saattaapa olla että myös jollain "rautaisen itsekurin" omaavalla henkilöllä on jotain muita ongelmia elämässään. Pointtini edelleen, että erilaiset ongelmat/kontrollin puute tiettyyn asiaan eivät tee ihmisestä yksilönä huonoa. Erityisesti huvittaa väitteesi siitä että jos ei ole kontrollia johonkin asiaan elämässään, tässä tapauksessä syöminen,  voidaan todeta että henkilöllä ei ole mihinkään mitään kontrollia.  Jokaisella on tietysti oikeus mielipiteeseensä, eikä mielipiteet ole vääriä tai oikeita. Jokaisella omansa. Faktat ovat sitten eri asia. Mielestäni ei myöskään ole kovin sivistynyttä nimitellä ihmistä possuksi :)

Ihminen jolla ei ole itsekuria, on huono ihminen. Valdemar illat ei ole itsekuria, joten hänellä ei ole mitään elämänhallintaan liittyviä taitoja.

Sun on ihan turha väittää muuta totena: Mies loisii Empun suojissa, eläen täysin omaa elämäänsä pettämällä ja valehtelemalla. Jos tuo ei sinusta vaikuta huonon ihmisen käytökselle, otan osaa.

Vierailija
894/4706 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joopa kirjoitti:

Tekee.

Ihminen jolla ei ole itsekuria, on huono ihminen. Valdemar illat ei ole itsekuria, joten hänellä ei ole mitään elämänhallintaan liittyviä taitoja.

Sun on ihan turha väittää muuta totena: Mies loisii Empun suojissa, eläen täysin omaa elämäänsä pettämällä ja valehtelemalla. Jos tuo ei sinusta vaikuta huonon ihmisen käytökselle, otan osaa.

En tarvitse osanottojasi, kiitos kuitenkin. Valdemarin käytös ei ole mistään kotoisin, enkä itse katselisi moista sekuntiakaan. Itsekuriton ihminen ei edelleenkään tosin mielestäni ole huono ihminen. En muuten ole väittänyt mitään. Olen sanonut että mielestäni asiat ovat näin. Sinä saat olla niistä hyvinkin eri mieltä. Minulla ei tosin ole faktaa herrasta, koska en häntä tunne. Olen muodostanut mielipiteeni siitä, että melko epämiellyttävästä ihmisestä on kyse. Faktoihin tämä toki ei perustu, vaan tv-ohjelmasta (jota normi tapaa leikataan ja näytetään ohjaajan haluamat kohdat) välittyvään mielikuvaan. Tähän perustan mielipiteeni. Sitten voisin väittää mielipiteeni perustuvan faktaan, jos kaverin oikeasti tuntisin. Mutta ehkäpä sinä tunnet. Oikeastaan toivon sinun tuntevan hepun, koska jos sinun julistamasi totuus perustuu myös vain tähän ohjelmaan, niin sitten termi fakta/tieto on hieman hukassa. Osanottoni sen puolesta, Jos taas tunnet herran oikeasti muualtakin, niin sitten sinulla on parempaa tietoa kuin minulla.

Vierailija
895/4706 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas keskustelu kääntynyt erisnimien taivutuksen ja siihen, missä sävyssä toisten kehoista voidaan puhua. Palattaisiinko kuitenkin itse kauden tapahtumiin? Mitä arvelette, tullaanko Sanel äänestämään tuolta vielä pois? On jäänyt alkujaksojen jälkeen aika syrjään ja naiset menettäneet ilmeisesti kiinnostuksensa.

Vierailija
896/4706 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ihminen jolla ei ole itsekuria, on huono ihminen"

Samaa mieltä. Vallu on näyttänyt itsekurinsa saarella moneen kertaan, sekä kertonut. Ja joka kerta tunkenut takaisin Jeminan kainaloon, koska itsekuri on pettänyt.

Siinäkö on hyvä ihminen? Esikuva koko surkealle sukupolvelle.

Työnantajat huom! On todennäköistä että kaikissa aiemmissa työpaikoissaan vessarunkannut ihminen runkkaa myös sinun maksamallatyöajalla firmasi vessassa.

Vierailija
897/4706 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaahas keskustelu kääntynyt erisnimien taivutuksen ja siihen, missä sävyssä toisten kehoista voidaan puhua. Palattaisiinko kuitenkin itse kauden tapahtumiin? Mitä arvelette, tullaanko Sanel äänestämään tuolta vielä pois? On jäänyt alkujaksojen jälkeen aika syrjään ja naiset menettäneet ilmeisesti kiinnostuksensa.

Voitais kyl. Musta kyl toi kehokeskustelu on kyllä helvetin hyvä. Toi joka on sitä mieltä et hahmoja ei sovi nimitellä vaikkapa possuksi, perustelee pointtinsa kyl harvinaisen selkeesti ja paremmin kuin toinen. Toisel osapuolel tuntuu menevän tunteisiin ja inttää kun räkänokka.

Vierailija
898/4706 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko että Sanel lähtee. Sillä on kaiken sen oudon itserakkauden alla aika teräviä pointteja ja sehän tuki emiliaakin hyvin.

Vierailija
899/4706 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Matun pitäisi vaihtaa pojasta mieheen oli kyl hyvä vitsi. Ite käyttäytyy ku keskenkasvunen kakara kerjäämässä huomiota toisilta miehiltä. Hyi h*******

Mä haluun kyl nähä sen ”miehen” joka Mattuu jaksaa. Mä en ees ota tosissaa noita sen ihastuksia, jos vaan sanoo niin, että sais huomiota. ”Mua ärsyttää kun se hengaa noiden muiden kanssa” vinkuvinku kunhan saa vaan olla huomion keskipiste ja sitku ei sitä oo, nii voi junalauta..

Vierailija
900/4706 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko että Sanel lähtee. Sillä on kaiken sen oudon itserakkauden alla aika teräviä pointteja ja sehän tuki emiliaakin hyvin.

Kyllä Sanel tuolla edelleen isommassa roolissa on kuin monet muut miehistä.

On kyllä harvinaisen mitäänsanomattomia tämän kauden sinkkumiehet. Ei ole erityisen hyvännäköisiä eikä mitään houkutuksia.

Sanel, Macce, Markus, Joona ja Henkka jääneet mieleen, muista ei mitään hajua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi