Temptation Island Suomi - TIS 2020 OFFICIAL
Lanka valmiina. Onko tänä vuonna taas vanhoja pareja?
Kommentit (4706)
Mihinkäs ne sieltä häviäis. Turha toivo.
Eihän ne häviä, mutta ne menettävät merkityksensä.
Rakkaat toverit- Elämää eletään eteenpäin -ei taaksepäin. On täysin turhaa jumittautua menneisyyden vangiksi! Onneksi Mira ja Valto eivät tee niin, joten turha täälläkään on enää tulta hiiliin puhaltaa. 🤣
Kyllähän se Mira jumittaa. Oksennus yritti kurkkuun, kun pettäjä taas iltapäivälehdessä vinkumassa kamalaa nettikiusaamista. Mene nyt muistuttamaan tälle pellelle, että elämää eletään eteen- eikä taaksepäin.
Ei anneta tälle enää mitään huomiota, toimittelijat!
Mattu ja Jape eronneet. Poistivat yhteiskuvat sometauon jälkeen.
Luulin että jatkoivat yhdessä
Voi se yhteiskuvien poisto olla hämäystäkin, jos olivat uuden kauden kuvauksissa ja haluavat hämätä lopputulosta
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se Mira jumittaa. Oksennus yritti kurkkuun, kun pettäjä taas iltapäivälehdessä vinkumassa kamalaa nettikiusaamista. Mene nyt muistuttamaan tälle pellelle, että elämää eletään eteen- eikä taaksepäin.
Ei anneta tälle enää mitään huomiota, toimittelijat!
Joo kyllä Mira on parisuhteessa ollessaan puolisoaan täysin arvostamattomasta käytöksestään ihan ansainnutkin huomattavaa kritiikkia. Mutta kuten Valtokin on todennut, mitään tappouhkauksia ja törkeää panettelua Mira ei sentään ole ansainnut.
Muutoinkin Valto alkaa varmaan jo pikku hiljaa päästä asiasta ylitse, kun noin puolisolleen uskolliselle ja puolisoaan arvostavalle miehelle kyllä löytyy kovastikin tutustumaan haluavaa naisseuraa. Kuten eräistä salakuvista olemme jo huomanneet.
Katselin tuosta iltapäivälehden jutusta, että kysymys oli jälleen tappouhkauksesta. Eiköhän ole aihetta jo viimeistään tässä vaiheessa yleensäkin lopettaa Miran mollailu, jotta Mira saa nousta omille jaloilleen uutta elämää varten. Menettihän Mirakin nyt lopullisesti Valton, vaikka olisi kertomansa mukaan halunnut pitää Valtoa vielä elämässään.. Valitettavasti vaikuttaa siltä, että vastaanottamistaan uhkauksista ja vihapuheista Mira ei taida päästä eroon kuin tekemällä asiasta rikosilmoituksen poliisille.
Vierailija kirjoitti:
BB-Eevis ja TIS-Mira jakavat yhdessä ykköspaikan Suomen noloimpina ja pimeimpinä tositeeveejuntteina.
BB-Kristian, kaikki Ex On The Beach -"tähdet", Aitolehti ja Viidakon tähtöset menevät kyllä heittämällä tuon kaksikon edelle.
Juntteja ei oteta takaisin suosittuihin realityihin. BB-Kristianilla pyyhkii kyllä ihan mainiosti Pohjolan Selviytyjien kuvauksissa. Kuvittele siellä Eevis selittelemässä tai Mira nylkyttämässä. Not gonna happen!
Ei kenenkään tarvitse Suomessa kestää tällaista uhkailuja ja vihapuhetta yleensäkään, puhumattakaan että tällaista tarvitsisi kestää kuukausikaupalla. Kun ei Valton puhekaan näihin uhkaajiin ole tehonnut, ainoa keino lopettaa tällainen toiminta on tehdä tutkintapyyntö poliisille . Olen odottanut jo jonkin aikaa, että poliisi ilmoittaisi tutkineensa Miralle saapuneita viestejä laittomina uhkauksina, erilaisina vihapuheina, kunnianloukkauksina yms ja lähettävänsä sitten laatimansa asiakirjat syttäjän tutkittavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei kenenkään tarvitse Suomessa kestää tällaista uhkailuja ja vihapuhetta yleensäkään, puhumattakaan että tällaista tarvitsisi kestää kuukausikaupalla. Kun ei Valton puhekaan näihin uhkaajiin ole tehonnut, ainoa keino lopettaa tällainen toiminta on tehdä tutkintapyyntö poliisille . Olen odottanut jo jonkin aikaa, että poliisi ilmoittaisi tutkineensa Miralle saapuneita viestejä laittomina uhkauksina, erilaisina vihapuheina, kunnianloukkauksina yms ja lähettävänsä sitten laatimansa asiakirjat syttäjän tutkittavaksi.
Siis syyttäjän tutkittavaksi..
Vierailija kirjoitti:
Voi se yhteiskuvien poisto olla hämäystäkin, jos olivat uuden kauden kuvauksissa ja haluavat hämätä lopputulosta
no ei ollut somettivat koko kuvaus ajan. mutta erosivat
Vierailija kirjoitti:
Sytyttäjän käsiteltäväksi ne lähetettäneen seuraavaksi.
Minä minä minä minä minä minä minä minä minä minäminä valehtelija-Mira ängennyt Seiskan sivulle. Oksu!😭🤮
Temppareissa Miralta kysyttiin pariinkin kertaa Miran tilanteesta, jos suhde Valton kanssa päättyy. Mira vastasi putoavansa täysin tyhjän päällä. Olisi Miran kannattanut kysymyksen johdosta ajatella tilannettaan oikeasti vähän enemmän. Seiskan jutusta ilmenee, että nyt on joutunut ihan itse miettimään paljon asioita uudelleen ja on vasta suunnittelemassa/aloittamassa omaa liiketoimintaansa.
Eikä vieläkään seurustele virallisesti Markuksen kanssa, vaikka asia kiinnostaakin ja tapailevat. No miettiä kannattaakin. Monien mielestä tällainen edellisen liiton pitkäaikaisen puolison täysin härski ja täysin suunnitelmallinen pettäminen vieläpä televisioidussa ohjelmassa ei ole välttämättä kovin hyvä ennuste tulevan suhteen kannalta.
Vierailija kirjoitti:
mattu on ainakin muuttanut pois niiden asunnosta
grönä juhlii miran ja markuksen kanssa....
Vierailija kirjoitti:
grönä juhlii miran ja markuksen kanssa....
Kolmistaan on kivempaa.