Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Temptation Island Suomi - TIS 2020 OFFICIAL

Vierailija
26.04.2019 |

Lanka valmiina. Onko tänä vuonna taas vanhoja pareja?

Kommentit (4706)

Vierailija
461/4706 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä Jeminassa muuten viehättää? Kun ei se nyt mikään poikkeuksellinen kaunotar selvästikään ole. Nätti tyttö kyllä, mutta en tajua mikä sen upeus on.

Minä kyllä ymmärrän. Jemina on todella kaunis ja hänellä on todella hyvä vartalo. Silikonit ilmeisesti (? ja jos ei, niin on suotu hyvät geenit), mutta siltikin. Onhan hän näyttävä nainen, ei noita tule joka kadun kulmalla vastaan. Ei kovin luonnollinen, mutta ei kuitenkaan niin feikin näköinen kuin moni muu. Kyllä minä naisenakin huomasin hänet ensimmäisenä sinkkujen joukosta juuri kauneutensa takia.

Vierailija
462/4706 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua alkaa aina naurattaa noin Mattun itkukohtaukset. Oikein puristaa niissä, huonoa näyttelijäntyötä. Ei millään lailla uskottavaa. Mattu liikuttuu vain omasta liikuttumisestaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/4706 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karimin syyllisyys loisti jo siinä, miten kohtasi Joskun nuotiolla. Ei hetkeäkään lempeyttä eikä huolta Joskun voinnista. Josku oli silminnähden ahdistunut ja tämä unelmiensa mies meuhkasi ja syytteli. Kumpikin ylireagoi videoihin (ainakin TV::ssä näytettyihin pätkiin) rajusti, mutta jos kumppani romahtaa, pitäisi kai siinä voida luottaa toisen tukeen ja lohdutuksen.

Kun Pinja oli ahdistunut ja halusi pois, Kalle otti hänet kauniisti huomioon eikä alkanut selitellä eikä syytellä. Lohdutti ja rauhoitteli. Aika iso ero näiden kahden pariskunnan käytöksessä kriisitilanteessa.

Karimia vitutti kun ryyppyreissu jäi siihen, varmasti tiesi sen jo silloin kun kutsuttiin nuotiolle takaisin.

Niinkuin aiemmin jo kommentoin että näillä miehillä on lupa tehdä, naisilla ei. Haloo Josku...

Vierailija
464/4706 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko luottaa, että pystyy parisuhteeseen. Joskun tarvitsee ihan ensin luottaa itseensä ja oppia laittamaan ensin itselle ne rajat. Vaihtaa ukkoa kuin paitaa, kun ei ikinä voi luottaa. Karimin kanssa varmaan kahlehtivat toisensa yhteen kotoa poistuessaan. Tuossa suhteessa loppuu kaikki happi, ei tule kestämään kahden supermustasukkaisen tarina.

Vierailija
465/4706 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, ei sitten perse kestänyt merivettä Joskulla. Karimin hommat ihan tyypillistä läppää, mitä neitokainen ei ennen ollut koskaan nähnyt iltanuotiolla. Byhyyyh, lähetään kotiin! Miten huono voikaan olla itsetuntemus? Missä toiset läpällä tekee jotakin, Josku on aloittamassa samassa tilanteessa uutta suhdetta.😱 Ihan hyvä, että sai maistaa omaa lääkettään. Eikä sitten enää tuota paria takaisin exänä, nyxänä, tuxuna, ei sinkkuna eikä parina. Kiitos!

Karimhan 4kk tuntemisella tuntee Joskun kuin omat taskunsa :D

No tyhjää täynnä taitaa olla molemmat.

Vierailija
466/4706 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iirosta tuli jotenkin mieleen Uuno Turhapuro. Ihan siis hauskalla tavalla :)

Eikun hei! Muistatteko Uuno Turhapuron isän? Kuin Uuno Turhapuron isä nuorena. Puhetyyli täysin sama ja kasvoissakin samoja piirteitä.

Minä luulin  olevani ainoa, joka huomasi tämän yhteyden. Hienoa, että joku muukin on huomannut saman. :D

Vierailija
467/4706 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quo³te=Vierailija]

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä Jeminassa muuten viehättää? Kun ei se nyt mikään poikkeuksellinen kaunotar selvästikään ole. Nätti tyttö kyllä, mutta en tajua mikä sen upeus on.

Minä kyllä ymmärrän. Jemina on todella kaunis ja hänellä on todella hyvä vartalo. Silikonit ilmeisesti (? ja jos ei, niin on suotu hyvät geenit), mutta siltikin. Onhan hän näyttävä nainen, ei noita tule joka kadun kulmalla vastaan. Ei kovin luonnollinen, mutta ei kuitenkaan niin feikin näköinen kuin moni muu. Kyllä minä naisenakin huomasin hänet ensimmäisenä sinkkujen joukosta juuri kauneutensa takia.

Onhan se ihan nätti, muusta tulee mieleen että katsommeko samaa ihmistä. Minusta Jemina erottuu nimenomaan luonnollisuudellaan. Ripsienpidennykset on joo, mutta muuten kevyesti meikattu, pienet rinnat ilman järkkyjä pushuppeja, oma väri hiuksissa?, ym. Lisäksi luonne vaikuttaa yllättävän normaalilta, ei sellainen ylimielinen ja yliflirtti kuin monilla muilla.

Vierailija
469/4706 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reps tälle.

https://www.seiska.fi/Uutiset/Muistatko-taman-seireenin-Viettelee-vuoro…

Mitä helv Pauliina on tehnyt naamalleen?

Ennen:

https://fi-seiska-cdn-pro.seiska.fi/files/2020-04/DSC_5390.jpg

Nyt:

https://www.instagram.com/p/B6qsyT_JWwt/?utm_source=ig_embed

mitä v ittua noi kulmakarvat tossa ennen

Vierailija
470/4706 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
471/4706 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskun ja Karimin riitelykohtauksesta iltanuotiolla tuli tosi ahdistunut fiilis. Tuli mieleen ex ja entinen parisuhde, jossa oli henkistä väkivaltaa.

Vierailija
472/4706 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reps tälle.

https://www.seiska.fi/Uutiset/Muistatko-taman-seireenin-Viettelee-vuoro…

Mitä helv Pauliina on tehnyt naamalleen?

Ennen:

https://fi-seiska-cdn-pro.seiska.fi/files/2020-04/DSC_5390.jpg

Nyt:

https://www.instagram.com/p/B6qsyT_JWwt/?utm_source=ig_embed

Ruma nykyään.

Miksi oi miksi on mennyt pilaamaan naamaansa? Oli ennen söpö kuin mikä. Pumpatut huulet eivät oikeasti kaunista. Haetaanko noilla huulilla jotenkin freesimpää/nuorempaa lookkia? Päinvastoin, pumpatut huulet vanhentavat.

Vierailija
473/4706 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuuko muistakin, että se Matun mies Jakke (vai Jappe vai mikä lie) yrittää nyt himmailla käytöstään vain siksi, että Mattu näyttäisi häntä pahemmalta? Se siis pitää tilannetta niin vahvasti kilpailuna, ja on nyt tajunnut saavansa enemmän puoltoääniä, jos itse uhriutuu. Alkujaksojen bileissä meno ei näyttänyt ihan siltä, että Mattu olisi ollut mielessä hetkeäkään, ja nytkin Jakke puhuu vain siitä, miten hän etsii videoilta Matun virheitä, jotta voi osoittaa sen syylliseksi. En siis usko hetkeäkään, että Jakke oikeasti olisi kuin edelliskauden Leevi, vaan jos Jemina olisi osoittanut huomionsa häneen eikä siihen kaulatatuoituun pullukkaan, meno olisi ollut kovaa saman tien.

Se Jemina sit onkin ihan omaa luokkaansa. ”Oon oikeesti kiinnostunut Jarkosta, harmi kun se Vallu nyt tuli tähän väliin häiritsemään” Just joo. Jos itse heittäytyy vallun päälle nuoleskelemaan, ehkä Jarkko tekee ihan siitä omat johtopäätöksensä. Ekan kerran se Harri Moisio sanoi mitään fiksua, kun analysoi Jeminan toimintaa. Jemina ajattelee pääsevänsä lähelle Jakkea lähestyvällä tämän kaveria. Että voi kun se nyt huomaisi minut! Valitettavasti tämä toimii varsin heikosti.

Pikemminkin Moision huomio oli aivan väärin Jeminan suhteen.

Vierailija
474/4706 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan puhunut täällä siitä, kun Josku sanoi iltanuotiolla, että ovat yrittäneet lasta Karimin kanssa? Itse järkytyin siitä kommentista. En toivo yhtäkään lasta tuohon epävakaaseen parisuhteeseen! (ainakaan seuraavaan 5 vuoteen)

Toki extrassa sanoivat, että eivät aio vielä lapsia hankkia, mutta kommentti iltanuotiolla antoi kuvan, että olisivat jo yrittäneet.

Minusta Karim oli extrassakin sitä mieltä, että lasta yritetään, mutta Josku toppuutteli.

Karimin strategia on selkeä, Josku paksuksi, kaapu päälle ja nyrkin ja hellan väliin ja Karim jatkaa seikkailujaan suomalaisten auliiden, nuorten sinkkutyttöjen kanssa.

Vierailija
475/4706 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iirosta tuli jotenkin mieleen Uuno Turhapuro. Ihan siis hauskalla tavalla :)

Eikun hei! Muistatteko Uuno Turhapuron isän? Kuin Uuno Turhapuron isä nuorena. Puhetyyli täysin sama ja kasvoissakin samoja piirteitä.

Minä luulin  olevani ainoa, joka huomasi tämän yhteyden. Hienoa, että joku muukin on huomannut saman. :D

Totta, ja tämän huomattua ei voi olla näkemättä yhtäläisyyttä :D Mutta ei siinä, symppis kaveri :)

Vierailija
476/4706 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis Karim on ihan hirveä kontrollifriikki ja ylimustasukkainen sekopää, tuossa ei hyvin käy. Joo Josku ylireagoi iltanuotiolla mutta Karimin koko olemus kieli vain v-tutusta kun saapui paikalle ja ryyppyloma jäi kesken. Oikein kylmäsi katsoa miten ei rahtuakaan empatiaa näkynyt tämän kasvoilla kun oma kumppani on selvästi poissa tolaltaan ja itkee. Lohduttamisen sijaan alkaa syyttelemään ja koittaa kääntää kaiken huomion pois itsestään, ja kun Josku sanoi "mä en voi enää luottaa suhun" niin Karim vastaa "no en mäkään voi luottaa suhun enää!" (?). Siis mitä hittoa? :D Samaten Karimin meuhkaaminen kun näki Joskun videon jossa ei kirjaimellisesti tapahtunut YHTÄÄN MITÄÄN, sanoi jotenkin "joo siis eka oli luotto Joskuun 100% mutta nyt enää 50%, että jos se ajattelee että mä tollasta kattelen (niin mitä?) ja oon joku sylikoira niin väärässä on!". Jo siinä vaiheessa ajattelin että mitä helve-tiä.

Vaikka Josku tekikin väärin Leeviä kohtaan niin ei kukaan ansaitse tuollaista mustasukkaista, kontrolloivaa kyttääjää puolisokseen..

Vierailija
477/4706 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis Karim on ihan hirveä kontrollifriikki ja ylimustasukkainen sekopää, tuossa ei hyvin käy. Joo Josku ylireagoi iltanuotiolla mutta Karimin koko olemus kieli vain v-tutusta kun saapui paikalle ja ryyppyloma jäi kesken. Oikein kylmäsi katsoa miten ei rahtuakaan empatiaa näkynyt tämän kasvoilla kun oma kumppani on selvästi poissa tolaltaan ja itkee. Lohduttamisen sijaan alkaa syyttelemään ja koittaa kääntää kaiken huomion pois itsestään, ja kun Josku sanoi "mä en voi enää luottaa suhun" niin Karim vastaa "no en mäkään voi luottaa suhun enää!" (?). Siis mitä hittoa? :D Samaten Karimin meuhkaaminen kun näki Joskun videon jossa ei kirjaimellisesti tapahtunut YHTÄÄN MITÄÄN, sanoi jotenkin "joo siis eka oli luotto Joskuun 100% mutta nyt enää 50%, että jos se ajattelee että mä tollasta kattelen (niin mitä?) ja oon joku sylikoira niin väärässä on!". Jo siinä vaiheessa ajattelin että mitä helve-tiä.

Vaikka Josku tekikin väärin Leeviä kohtaan niin ei kukaan ansaitse tuollaista mustasukkaista, kontrolloivaa kyttääjää puolisokseen..

Josku kontrolloi Leeviä, joten mielestäni on oikein Joskun oppia omista suurista virheistään.

Vierailija
478/4706 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten nämä itkevät tempparityypit ovat viihdettä, mutta Joskun tilanne on huolestuttava. Epävarma läheisriippuvainen tyttönen, jolle nykymeno kännisine, härskeine leikkeineen on uutta ja järkyttävää puhtoisen Leevin jälkeen.

Vierailija
479/4706 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään Karimista, mutta pisti silmään, että tyhjentää juomat tosi nopeasti. Haastatteluissa ym. Onkohan juomaongelmaa?

Vierailija
480/4706 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä? Sekoitatkohan nyt johonkin toiseen. Ihan todella tavallisen näköinen nuori nainen,eikä rinnat kyllä pistä silmään sitten yhtään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme