Temptation Island Suomi - TIS 2020 OFFICIAL
Kommentit (4706)
No nythän just on hyvä aika eristyksissä ollessa koukuttua tositv:hen.
Varmaan ekat jaksot tulee katsottua mut jos ei lähde hyvin käyntiin niin tuskin sitten jaksaa seurata.
En tiedä pystyykö tätä enää katsomaan. 1-4 kaudet oli mukavaa hömppää, mutta siitä lähti aikamoinen alamäki. Kauheaa katsottavaa, onneksi ei ole lapsia. Myötähäpeä on suuri.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä pystyykö tätä enää katsomaan. 1-4 kaudet oli mukavaa hömppää, mutta siitä lähti aikamoinen alamäki. Kauheaa katsottavaa, onneksi ei ole lapsia. Myötähäpeä on suuri.
Joo, viimeksi tuli jo lähinnä paha olo katsomisesta.
Mä oikeasti luulin et noi sinkkumiehet oli vaan vitsi, että ne oikeat tulee kohta vasta.
Siis mitä hemmetin hiiriä? Voi yrjö.
Onko tuotanto vaatinut noilta, että kaikilla muijilla oltava pyllyvakobikinit? Miksi kundien pyllyjä ei näytetä yhtä paljon, tylsää...
Vierailija kirjoitti:
Mä oikeasti luulin et noi sinkkumiehet oli vaan vitsi, että ne oikeat tulee kohta vasta.
Siis mitä hemmetin hiiriä? Voi yrjö.
Sama homma, mitä ihmeen 16-vuotiaita on oikein tähän repinyt?? Missä ne miehet on?
Silarien ystävä kirjoitti:
Onko Mattulla silarit?
Kertoi jaksossa ottaneensa silarit "2 kk sitten".
Aika vahvat myötähäpeet kyllä... vartalolle sopimatonta epäarvokasta pukeutumista niin, että löllöt näkyy. Sekä kundeil että gimmoilla. Joku taso! Suomitemppareissa taso on white trash.
Aikaisemmin ennätys oli, että omaa kumppania petetään 8 tuntia saarella olon jälkeen. Näistä osa miehistä oli pannut noita sinkkutyttöjä jo ennen saarelle tuloa, eli ennätys rikottu.
Wallu ja Emilia lähteneet läpällä, suhde jo riekaleina niin lopetetaan siihen mistä alkoikin.
Savonkieli on vaan niiin epäeroottista! Ja nyt sitä puhutaan molemmilla saarilla miesten suusta :/
Valton naisesta ajattelin että onpa timmi ja nätti, mutta kun jatkuva pälpätys ja vilkkuva epävarmuus tuli esille niin eipä sillä korealla kuorella sitten pitkälle pötkitäkään. Tinder...
Yksi on sairaalloisen mustis ja ekaa kertaa parisuhteessa->temppareihin, kuitenkin itse siellä näytti olevan menopäällä heti alkuun. p.s. kuka haluaa tulla kutsutuksi nimellä Mattu? Metwurstimielleyhtymä.
Peräkylän pinkkitukka ehkä näkee nyt että on muutakin kuin paikallisbaarissa tuijottava tulppaanimies.
Ja pakolliset string-uikkarit kaikilla naisilla...
Siis mun mielestä on naurettavaa keneltäkään arvostella kenenkään ulkonäköä, saatikka miehisyyttä tai naisellisuutta, olit mies tai nainen. Ja siis sun mielestä mies ei ole mies ilman stondista? Katsotaas sit millaiseks akaks sit muutut kun alkaa ongelmia tulee iän mukana.