Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen tulee toimeen myös hankalien ihmisten kanssa? Kuvaile

Vierailija
26.04.2019 |

Oletko itse sellainen?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Ehdottoman suora ja itsevarma ja sanoo mitä tarkoittaa ja tahtoo.

Siinä putoaa jyvät akanoista. Hanakalatkin ihmiset kaikkoaa alta aikayksikön.

Sinccis

Vierailija
22/39 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työasioissa pärjään. Osaan lepyttää vihaisen asiakkaan.

Henk.suhteissa kartan hankalia tyyppejä.

Suosittelen muillekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tuun toimeen kaikkien ihmisten kanssa, mutta mulla on sääntöjä:

Älä provosoi minua ja älä kosketa mua tavalla mistä minä en pidä.

Jos jompaa kumpaa kohtaa on vaikea ymmärtää niin tilanne voi eskaloitua nopeasti.

Oletko narsisti?

En, oletko sinä? Onko tuossa kahdessa kohdassa jotain epäselvää? Et ymmärrä yleisiä käytöstapoja?

Ei ole mitään epäselvää. Jos provosoituu toisen ihmisen käytöksestä ja ulkoistaa siitä vastuun toiselle tai oikeuttaa jotain omaa huonoa käytöstä sillä, on luultavasti narsisti tai joka tapauksessa ainakin sellainen hankala ihminen. On aina ja kaikissa tilanteissa täysin omalla vastuulla, provosoituuko reagoimaan jotenkin huonosti. Henkisesti vahva ja terve ihminen ei provosoidu vaikka joku toimisi kuinka typerästi. Ja kas, hän tulee toimeen niiden hankalienkin kanssa. Mikäli joku rikkoo omia rajoja tai yleisiä tapoja, sen voi hoitaa provosoitumatta ja eskaloimatta. 

Vierailija
24/39 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nöyrä. Joutuu syystä tai toisesta tulemaan toimeen noidenkin kanssa.

Vierailija
25/39 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on vain esiaste.

Kun tajuaa olevansa paskaksoja parempi, niin mitään ongelmaa ei ole.

Sinccis

Vierailija
26/39 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos jompaa kumpaa kohtaa on vaikea ymmärtää niin tilanne voi eskaloitua nopeasti.

Oletko narsisti?

En, oletko sinä? Onko tuossa kahdessa kohdassa jotain epäselvää? Et ymmärrä yleisiä käytöstapoja?

Ei ole mitään epäselvää. Jos provosoituu toisen ihmisen käytöksestä ja ulkoistaa siitä vastuun toiselle tai oikeuttaa jotain omaa huonoa käytöstä sillä, on luultavasti narsisti tai joka tapauksessa ainakin sellainen hankala ihminen. On aina ja kaikissa tilanteissa täysin omalla vastuulla, provosoituuko reagoimaan jotenkin huonosti. Henkisesti vahva ja terve ihminen ei provosoidu vaikka joku toimisi kuinka typerästi. Ja kas, hän tulee toimeen niiden hankalienkin kanssa. Mikäli joku rikkoo omia rajoja tai yleisiä tapoja, sen voi hoitaa provosoitumatta ja eskaloimatta. 

Jos sinä pilkkaat, kuristat tai lyöt minua niin sinä olet silloin vastuussa ja mä otan saman tien sulta kunnioitusta väkisin. Keskustelu loppuu tähän minun osalta rouva kukkahattu.

Vierailija
27/39 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Come Wisit me. Let´s spend some time with me u and kids.

Sinccis

Vierailija
28/39 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Come Wisit me. Let´s spend some time with me u and kids.

Sinccis

Sinccis

Vierailija
29/39 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se välttämättä kaipaa mitään erityisen aktiivista toimeentulemista.

En itse koskaan juorua ja olen muutenkin ihmisenä hyvin läpinäkyvä. Kukaan ei koskaan lähesty minua juoruilutarkoituksessa - tajusin tämän juuri vähän aikaa sitten.

Eli se mitä olet määrittää automaattisesti hyvin paljon.

Vierailija
30/39 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen todella hyvin juttuun (myös) hankalien ihmisten kanssa, tämä ei siis ole vain omaa kuvitelmaani vaan useasti kuultu myös muilta ja hämmästelty, miten hyvin tulen toimeen jonkun kanssa, kun ”se ei yleensä tykkää kenestäkään ja on ihan hirveä”.

Olen ihmisenä sellainen, että tulen juttuun kaikkien kanssa.

Ymmärrän monenlaisia ihmisiä, näkökantoja ja persoonapiirteitä, olen keskivertoa itsevarmemman oloinen (ja kai sitä myös oikeasti), vakuuttava ja mukavana pidetty.

Joskus joku arvaili myös, että hankalat ihmiset eivät ole mulle hankalia siksi, koska eivät uskalla.

Että vaikutan niin vahvalta.

Ja sinänsä tuo on tottakin, en lähtisi mihinkään sirkukseen tai jäisi maton alle vaikka yritettäisiin.

Vierailija
31/39 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko narsisti?

Jos sinä pilkkaat, kuristat tai lyöt minua niin sinä olet silloin vastuussa ja mä otan saman tien sulta kunnioitusta väkisin. Keskustelu loppuu tähän minun osalta rouva kukkahattu.

Niin, siinäpä se tulikin selväksi. Tuolla persoonallisuushäiriöisen aggressiolla ei ole mitään tekemistä ihmisten kanssa toimeen tulemisen kanssa. Tuo ei ole enää edes hankalan ihmisen psyyke, vaan sairaan. 

Vierailija
32/39 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äitini. Rauhallinen, peruspositiivinen ja kohtelias. Töissä asiakaspalvelussa. Ei riitele toisten kanssa, ei edes kiistele mistään. Välttää yksityiselämässäkin ristiriitoja.

Vierailija
33/39 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nöyryys on hyve ja osoitus henkisestä vahvuudesta. Ylpeä kompastuu aina lopulta omaan pöhötykseensä. 

Vierailija
34/39 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rauhallinen enkä hermostu pienistä asioista. Lisäksi osaan olla hieman ovela ja vedän oikeista nauruista, jolloin hankalakin ihminen muuttuu mukavaksi. 

Vierailija
35/39 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt vaan pitäs tietää mikä sinua provosoi ja mikä on sopimaton tapa koskettaa. Ettei saa tietää sitä vasta sen eskaloitumisen jälkeen.  Oletko juuri se hankala ihminen jota pitää hetki nuuskia että löytää oikean lähestymistavan ellei pääse kiertämään? 

Vierailija
36/39 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko narsisti?

Ei ole mitään epäselvää. Jos provosoituu toisen ihmisen käytöksestä ja ulkoistaa siitä vastuun toiselle tai oikeuttaa jotain omaa huonoa käytöstä sillä, on luultavasti narsisti tai joka tapauksessa ainakin sellainen hankala ihminen. On aina ja kaikissa tilanteissa täysin omalla vastuulla, provosoituuko reagoimaan

jotenkin huonosti. Henkisesti vahva ja terve ihminen ei provosoidu vaikka joku toimisi kuinka typerästi. Ja kas, hän tulee toimeen niiden hankalienkin kanssa. Mikäli joku rikkoo omia rajoja tai yleisiä tapoja, sen voi hoitaa provosoitumatta ja eskaloimatta. 

Rauhoitu.  Rouva kukkahattu ja vastaavat eivät nimenomaan ala sinua lyömään tai kuristamaan. Miksi sinäkään.

Vierailija
37/39 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä .   Aina on se hankalinkin tyyppi osannut suurinpiirtein lopuksi käyttäytyä.

Ja en ole empaattinen,suorastaan inhoan ihmisiä. Mutta tyäpäivän ajan jaksan näytellä roolia.Kotona sitten voi olla normaalisti, yksin.

t-Psyk.sh

Vierailija
38/39 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä täällä on nyt hyvin toimeentulevia vaikka koko palsta on vittuijoita täynnä:). Hohhoijaa.

Vierailija
39/39 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän