Näemmä vanhusten omaisuudet halutaan hoivaan (Eli hoivakoitien omistajille} , ei perillisille.
https://www.is.fi/taloussanomat/oma-raha/art-2000006084296.html
Minä kyllä ei vaivoin saamiani omaisuuksia mihinkään kansainväliselle sijoittajalle halua laittaa!!!! Miksi säästää, jollei anna lapsilleen.
Näemmä kaikin keinoin vanhusten perinnöt osakkeenomistajille.
Kommentit (43)
Jos on varaa niin on myös varaa yksityiseen hoitoon, eikä tuollasee laitoksee :D
Tottakai sitä saa omaisuudellaan tehdä niinkuin haluaa ja sijoitusneuvojilla on 100% oma lehmä ojassa.
MMS85 kirjoitti:
Jos on varaa niin on myös varaa yksityiseen hoitoon, eikä tuollasee laitoksee :D
Tottakai sitä saa omaisuudellaan tehdä niinkuin haluaa ja sijoitusneuvojilla on 100% oma lehmä ojassa.
Siinä on paljon ihmisiä siinä välillä, ettei oo varaa mennä omin rahoin hyvään hoitoon, mutta rahaa kuitenkin on.
Poliitikot haluavat laittaa vanhukset itse maksamaan hoitonsa omaisuudellaan. Niin siinä tulee käymään. He ovat tietenkin itse hoivakotibisneksessä tai heidän sukulaisensa. Saavat sitten omalle suvulleen tavissulujen perinnöt. Kätevää.
Näin epäilen:
oikeisto haluaa käyttää omaisuudet hoivakotibisnekseen siksi, että heidän äänestäjänsä ovat niitä äveriäitä omistajia. (monella pelkät tuotot + eläkkeet riittävät hyvin hoitoon)
Vasemmisto haluaa käyttää omaisuudet hoitoihin, koska heidän äänestäjänsä ovat niin köyhiä, että saavat ilmaiseksi yhteiskunnalta hoidon ja rahaa jää sitten heidän äänestäjiensä hoitoon enemmän.