Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Capcharm

Sirius*
26.04.2019 |

Onko kukaan tilannut vaatteita Capcharm nettikaupasta? Makeita pellavavaatteita, mutta tuleeko postista ihan jotain muuta tai ei mitään ollenkaan?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tyhmä ja tilasin juurikin sieltä vaatteita n kuukausi sitten. Ei ole kuulunut tilausta ja asiakaspalvelu ei vahingossakaan vastaa.

EN SUOSITTELE :-(

Vierailija
2/12 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tilasin Capcharmilta n. kuukausi sitten ja tyhmä maksoinkin. Luotettavan tuntuinen saksalainen sivusto. Ihania pellavavaatteita ei ole näkynyt eivätkä vastaa sähköposteihin. Kannattaisi aina lukea muiden kokemuksista ennenkuin tilaa. Nyt menee kantapään kautta tämä oppi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös minä menin halpaan. Onneksi vain 34€ meni haaskaan. Tyhmä maksoin heti. Nyt on mennyt kuukausi ja lähetystä ei kuulu, eikä kukaan vastaa meileihin. Tracking number ei toimi. Älkää vaan tilatko!

Vierailija
4/12 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitus oli tilata, kun kauniita pellavaisia vaatteita. Onneksi menin tälle sivulle, enpäs tilaa, kiitos tiedoista.326

Vierailija
5/12 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tiedosta, olin juuri tilaamassa yli 100e tilausta mutta silmiin pisti kuva jossa nainen ihanassa pellavaisessa paidassa, vieressään "bypias"-kassi..hmm. Onneksi googlasin ja luin kirjoituksenne. Kiitos!

Vierailija
6/12 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, tilasin minäkin. Kaksi "pellavamekkoa" tuli. Molemmat polyesteriä ja ihan hassun mallisia. Tilauksen loppuja tässä odottelen jännityksellä. Ei kannata mennä lankaan.

Vierailija
7/12 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää tilatko mitään Capcharmilta.Tilasin 5 viikkoa sitten yli 120€:lla..Tänään sain 2 tunikaa,toinen oli sopivan kokoinen toinen 2 numeroa liian pieni.Värit ja mallit eivät vastaa kuvia,siis aivan vääränlaisia Laatu erittäin huono,luulen rttä teetetty Kiinassa.En tilaa enää koskaan!!

Vierailija
8/12 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin. ÄLKÄÄ TILATKO CAPCHARMILTA!!! Muutama kuukausi sitten tilasin pellavaksi luulemiani vaatteita 3 kpl, ja lopulta poliisiuhkailun jälkeen alkoivat vastata. Laitoin uhkauksen heidän fb-mainoksen kommenttikenttään. Tänään tuli surkeaakin surkeammat kuteet, jotka lapun mukaan ovat puuvilla-polyesterisekoitetta, että eivät ole pellavaa nähneetkään. Pesuohjeessa mainintaa, että 'professional dry clean'. Joopa joo. 

Vierailija
9/12 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö kukaan miten tonne capcharmille palautetaan vaatteet? Sain 200€:lla tilaamani vaatteet vihdoin kahden kuukauden odottelun jälkeen. Ihan hirveitä! Laatu on ihan kuraa. Osa hais niin homeelle, että piti äkkiä laittaa pusdiin takas. Eivät vastaa tiedusteluihin palautuksesta. Miten saan rahani takaisin?

Vierailija
10/12 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, mitä he vastasivat sinulle? Huijaussivustohan tämä tuntuu olevan, sillä tuotteet ovat kaikkea muuta kuin mitä kuvat antavat ymmärtää. Huomasin samoja vaatteita samoilla kuvilla FB:ssa, mutta firman nimi oli eri. Minä sain lakanakankaasta tehdyt housut, joiden vyötärö kohoaa kainaloihin. Olen myös lähettänyt viestiä heille, mutta mitään ei ole kuulunut, eikä varmaan kuulukaan.

Vierailija
11/12 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä maksoin kyseiselle yritykselle PayPal:n kautta. Tein juuri sinne valituksen ja vaadin rahojani takaisin. Rahat ovat menneet näköjään Hong Kongiin. Jos olette myös maksaneet esim PayPal:n kautta, niin tehkää ihmeessä valitus. Mitä enemmän valituksia tämä yritys saa, niin joutuu helpommin vastuuseen huijauksistaan.

Vierailija
12/12 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, tilasin kolme vaatetta yli kuukausi sitten mutta mitään ei ole tullut ja viesteihin ei vastata. Taas meni luottamus nettifirmoihin.