Näin eilen upeimmat rinnat
Eilen työpäivän jälkeen kävelin kaupungin halki kotiin. Keskustassa vastaan sattui kävelemään valtaisan povekas nainen. Muutenkin oli aika muodokas nainen kyseessä, mutta ne rinnat olivat ihan hillittömän kokoiset. Hänellä oli myös melko avonainen paita, joka ei juurikaan kaula-aukkoa peittänyt. Ne rinnat olivat niin suuret, että hänen kävellessään askeleiden tärähdykset saivat ne liikkumaan ikään kuin "aaltoillen". Voin kuvitella, että tuo on varmaan naiselle aika epämukavaa, mutta kaltaiselleni tissifriikille se oli ihan mahdottoman kiihottava näky ja oli mahdotonta olla katsomatta sitä näkyä.
Kommentit (13)
Joo, itsekin kyllä vähän huvituin kuinka yksinkertainen olento olenkaan.
Pelkkä ajatuskin niistä megarinnoista kiihotti niin, että pakko oli vetää kuivat pian kotiin päästyäni.
T. Ap
juu sellaista jallitin nuorena miehenä pari kk kun oli varattu nainen ja kerran sitten lähti mukaani respasta yöllä
aivan valtaisat dissit ja kun heitti paidan pois ei viereen enää ollutkaan asiaa kun siellä kainalossa oli se tissi
painaa ei voinut kuin normiasennossa ja takaapäin velaksi
en jäänyt kaipaamaan niitä
Tuhansia tissejä olen ammatissa nähnyt ja kokeillut. Omalla tavallaan ne kaikki on kauniita...:)
M 55
Minua naisenakin kiihottaa tuollaiset lainehtivat rinnat.
Omatkin kiihottaa kun ne hyllyy tai nännit nöpöttää paidan läpi, vaikka eivät erityisen isot olekaan.
Ja vielä enemmän kiihottaa, kun joku komea mies katselee niitä.
Ei ne rinnat toisaalta ole niin ihmeellisiä kun ne sitten lopulta saa käsiinsä. Jännintä on se kun niitä ensin sopivasti piilotellaan ja toisaalta tuodaan esille. Näin keväällä yksi parhaimmista asioista on kun naisten vaatetus kevenee ja muodot tulevat esiin. Kauniit ja laadukkaat rintaliivit ilmaisevat että niiden käyttäjä arvostaa rintojaan.
Rintojen suuri koko ei ole minun mielestäni se ykkösjuttu. Tärkeämpiä asioita ovat vyötärön hoikkuus (joka tuo rinnat paremmin esille), hyvä ryhti, itsevarma olemus ja sopivan paljastava pukeutuminen.
Ylipainosen isot rinnat ei hetkauta ollenkaan, jotenkin ne on vaan läskin jatketta.
Vaimollani on mielsestäni upeat rinnat, b85, mutta se rintojen muoto on käsittämättömän upea kuten vaimoni kokonaisuudessaan. Olen tosin aina ihaillut pienempiä rintoja..
Vierailija kirjoitti:
Tuhansia tissejä olen ammatissa nähnyt ja kokeillut. Omalla tavallaan ne kaikki on kauniita...:)
M 55
oletko se lääkäri joka pyytää paidan naisilta nostaan pois vaikka kuunella voi ilman että nännit näkyy?
Kyllä rinnat on ihanat olivatpa pienet tai suuret, pustyt tai riippuvat. Kaikkein tärkeintä on kuitenkin niiden kantajan persoona.
Persoonasta riippumatta. Kauniita ne on:)
Tuhansien tissien.... M
M 55
Tiedän naisen jolla isot silikonitissit ja ne kyllä kääntää miesten ja naisten päät! Baarissa usein tiukoissa farkuissa ja avonaisessa topissa 😁
Vierailija kirjoitti:
Tiedän naisen jolla isot silikonitissit ja ne kyllä kääntää miesten ja naisten päät! Baarissa usein tiukoissa farkuissa ja avonaisessa topissa 😁
paskat. lähinnä säälin semmosen hankkijoita
Ui juma! Vähäks siistii niinku bosat!