Köyhänä on aina kivoja vaihtoehtoja
Kuten minulla nyt. Pyörä lapselle ja vaatteita vai omia vaatteita itselle kun melkein kaikki rikki ja miehen kummitytön yo-juhlat tulossa eikä ole mitään juhlavaatteita. Kumman luulet että valitsen?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko katsonut juhlavaatteita tori.fistä? Siellä on aika paljon valikoimaa.
Mulla niin iso koko että se rajoittaa valikoimaa.
Sitten on aika sama, mitä on päälläsi.
Miksi pitää olla näin hiton ilkeä? Saatko voimaa siitä että voit kiusata muita anonyyminä netissä? Semmoinen kunnon power trip, jonka varassa jaksat oman, ankean elämäsi?
Kun se on valitettava fakta, että todella lihava ei näytä yhtään paremmalle missään vaatteissa, mikään kallis muotiluomus ei korjaa tilannetta yhtään. Eli valinta on helppo, lapselle pyörä.
Niinhän minä tietysti ajattelin hommata lapselle pyörän enkä mitään muotiluomusta ikinä ostaisi itselleni. Jotain on vaan läskinkin pakko pukea juhliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos vaatekoko iso, niin säästäpä syömisessä ja osta niillä rahoilla itsellesi uutta.
Enkä sano tätä pahalla vaan itsekin ylipainoa reilustiMikset sitten ole itse tehnyt niin?
Rahani riittää ostaa molempia
No voit kuitenkin laihduttaa ihan terveytesi takia, ja käyttää säästyneet rahat johonkin isompaan hankintaan. Mikset tee niin?
Ei köyhää saa velvoittaa katsomaan, löytyisikö ongelmaan netistä halpaa ratkaisua. Tosin me varakkaat kyllä teemme niin, googletamme jonkun yhden purjehdustakin kunnolla ennen ostopäätöstä.
Mutta köyhältä ei saa vaatia järkeviä päätöksiä, se on ra-sismia, fa-sismia ja varmasti myös koulukiusaamista, eikös niin?
Täällä menee nyt sekaisin laihdutus ja Lähi-Idän kriisit :D, tosiaan vertailukelpoiset asiat.
Vierailija kirjoitti:
Täällä menee nyt sekaisin laihdutus ja Lähi-Idän kriisit :D, tosiaan vertailukelpoiset asiat.
Jos laihdutus olisi niin helppoa, niin ei kai ylipaino olisi niin iso ongelma. En tiedä, luetko itse tiedeuutisia, mutta kyllä se lihavuuden tutkiminen on avannut paljon sitä, miten monisyinen ongelma se on.
Mutta onko tästä nyt pakko jankata? Sano ap se sun koko, niin katsotaan yhdessä, mitä sieltä torista löytyy.
Mä joudun miettimään, että ostanko ruokaa vai ruokaa..
itsellä keliakia muulla perheellä ei.
joten ostanko ruokaa jota voin itsekin syödä ja maksaa enempi vai ruokaa joka on halvempaa mutta minulle aiheuttaa ongelmia?
olisikin ongelmana, että vaatetta itselle vai pyörä lapselle...
Vierailija kirjoitti:
joten ostanko ruokaa jota voin itsekin syödä ja maksaa enempi vai ruokaa joka on halvempaa mutta minulle aiheuttaa ongelmia?
Onko sun lapsilla pyörät?
Olet lisääntynyt ja asut maassa, jossa on loputtomasti koulutusmahdollisuuksia. Voit parantaa elämänlaatuasi itse.
Vierailija kirjoitti:
Niin on ap.llakin keliakia. Sinähän voit tehdä esim keittoja joita pystyy koko perhe syömään myös sinä itse
Ristiriita tässä, paljon sosiaalista elämää, luulisi että tavaraa vaihdetaan.
Pelkästään istuskellaan ja seurustellaan, luulisi porukassa olevan käsistään käteviä?
Entä käytetty polkupyörä? Lapset kasvaa niin nopeasti, että melkein uusia pyöriä löytyy nettikirppiksiltä ja korjaamoilta paljon.
Rahani riittää ostaa molempia