Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut ihmiset jättää pysyvämmän jäljen kuin toiset?

Vierailija
25.04.2019 |

Miksi joistakin ihmisistä yli pääseminen on niin vaikeaa?

Ei edes tapailtu kauaa. Erosta on jo aikaa ja välillä olen ihan ok, mutta toisina päivinä fyysisesti sattuu, kun on niin kova ikävä. Tällä hetkellä on huonompi kausi ja olen jo välillä miettinyt pitääkö ottaa johonkin hoitavaan tahoon yhteyttä, kun ahdistaa niin paljon. Tuntuu vaan, että tämä syy ei ole tarpeeksi suuri mennä juttelemaan kenellekään. Jotenkin hävettää, että en tunnu pääsevän omin avuin yli lyhyestä tapailusuhteesta. Muut erot ovat hoituneet parin viikon itkemisellä ja homma on ollut sillä selvä.

Kohtalotovereita? Vinkkejä?

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama.. näin juuri unta siitä ihmisestä ja nyt rintaa puristaa. Ajattelen sitä joka päivä, en tiedä miten vois vaan unohtaa. Selityksiä kaipaan minäkin, mutta tämä henkilö ei piitannut sen vertaa. Silti vaan pyörii mielessä vaikka ymmärrän että henkilö oli pahasta, joku siinä vaan oli mikä jätti jäljen, hän oli niin erilainen kuin kukaan muu ketä olen tavannut.

Tsemppiä! Onko pitkä aika erosta?

Vierailija
22/49 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä. Kiitos kaikille tsempeistä ja omista kokemuksista! Nyt on taas hetken vähän helpompaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että jotkut ihmiset ovat kuin huumetta...

Vierailija
24/49 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisikohan tällaisessa olla kyseessä jokin biologis-kemiallinen juttu?

Vierailija
25/49 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustan silmän? Pysyvämmän jäljen.

Vierailija
26/49 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
27/49 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kanssa huomannu että osa jättää pyttyyn rannut ja osa ei. Käyttäkää sitä harjaa jooko.

Vierailija
28/49 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset jotka jättävät pysyvämmin jäljen kuin toiset ajetaan pois muiden naisten johdolla.

Vierailija
29/49 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelun alussa on monia fiksuja kommentteja, mutta mitä ihmettä nää tän sivun vikat kommentit on....

Vierailija
30/49 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisikohan tällaisessa olla kyseessä jokin biologis-kemiallinen juttu?

Oon itse miettinyt tätä, että ei välttämättä aina ole mikään biologinen tms tekijä, koska jotkut voi jutella netissäkin vuosikausia jonkun kanssa ilman että tapaavat, ja silti saattavat tuntea hyvinkin vahvan yhteyden. Se tapa miten toinen reagoi keskustellessa (netissäkin) ja miten se sulautuu omaan luonteeseen varmasti vaikuttaa myös. Tuntee eräänlaista sielunkumppanuutta. Mutta olen myös lukenut juttuja, joissa ihmiset ovat jutelleet kuukausia netissä, mutta livenä tavatessaan kaikki tunteet ovat laimenneet välittömästi. Se tietysti voisi kertoa jostain feromoneista ja mikroilmeistä ja -eleistä.

Vierailija
31/49 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuun on isoimman jäljen jättänyt ihminen, kenen kanssa tunsin hyvin voimakkaasti olevani samanlainen ihminen ja se oli molemminpuolista. Sillon tuli moraali eteen, ettei asiassa tapahtunut mitään. Kaipaan vieläkin häntä, paljon.

Vierailija
32/49 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minuun on isoimman jäljen jättänyt ihminen, kenen kanssa tunsin hyvin voimakkaasti olevani samanlainen ihminen ja se oli molemminpuolista. Sillon tuli moraali eteen, ettei asiassa tapahtunut mitään. Kaipaan vieläkin häntä, paljon.

Onko siitä kauan?

Vierailija
33/49 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama.. näin juuri unta siitä ihmisestä ja nyt rintaa puristaa. Ajattelen sitä joka päivä, en tiedä miten vois vaan unohtaa. Selityksiä kaipaan minäkin, mutta tämä henkilö ei piitannut sen vertaa. Silti vaan pyörii mielessä vaikka ymmärrän että henkilö oli pahasta, joku siinä vaan oli mikä jätti jäljen, hän oli niin erilainen kuin kukaan muu ketä olen tavannut.

4 vuotta..

Vierailija
34/49 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

4 vuotta..

Vierailija
35/49 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko siitä kauan?

2012 toukokuussa tavattiin viimeisen kerran.

Vierailija
36/49 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

4 vuotta..

<3 ehkä joskus vielä helpottaa.

Jaa a, alkaa tuntua että ei ainakaan unohdu. Välillä toivon että voisin vaan poistaa sen jollain muistimenetelmällä.

Vierailija
37/49 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä. Kiva kun tänne on tullut muidenkin kokemuksia. Tuntuu että ei ole ihan yksin tämän asian kanssa!

Vierailija
38/49 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osalla on varmaan kyse limerenssistä.

Vierailija
39/49 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhut otsikossa ihmisestä ja sisältö koskeekin läheistä.

Vierailija
40/49 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osalla on varmaan kyse limerenssistä.

Tätä olen miettinyt ja tutkinut joskus myös! Mutta ei se sitten lopulta tuntunut oikein sopivalta kuvaukselta. En kokenut sellaista hullaantumista ja "sekoamista". Enemmänkin sellaista turvallista tasaista oloa. Paitsi silloin kun hänen myötä aloin sitten käsittelemään vanhoja traumojani. Ja sitten eron jälkeen en ole mitenkään ajatellut, että hän olisi täydellinen ja ainoa oikea minulle, mutta on vain jäänyt ihan järjetön ikävä ja kaipaus. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan