Miksi menit/ et mennyt tänään töihin?
Oli hyvin tiukka paikka aamulla.
Yritin keksiä kaikki mahdolliset syyt olla mnemättä, mutta valehtelemaan en ala (=Olen sairas tms.). joten menin rehellisyyden vuoksi.
Kommentit (31)
Taas mennään rahan takii
Ei rakkaudest lajii vaan rahan takii
On saatava lapsille gore-texii
Sillä kadut on märkii ja sohjosii..
Jep. Ja no, toivon, että työni on myös merkityksellistä, mutta suurimmaksi osaksi siltä ei tunnu. Samat alkkisvanhemmat selittää, että hyvin menee ja lapset on hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menin koska tienaan yrittäjänä jokaisen euron vain olemalla töissä. Jollen ole ei tule euroakaan mistään.
Hellanlettas sentään kun uhriudutaan. Ei kai kukaan palkollinenkaan kotona makaamisesta tienaa.
(paitsi minä juuri nyt, mutta työt alkaa ensi viikolla taas)
Sinccis
Kun sitä viiniä nyt otat niin älä avaudu tänne kaikesta, köötös!
Koska olin eilenkin..
Reissutöitä niin ei näistä niin vaan lähdetä keskenkaiken kotiin..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menin koska tienaan yrittäjänä jokaisen euron vain olemalla töissä. Jollen ole ei tule euroakaan mistään.
Hellanlettas sentään kun uhriudutaan. Ei kai kukaan palkollinenkaan kotona makaamisesta tienaa.
(paitsi minä juuri nyt, mutta työt alkaa ensi viikolla taas)
Sinccis
Kun sitä viiniä nyt otat niin älä avaudu tänne kaikesta, köötös!
Kukaan ei pakota lukeen.
Sinccis
Jookos?
Olen vuosilomalla koko viikon, joten olen nauttinut ulkona upeista keleistä ja antanut työlle piutpaut.
Koska oli lounaslistalla hyvää ruokaa.
En mennyt töihin. Menin sitävastoin puutarhalle ostelemaan kukkia. Nyt ne jo kaunistaa pihaa. Tein maittavan aterian jonka nautin omassa pihassa aurinkoa ottaen. Luin kirjaa aurinkotuolissa ja nautin elämästä kaikinpuolin tänään.
Menen huomenna töihin pariksi tunniksi. Olen yrittäjä. Ja hyvin pyyhkii !
Minulla on vuosiloma, on kyllä ilmat suosineet viime ja tällä viikolla.
Loiset