Miksi menit/ et mennyt tänään töihin?
Oli hyvin tiukka paikka aamulla.
Yritin keksiä kaikki mahdolliset syyt olla mnemättä, mutta valehtelemaan en ala (=Olen sairas tms.). joten menin rehellisyyden vuoksi.
Kommentit (31)
Koska työsopimuksessani lukee että minä teen töitä arkisin kahdeksan tuntia päivässä.
Minulla on töitä vain yksi päivä viikossa ja se päivä oli eilen.
Menin koska oli työvuoro ja olen terve, eli ei ollut syytä olla menemättä. Haluan pitää työpaikkani.
En mennyt, koska irtisanouduin 3 kk sitten.
En tehnyt tänään töitä, koska olen sairaslomalla.
En mennyt töihin. Olen toukokuun puoleen väliin vuosilomalla, erilliskorvausvapaalla, ja muilla kertyneillä vapailla sekä arkipyhävapailla.
En. Olen opiskelija enkä käy töissä lukukauden aikana.
En mennyt koska olen työtön ja mt-ongelmainen.
En halua nähdä esimiestä, joka on epäreilu. Elämä ei ole helppoa.
Olen työkyvyttömyyseläkkeellä, 45-vuotiaana. En mene töihin enää koskaan. Myönnän: tuottaa aitoa iloa joka aamu vaikka sairastankin. Työ sucks.
Metaröitä koko päivä!
Sinccis
Nyt otan viiniä!
Menin koska tienaan yrittäjänä jokaisen euron vain olemalla töissä. Jollen ole ei tule euroakaan mistään.
Vierailija kirjoitti:
Menin koska tienaan yrittäjänä jokaisen euron vain olemalla töissä. Jollen ole ei tule euroakaan mistään.
Hellanlettas sentään kun uhriudutaan. Ei kai kukaan palkollinenkaan kotona makaamisesta tienaa.
(paitsi minä juuri nyt, mutta työt alkaa ensi viikolla taas)
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
Haluatko aplodit?
Pakollinen viikkopalaveri