Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ymmärsin juuri, että minä joudun kuoltuani Helvettiin.

Vierailija
25.04.2019 |

Olen niin suuri syntinen, että en voi saada syntejäni anteeksi saati päästä Taivaaseen.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä sitä sitten tavataan! Tervetuloa 😈

Vierailija
2/33 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellinen veriuhri on jo tehty. Tuo on pelkkä perkeleen valhe.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, nyt kävi näin.

Vierailija
4/33 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupea ateistiksi, meillä ei ole taivasta, helvettiä eikä syntiä :)

Vierailija
5/33 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi minua ei kuoltuani enää vaivaa tällaiset ongelmat, kun minua ei enää ole olemassa.

Lähiaikoina kyllä myönnän, että ihan kiinnostava ajatus myös tuo jälleensyntymisen ajatus, vaikken siihen uskokaan. Olisikohan se siistiä olla vaikka orava tai lapamato? Millainen on oravan hengellinen elämä?

Vierailija
6/33 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole olemassa Helvettiä. Luultavasti joudut vain syntymään uudelleen tänne maapallolle ja kamppailet samojen ongelmien kanssa kuin tässäkin elämässä.

Vierailija
7/33 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus kantoi koko maailman synnit. Et varmasti ole liian syntinen, itse asiassa ajatus on kristityn näkökulmasta hiukan hullunkurinen; kun Kristus sovitti koko maailman kaikki synnit, ei ole mahdollista että jonkun piruparan synnit olisivat liian suuret.

Jeesus antaa myös anteeksi, se on hänen virkansa. Hän armahtaa kaikki luokseen tulevat ehdottomasti ja ilman mitään omia ansioita. Hän sanoo: ”Tulkaa minun luokseni kaikki työn ja kuormien uuvuttamat, niin minä annan teille levon.

Vierailija
8/33 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi uskoa yhteen elämään, koska en ole mielestäni saavuttanut mitään kovin merkittävää tässä elämässä. Tarvitsen pari kolme lisäelämää nyt ainakin.

Vierailija
9/33 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen niin paljon syntiä kuin kerkeän. Muuten Jesse olisi kuollut turhaan!

Vierailija
10/33 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskonnon varjopuoli. Nyt kun TIEDÄT joutuvasi helvettiin voit rötöstellä mielin määrin koska mikään maanpäällinen rangaistus ei ole helvetin tuskiin verrattava. Uskonnottomilla ei tällaista etua valitettavasti ole.

Vierailija
11/33 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus on sovittanut _kaikki_ syntisi ap. Laskutehtävä: kuinka monta syntiä sinulle silloin jää jäljelle?

Vierailija
12/33 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Niin alhaalla ei kukaan kulje, ettei siellä Jeesus ois..." Sinäkin pääset taivaaseen, kun uskot Jeesukseen Kristukseen vapahtajanasi <3

Vierailija
13/33 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et saa anteeksi?

Vierailija
14/33 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä voit. Jeesus on sovittanut syntisi ja saat ihan omakohtaisesti uskoa sen.

Mutta Jeesuskin vihaa minua minun syntieni tähden ja minun syntini ovat niin suuria, että niitä ei voi sovittaa.

Vierailija
15/33 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jeesus on sovittanut _kaikki_ syntisi ap. Laskutehtävä: kuinka monta syntiä sinulle silloin jää jäljelle?

Tarkoittaako että Jesseen uskomalla saa rellestää vapaasti? On kyllä todella uskonnottoman elämä hankalaa ku pitää ihan oman moraalisen kompassin kanssa selvitä. Jos uskois Jesseen vois vaan elää ku sika pellossa.

Vierailija
16/33 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskonnon varjopuoli. Nyt kun TIEDÄT joutuvasi helvettiin voit rötöstellä mielin määrin koska mikään maanpäällinen rangaistus ei ole helvetin tuskiin verrattava. Uskonnottomilla ei tällaista etua valitettavasti ole.

Niinkö? Joku viisas on sanonut että jokainen vie helvettiin omat polttopuunsa. Tämä ei ole raamatusta, mutta näkisin kristittynä että siinä on järkeä.

Sitä paitsi Jeesuksen luo ei ylipäänsä tunne tarvetta mennä muut kuin ne, jotka TIETÄVÄT olevansa matkalla helvettiin. Siitä on joku toinen viisas lausunut: ”Itsensä tuntemisen helvetinmatkalta Jeesuksen tuntemisen taivaanmatkalle”. Sellaista tietä ihmistä viedään taivaaseen. Jos viedään.

Vierailija
17/33 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta Jeesuskin vihaa minua minun syntieni tähden ja minun syntini ovat niin suuria, että niitä ei voi sovittaa.

No täysin samalla tavalla sovitus riittää myös kaikille sinun synneillesi. Jumala ei katso henkilöön ja Jeesus otti kannettavakseen koko maailman synnit.

"Katso, Jumalan Karitsa, joka _ottaa pois_ maailman synnin" osoitti Johannes Kastaja Jeesusta.

Vierailija
18/33 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voida sovittaa, koska ne on jo sovitettu. Ja Jeesus on luvannut: ”Sitä joka minun luokseni tulee, minä en heitä ulos.”

”Jeesus on meidän syntiemme sovittaja, eikä ainoastaan meidän vaan koko maailman.”

Vierailija
19/33 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
20/33 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän lahko tuonkin uskomuksen on päähäsi istuttanut, ap hyvä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi