Millainen nainen valitsee parimetrisen, raamikkaan, lihaksikkaan, miehisen miehen sijasta hoikan, 180-senttisen "söpön naapurinpojan"?
Naisella itsetunto-ongelmia? Tai ei arvosta oikeaa mieskomeutta ja miehisyyttä? Tai haluaa miehen, jonka saa helposti tossun alle?
Ei voi ymmärtää.
Kommentit (25)
Niin ja mainittakoon vielä, että kyseessä ei ole mikään sellainen nainen joka "ei valtaosalle miehistä kelpaa" vaan kyseessä on ollut hoikkia, tiimalasivartaloisia, kauniita naisia, jotka voisivat olla vaikka malliainesta. -ap
Esimerkiksi tällainen. Valitsin jo. (Ei tosin asunut naapurissa, mutta muuten täsmää). Jätin eräänkin pullistelevan ääliön perään ruikuttamaan.
Isompi ei ole automaattisesti parempi tai edes paremman näköinen.
Kuka tahansa. Ilmeisesti se lihaksikas on täysin kouluttamaton ja muutenkin moukka. Naapurin poika on koulutettu ja hyvätapainen.
Vierailija kirjoitti:
Niin ja mainittakoon vielä, että kyseessä ei ole mikään sellainen nainen joka "ei valtaosalle miehistä kelpaa" vaan kyseessä on ollut hoikkia, tiimalasivartaloisia, kauniita naisia, jotka voisivat olla vaikka malliainesta. -ap
Koska ne naiset voivat valita ja olla sen kanssa, ketä rakastavat. Siksi.
Vierailija kirjoitti:
Tiimalasivartaloinen ei ole malliainesta.
Älykäs, kaunis ja koulutettu nainen.
Sellainen nainen, joka rakastuu kyseisenlaiseen mieheen. En minä ainakaan valitse miestä raamien perusteella, vaan substanssin.
Aapee jäi siis taas ulos kisasta. Mitäs olet id ari ja cuspiä. Kehity tai kuole.
Se jota ei valita kuulostaa täysin homolta. Tom of finland porukkaa ja ei siinä mitään vikaa ole mutta sellaisten miesten markkinat on miehissä.
Niitä parimetrisiä ja raamikkaita on tosi vähän olemassa, eikä kaikki naiset halua itseään puoli metriä isompaa jättiläistä mieheksi. Suurin osa miehistä on normaalipituisia, vai pieni osa on tosi lyhyitä tai tosi pitkiä, sama juttu naisissa, tosin naiset on keskimäärin aina miehiä lyhempiä. Jos keskiverto mies on 175cm ja nainen 162cm niin sehän ihan sopiva ero, pystyy nainen käyttämään kohtuullisia korkojakin näyttämättä amatsonilta miehensä rinnalla. Varsinkin hoikka ja siro nainen voi ottaa kenet miehen hyvänsä rinnalleen ja näyttää edelleen naiselliselta.
Minä en ottaisi itseäni lyhyempää miestä enkä kovin laihaa koska itse olen iso naiseksi, pitkähkö ja lihava, minä en halua tuntea itseäni jättiläiseksi mieheni syleilyssä. Mutta en todellakaan haluaisi itselleni mitään ladon oven levyistä ja korkuista kaappia. Mun mies on mua reilu 10cm pidempi, lihava, kaljuuntunut ja harmaantunut. Tosin, jos mun mies olisi laiha ja lyhyt, niin en varmaan silti olisi jättänyt häntä ottamatta :) koska meidät yhdisti ihan muut asiat kuin ulkonäkö. (ja ei, se ei ole raha, ollaan molemmat yhtä köyhiä)
Minusta jonkinasteinen poikamaisuus näyttää hyvältä ja 180cm on ihan tarpeeksi pitkä. En toisaalta sano ettenkö voisi valita myös kaksimetristä ja raamikasta. Riippuu enemmän kokonaisuudesta kuin jostain parista ominaisuudesta, ja persoona sekä elekieli vaikuttaa myös.
Se on hämmentävää, kuinka monelle aikuiselle on epäselvää, että makuja on monia.
Vastauksena esittämääsi kysymykseen: rakastunut ihminen.
Minua viehättää poikamainen enemmän kuin lihaksikas.
Ainakin lähtökohtaisesti näin. Aivot ennemmin kuin lihakset.
Se tykkää naapurinpojasta enemmän. Sorry.