Millainen nainen valitsee parimetrisen, raamikkaan, lihaksikkaan, miehisen miehen sijasta hoikan, 180-senttisen "söpön naapurinpojan"?
Naisella itsetunto-ongelmia? Tai ei arvosta oikeaa mieskomeutta ja miehisyyttä? Tai haluaa miehen, jonka saa helposti tossun alle?
Ei voi ymmärtää.
Kommentit (25)
Tai ehkä se valittu osaa kohdella naista paremmin kuin tämä raamikas ruikuttaja.
laihakin on kuin mikä kirjoitti:
Ehkä se valittu osaa tapella paremmin kuin miehekäs mies.
Aika monta kaveria on mun narukäsi pudottanut. Sillä on ving tsunissa vyö ja vapariakin harrastaa.
Pätkii 168cm 70kg ihan kenet vaan ja ihan missä vaan ja ihan milloin vaan ja ihan miten päin vaan ja vaikka unissaan.
Taas nämä oman elämänsä Napoleonit täällä huutelee. Ei kyllä putoa miehen kokoiset miehet muuta kuin sucker punchilla jos silläkään.. Mainosta vielä miten hieno auto sulla on niin stereotypia on valmis.
Monet naiset tuntuvat tykkäävän max 10-15cm pituuserosta. Useat 155cm pitkät pikkuiset naiset sanovat, et kaksmetriset miehet ovat jossain aivan toisissa ulottuvuuksissa.
Vierailija kirjoitti:
laihakin on kuin mikä kirjoitti:
Aika monta kaveria on mun narukäsi pudottanut. Sillä on ving tsunissa vyö ja vapariakin harrastaa.
Pätkii 168cm 70kg ihan kenet vaan ja ihan missä vaan ja ihan milloin vaan ja ihan miten päin vaan ja vaikka unissaan.
Taas nämä oman elämänsä Napoleonit täällä huutelee. Ei kyllä putoa miehen kokoiset miehet muuta kuin sucker punchilla jos silläkään.. Mainosta vielä miten hieno auto sulla on niin stereotypia on valmis.
Ihminen kyllä putoaa aika pienestä näpäytyksestä. Ei se iso koko tarkoita sitä että pitää lyödä kovaa. Pikku näppäys niin lattia kutsuu ihan ketä vaan.
Sä et taida oikein tajuta kontaktilajeja sitten yhtään.