Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi täysin random miehet käyttävät minua terapeuttinaan

Vierailija
06.12.2025 |

Esimerkiksi yksityislääkäri, jolla käyn satunnaisesti uusimassa reseptini, kertoo, miten hänen kotinsa on sekainen, täti moitti häntä naimattomuudesta nuorena, suuresta lääkärifirmasta, jossa hän työskentelee löytyisi rikollista toimintaa, josta hän voisi halutessaan ilmoittaa medialle, jne.

Nuorempi työkaverimies kertoo äidin väsymyksestä hänen lapsuudessaan, vanhempien erosta, isän alkoholismista ja muista naisista. Vaikeudesta löytää kumppani, syistä, joihin edelliset suhteet kariutuivat, jne.

Tuntematon mies lähestyy somessa ja haluaa keskustella parisuhteensa tilasta, Jumalasta ja alkoholismista.

Olen alkanut pohtia, onko tällaiset avautumiset normaaleja ja mitä niillä haetaan?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy seuraavalta avautujalta, kärsiikö hän peräsuolen laskeumasta.

Vierailija
2/29 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy seuraavalta avautujalta, kärsiikö hän peräsuolen laskeumasta.

Kysy sinä, kun kerran aiheesta kiinnostunut olet.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei voi jutella muille miehille tunteista ja ongelmista kuin kovassa kännissä, siksi niitä pitää purkaa tuntemattomillekin naisille joka käänteessä. Ala lähettää lasku perään terapiasta, aina kun näin käy. 

Vierailija
4/29 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteinen nimittäjä olet sinä. Se johtuu sinusta. 

Vierailija
5/29 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhteinen nimittäjä olet sinä. Se johtuu sinusta. 

Kyllä. Siksi kiinnostaakin, miksi minä valikoidun. En itse tuo vastaavia aiheita keskusteluun muiden, kuin oman mieheni kanssa.

ap

Vierailija
6/29 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olisi kivaa jos miehet avautuisivat minulle tollain. Tykkään kuunnella ihmisten traumoja yms, ne ovat kiinnostavia ja mielelläni yritän auttaa. Miehet vaan yleensä piilottelevat heikkouksiaan.

Vierailija
7/29 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu esimerkiksi aika kiusalliselta työpaikalla, kun kolmikymppinen mies alkaa yllättäen kipata päälleni traumojaan. Minähän periaatteessa voisin kertoa ne kenelle vain ja siitä koituisi haittaa tälle miehelle

ap

Vierailija
8/29 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu esimerkiksi aika kiusalliselta työpaikalla, kun kolmikymppinen mies alkaa yllättäen kipata päälleni traumojaan. Minähän periaatteessa voisin kertoa ne kenelle vain ja siitä koituisi haittaa tälle miehelle

ap

Eikö ole suloista että hän luottaa sinuun :D

Vierailija
9/29 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta olisi kivaa jos miehet avautuisivat minulle tollain. Tykkään kuunnella ihmisten traumoja yms, ne ovat kiinnostavia ja mielelläni yritän auttaa. Miehet vaan yleensä piilottelevat heikkouksiaan.

Yleisin avautuminen on baarissa "en ole saanut p*llua moneen vuoteen". Siitä vaan vapaaehtoisena kuuntelemaan, jos kiinnostaa!

Vierailija
10/29 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleisin avautuminen on baarissa "en ole saanut p*llua moneen vuoteen". Siitä vaan vapaaehtoisena kuuntelemaan, jos kiinnostaa!

Itse en baareissa käy, mutta varmasti noin.

ap

Vierailija
11/29 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

No on, mutta jotenkin kiusallista kuunnella hänen parin etsinnästään, Tinder-kokemuksista, aikaisemmista parisuhteista, ehkäisystä jne..

ap

Vierailija
12/29 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuo ei ole mikään oikea ongelma, saisivathan he pillua vaikka millä mitalla kun menisivät maksullisiin :D itkeminen siitä ettei saa ilmaiseksi kun ei halua maksaa on säälittävää

Vierailija
13/29 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

No on, mutta jotenkin kiusallista kuunnella hänen parin etsinnästään, Tinder-kokemuksista, aikaisemmista parisuhteista, ehkäisystä jne..

ap

Ai minusta noi olisi juuri hyvin kiinnostavia aiheita :D ehkä sinun pitäisi lähettää se mun puheille.

Vierailija
14/29 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
15/29 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tavallista.

Vierailija
16/29 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano niille että tulevat palstoille kysymään terapiaa. Tai kysymyksiä. Me vastaamme täällä kyökkipsykologina ja terapeuttina.

Vierailija
17/29 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano niille että tulevat palstoille kysymään terapiaa. Tai kysymyksiä. Me vastaamme täällä kyökkipsykologina ja terapeuttina.

No tuo lääkäri näkyy kirjoittavan ainakin Hesarin juttuihin kommentteja omalla nimellään. Ilmeisesti se ei riitä.

ap

Vierailija
18/29 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on niin tavallista, etten enää viitsi sanoa kenellekään olevani sairaanhoitaja.  Yleensä sanon olevani poliisi tai opettaja.

Vierailija
19/29 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on niin tavallista, etten enää viitsi sanoa kenellekään olevani sairaanhoitaja.  Yleensä sanon olevani poliisi tai opettaja.

Ok, minä taas en ole hoitoalan ihminen laisinkaan.

ap

Vierailija
20/29 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet alkaa ehkä oppia, että omista tunteista puhuminen on ok ja helpottaa pahaa oloa, mutta ei ole vielä kehittynyt sellaisia taitoja, mitkä auttaisi arvioimaan, missä tilanteessa niistä on sopivaa keskustella. Ehkä he ajattelee, että naisetkin kertovat asiansa estoitta kello tahansa, kuka suostuu kuuntelemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi