Sain paljon huomiota miehiltä, kun kuljin kaupungilla kesämekossa ja korkkareissa sääret paljaana :)
Ihanasti kehuivat ja juttelivat. Yksi vanhempi herra tokaisi, että olettepa te hoikka ja kaunis neiti!
Tuli niin ihanan keväinen oli!
Onhan muillakin ollut ihana kevätpäivä?!
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Aiku ihanaa! Pitkä ja hoikka paljassäärinen nainen, jolla pitkät ja vaaleat pantenentuoksuiset hiukset, nauraa raikkaasti ja hampaat hohtaa kuin helmirivistö. Nyt äkkiä jostain viulumusiikkia!
Söithän jäätelöä viettelevästi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liikehditkö sirosti? Kiinnittikö kukaan hevari sinuun huomiota?
No arvaa! Minä olen 177cm/58kg ja pieniluinen. Hevareita ei Espalla ja Kaivarissa näkynyt, pankkiireita ja muita johtajatyyppejä sitäkin enemmän. Ja he hymyili minulle ja minä vastasin heidän hymyynsä :)
Hassua. Asun ihan Kaivarin kulmilla, enkä juuri koskaan näe täällä ketään johtajia sen paremmin hymyilemässä kuin lymyilemässäkään missään. Enimmäkseen tyttöporukoita sitä kahvilla tai kaljalla istuskelee. Eilen ei myöskään ollut kovin aurinkoinen päivä, itse pitkästä aikaa laitoin housut hameen sijasta juuri sään takia.
Oletko varma, että liikuit nimenomaan Helsingin Kaivopuistossa?
Aaahhhhhhhhhhhh
niin tutulta kuulostaa tämä hopeaketun päiväuni :)
Otan osaa! Kauheeta varmasti olla noin pitkä. Kyllä sellaset oikeesti naiselliset naiset vie kuitenkin voiton. Paljon sun pituus oikein on korkkarit jalassa 😱