Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain paljon huomiota miehiltä, kun kuljin kaupungilla kesämekossa ja korkkareissa sääret paljaana :)

Vierailija
25.04.2019 |

Ihanasti kehuivat ja juttelivat. Yksi vanhempi herra tokaisi, että olettepa te hoikka ja kaunis neiti!

Tuli niin ihanan keväinen oli!

Onhan muillakin ollut ihana kevätpäivä?!

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sheivaamattomat paljaat sääret herättää aina huomiota.

Minun sääret on sileät ja ruskettuneet, koska pidän huolta itsestäni :)

Ihana juttu hei! Ihan kun niistä mainoksista, joissa nainen on onnellinen vain kun sääret on sileät tai sitten erityisesti jostain syystä menkkojen aikaan. Tosi ihanan vapaa ja varma. Näin meille on opetettu. Lisäks naista naurattaa kun se saa syödä ihanaa salaattia. Mut tärkeintä on toki se saatu huomio, eikä vain miehiltä vaan paras palkinto on jos saa ne keski-ikäiset pulleat naiset kadehtimaan. Mikään ei ole hienompaa!❤️

Vierailija
22/45 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liikehditkö sirosti? Kiinnittikö kukaan hevari sinuun huomiota?

No arvaa! Minä olen 177cm/58kg ja pieniluinen. Hevareita ei Espalla ja Kaivarissa näkynyt, pankkiireita ja muita johtajatyyppejä sitäkin enemmän. Ja he hymyili minulle ja minä vastasin heidän hymyynsä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo juopot on huudelleet perään eilen ja tänään. Onpas kivaa. 

Vierailija
24/45 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näin tänään jonkun ulkkarinaisen paljain säärin, ja paleli ajatuskin kun mereltä kävi kylmä tuuli. En kadehtinut.

Vierailija
25/45 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No arvaa! Minä olen 177cm/58kg ja pieniluinen. Hevareita ei Espalla ja Kaivarissa näkynyt, pankkiireita ja muita johtajatyyppejä sitäkin enemmän. Ja he hymyili minulle ja minä vastasin heidän hymyynsä :)

Saitko kutsua kenenkään puutarhajuhliin? Taidoistasi olisi siellä hyötyä.

Vierailija
26/45 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan sulla pitkä tukka? Se on kuitenkin tytön kruunu. Varmaan hulmusi kauniisti

Vierailija
27/45 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai stana!!! Tää on hyvä.

Vierailija
28/45 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Good for you. Musta on ahdistavaa olla katseiden kohteena. Paljon mukavampi olla talvella.

Vierailija
29/45 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä sain paljon huomiota sekä naisilta että miehiltä, kun lompsin uusissa ortopedisissa kengissäni, jalkatuissani ja kesämekossani. En tosin olisi tätä huomiota kaivannut, mutta ei sille oikein voi mitään.

No älä lompsi vaan kävele xD

Vierailija
30/45 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sheivaamattomat paljaat sääret herättää aina huomiota.

Minun sääret on sileät ja ruskettuneet, koska pidän huolta itsestäni :)

Ihana juttu hei! Ihan kun niistä mainoksista, joissa nainen on onnellinen vain kun sääret on sileät tai sitten erityisesti jostain syystä menkkojen aikaan. Tosi ihanan vapaa ja varma. Näin meille on opetettu. Lisäks naista naurattaa kun se saa syödä ihanaa salaattia. Mut tärkeintä on toki se saatu huomio, eikä vain miehiltä vaan paras palkinto on jos saa ne keski-ikäiset pulleat naiset kadehtimaan. Mikään ei ole hienompaa!❤️

Olenko aistivinani sinussa tukahdutettua agressiivisuutta?! Päästä tunteesi valloilleen (ja hiuksesi!), älä pidättele!

Vierailija
31/45 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli hätäponnari, farkut, lenkkarit ja tuulitakki ja hymyjä sain minäkin. Olen keski-ikäinen, rupsahtanut ja ylipainoinen. Kaivarissa oli kyllä hieno ja iloinen ilmapiiri tänään

Vierailija
32/45 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vautsi! :o Vähän oon kade. Itse oon lyhyempi ja lihavempi :/ Enkä tiedä ketään pankkiireja tai johtajia :(

Vierailija
33/45 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudutko siis miehiä varten?

Vierailija
34/45 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas kunnon maniat iskenyt ihmisille. Miten käytös muuttuu kun aurinko paistaa pari päivää?

Vierailija
35/45 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en!!!!! Mutta kevättä on vielä jäljellä!!!

Vierailija
36/45 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on katelliset läskit lehmät täällä taas porukalla paheksumassa ja kihisemässä. Pthui!

Petyitkö kun ei oikein lähtenyt?

Vierailija
37/45 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en!!!!! Mutta kevättä on vielä jäljellä!!!

Ja sitten kevään jälkeen heti perään koittaakin kesä, joka on itse asiassa varsinaista puutarhajuhlien sesonkiaikaa. Osaat liikuskella kutsuilla sitten niin, kuten puutarhajuhlissa kuuluukin. Jatka samaan malliin!

Vierailija
38/45 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan sulla pitkä tukka? Se on kuitenkin tytön kruunu. Varmaan hulmusi kauniisti

Jooo! Voi ei!! Mun hiukset on puoliselkään ja vehnänvaaleat. Ne hulmuaa ja heilahtelee puolelta toiselle kun kävelen korkkareissa sääret paljaana Espalla. Mereltä puhaltaa kevyt tuuli, joka tartuu mun kesämekon helmaan :D

Vierailija
39/45 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Oikea pankkiirin päiväuni. Toki kiireiset johtajat ei paljoa puistoissa paseeraa päiväsaikaan, mutta voihan sitä haaveilla

Vierailija
40/45 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiku ihanaa! Pitkä ja hoikka paljassäärinen nainen, jolla pitkät ja vaaleat pantenentuoksuiset hiukset, nauraa raikkaasti ja hampaat hohtaa kuin helmirivistö. Nyt äkkiä jostain viulumusiikkia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän