En ymmärrä ihmisiä, joilla ei ole ovessaan..
.. minkäänlaista tervetuloa-kylttiä / kranssia / tervetuloa-ovimattoa.
Ehkä yksinkertaisin asia, jolla voi saada vieraan olon tervetulleeksi. Tulee olo että on asian kanssa tosissaan, ei ole vain sanoja, vaan on nähnyt vaivaakin asian eteen!! Itse juuri tein tervetuloa-kyltin. Sellaisen puisen johon on käsinmaalattu kauniita kukkasia tekstin lisäksi. Tulee heti kiva olo! Joulukuussa laitan kranssin! Älkää olko tylyjä vieraillenne!
Kommentit (155)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta taas kranssit ja tervetuloa -kyltit tai -matot on ehkä mauttominta mitä voi kuvitella. E
millätavalla mautonta?
Ei niitä ole syötäväksi tarkoitettu.
"Tervetuloa, päiväni on jo muutenkin pilalla"
Mulla on tylyhkö lähipiiri. Ei oo kylttejä.
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt näitä kylttejä ja mattoja paljonkin Porvoossa.
Porvoolaisissa matoissa on teksti AV.
Tarkoittaa Aina valmiina.
Vierailija kirjoitti:
Sen tervetuloa- tai minkä tahansa muun kynnysmaton paikka kerrostalossa on muuten oven sisäpuolella asunnossa, ei siivoojan kiusana rappukäytävässä. Joskus nuo pikkumatot ovat myös liukaspohjaisia, joten ne eivät siksikään sovi rapun vahatuille lattioille tapaturmia aiheuttamaan.
Ne taitaa olla kiellettykin rappukäytävässä.
Minä naulasin ämpärin oveeni.
En tiedä oikein että miksi?
Ehkä sain inspiraation siltä kirves ovessa ihmiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Minä naulasin ämpärin oveeni.
En tiedä oikein että miksi?
Ehkä sain inspiraation siltä kirves ovessa ihmiseltä.
Kannattaa varoa varkaita. Ilmainen ämpäri on kovaa kamaa.
Riittääkö varoitus vihaisesta koirasta?
Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa.
Minun ovessani on kyltti, jossa lukee: "Ken tästä käy, saa kaiken toivon heittää."
Meille kun ei ikinä tule vieraita.
En ymmärrä ihmisiä, joilla on ulko-ovi. Eikö se ole tylyä hyppyyttää ihmisiä soittamaan ovikelloa?
No, kuulutit kaikille, että sinulla on vajavainen kyky ymmärtää asioita. Rohkea veto.
Ei haluta vieraita.