En ymmärrä ihmisiä, joilla ei ole ovessaan..
.. minkäänlaista tervetuloa-kylttiä / kranssia / tervetuloa-ovimattoa.
Ehkä yksinkertaisin asia, jolla voi saada vieraan olon tervetulleeksi. Tulee olo että on asian kanssa tosissaan, ei ole vain sanoja, vaan on nähnyt vaivaakin asian eteen!! Itse juuri tein tervetuloa-kyltin. Sellaisen puisen johon on käsinmaalattu kauniita kukkasia tekstin lisäksi. Tulee heti kiva olo! Joulukuussa laitan kranssin! Älkää olko tylyjä vieraillenne!
Kommentit (155)
Meillä on punainen matto ja tarjoillaan ovella kuohuvaa vieraille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei valitettavasti ole tapana vaatimattomana ihmisenä harrastaa ulko-oven koristelua. Tulee olo että vaadin sillä turhaa huomiota itselleni ja jotenkin nolottaa. Sen sijaan minulla on erityinen tervetulolaulu, jonka laulan kun oven avaan. :)
Miten sanat menee?
Tässä ovella seison
sua katson ja laulan
Viestini mä kerron
Sillä sun tietävän ma haluan..
(välivihellys)
Tervetullut, olet tervetullut!
Tervetullut, tervetullut!
Tervetullut SINÄ olet tervetullut!
Astu oi jo sisään!
Astu rohkeasti vaan!
Mun vatsa on jo kipeä nauramisesta! Armoa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me ollaan ylensä itse kotona kun meille tulee vieraita. Halaamme ja toivotamme tervetulleeksi itse.
se on tottakai myös tärkeää mutta ovi on ensimmäinen asia, jonka vieras näkee. jos on vaikka ujo ja oven takana painaXrmassa ovikelloa niin kranssi voi rohkaista ja tuoda mukavaa mieltä
😁😄 Ja jopa Jehovan todistajat ( ne hyvän näköiset kauniit naiset) tietävät olevansa tervetulleita ja odotettuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei valitettavasti ole tapana vaatimattomana ihmisenä harrastaa ulko-oven koristelua. Tulee olo että vaadin sillä turhaa huomiota itselleni ja jotenkin nolottaa. Sen sijaan minulla on erityinen tervetulolaulu, jonka laulan kun oven avaan. :)
Miten sanat menee?
Tässä ovella seison
sua katson ja laulan
Viestini mä kerron
Sillä sun tietävän ma haluan..(välivihellys)
Astu oi jo sisään!
Astu rohkeasti vaan!
Apua 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sanat menee?
Tässä ovella seison
sua katson ja laulan
Viestini mä kerron
Sillä sun tietävän ma haluan..(välivihellys)
Astu oi jo sisään!
Astu rohkeasti vaan!Apua 🤭
Minä muodokas nuori nainen tulisin ovesi taakse ja laulaisit tuon minulle kyllä tulisin kynnyksen yli.
Olen Bi seksuaali.
Oon siihen oveen iskeny kirveen.
Tämä on ehdottomasti viikon paras ketju!
Vierailija kirjoitti:
Minun kotini on minun kotini, ei mikään saakelin vierasmaja tai kestikievari. Jos ei kelpaa kranssiton ovi niin menkööt muualle.
Aamukaffeet näytöllä :D:D:D
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo välivihellys menee?
Kiitos kysymästä, menee näin:
Mulla on simppelisti Munsalan kansallispuku ripustettu siihen oveen.
Onko tämä sama jankkaja, jonka mielestä kaikkien on pakko hakea pääsiäisrisuja, kun hänkin hakee?
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä sama jankkaja, jonka mielestä kaikkien on pakko hakea pääsiäisrisuja, kun hänkin hakee?
Jos ei ole, heistä voisi tulla vaikka hyvät ystävykset.
Mun ovessa on kanssa tollanen ja oven alaosaan olen leikannut aukon, koska eläimet on hei kans tervetulleita! Kaikki tänne vaan!
Vierailija kirjoitti:
Mun ovessa on kanssa tollanen ja oven alaosaan olen leikannut aukon, koska eläimet on hei kans tervetulleita! Kaikki tänne vaan!
Mulla on tonttuovi ulko-ovessa.
Ja hiiriä varten sellainen pyöreä pieni aukko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo välivihellys menee?
Kiitos kysymästä, menee näin:
Oi kyllä on kaunis välivihellys.
Jaa, en minä vain ihmettele, vaikka itselläni oven vieressä tervetuloa-kyltti onkin. En ole kokenut, että se olisi jokin välttämätön varuste tai että ilman sitä ihmiset eivät tuntisi itseään tervetulleiksi. Meillä hallituksen pj palaveriin tullessaan naureskeli, että kun sulla on tuossa toi tervetuloa-kyltti, niin kaipa minä sitten olen tervetullut. Minä vastasin, että juu, sitä se tarkoittaa, että meille on aina ihmiset tervetulleita - olisi ne kyllä ilman tuota kylttiäkin, mutta eipähän tarvitse nyt miettiä, kun oikein mustaa valkoisella kerrotaan :D.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Ap Porvoolainen Munsalan kansallispuku ompelija syntyjään Kouvola?