En ymmärrä ihmisiä, joilla ei ole ovessaan..
.. minkäänlaista tervetuloa-kylttiä / kranssia / tervetuloa-ovimattoa.
Ehkä yksinkertaisin asia, jolla voi saada vieraan olon tervetulleeksi. Tulee olo että on asian kanssa tosissaan, ei ole vain sanoja, vaan on nähnyt vaivaakin asian eteen!! Itse juuri tein tervetuloa-kyltin. Sellaisen puisen johon on käsinmaalattu kauniita kukkasia tekstin lisäksi. Tulee heti kiva olo! Joulukuussa laitan kranssin! Älkää olko tylyjä vieraillenne!
Kommentit (155)
Vierailija kirjoitti:
Vieraani tietävät olevansa tervetulleita.
Kaiken maailman kaupustelijat ja jehovat taas eivät todellakaan ole ja tyly vaikutelma on heitä varten olemassa.
Eikö tervetulokylttiin voisi tehdä pienen lisäyksen? "Ei koske kaiken maailman kaupustelijoita ja jehovia"
Kandee laittaa oveen kuva äkäisestä seeferistä missä teksti "Täällä vartioin minä"
Ja joku Securitas tarra viereen
"Eikä sitä työkaveria, joka juo mun kahvimukista"
No voivoi... ostappa luule vaikka lahjaksi sellainen, ja sano että pistäkää oveenne niin tunnen oloni tervettullleeksi... arvaa kuinka palnin mä nauraisin, ja rupeisin siinä ajatuksissqni pitää sua idioottiba... anteeks vaan, mut tosi naurettavaa näjdä tollasesta vaivaa.
Vierailija kirjoitti:
ja rupeisin siinä ajatuksissqni pitää sua idioottiba...
:D :D :D
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että ap tosiaan on tosissaan, sen verran sekopäinen avaus oli.
Ja mulle selvisi kertaheitolla, että miksi mä oikein käyn täällä ja vieläpä aika usein. Täällä on aina sellaisia pähkähulluja, hassuja ja outoja, myös yllättäviä keskustelun aloituksia, joihin ei ikinä törmää misään muualla.
Ap, voisitko tehdä minulle ovikoristeen Vantaalla? Maksaisin kyllä risut ja kävyt ja vielä kympin rahaakin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että ap tosiaan on tosissaan, sen verran sekopäinen avaus oli.
Ja mulle selvisi kertaheitolla, että miksi mä oikein käyn täällä ja vieläpä aika usein. Täällä on aina sellaisia pähkähulluja, hassuja ja outoja, myös yllättäviä keskustelun aloituksia, joihin ei ikinä törmää misään muualla.
Juuri samasta syystä minäkin käyn, tykkään tämmöisistä jutuista, niihin on hauska heittäytyä täysillä mukaan! Dirndl!
Ulko-oveen sopii hyvin se 80-luvun rennon hauska isäntä-emäntä puuesine, jossa housuihin pukeutuneella hahmolla on tappi ja hameeseen pukeutuneella reikä.
Vierailija kirjoitti:
Kaiken maailman kaupustelijat ja jehovat taas eivät todellakaan ole ja tyly vaikutelma on heitä varten olemassa.
Olen ajatellut laittaa oveen jonkun tekstin missä olisi ehkä : Jehovan todistajat menkää pois. Älkää soittako ovikelloa, älkää koputtamaan oveen.
Sitten joskus mutta onneksi tosi harvoin on joku " köyhä" " opiskelija" oven takana häiritsemässä ja yrittää myydä piirustuksia. Ne ei ole koskaan olleet hyvin piirrettyjä.
Minkähänlainen kielto taulu niille pitäisi tehdä?
Niistä ei ota selvää minkä maalaisia ovat.
Vierailija kirjoitti:
Ulko-oveen sopii hyvin se 80-luvun rennon hauska isäntä-emäntä puuesine, jossa housuihin pukeutuneella hahmolla on tappi ja hameeseen pukeutuneella reikä.
Ei helv, onko tästä helmestä kuvamateriaalia???
Missä se oi koriste viipyy? Maksaisin 8 euroa ja tyhjiä maitotölkkejä ja oksia voin toimittaa!
Vierailija kirjoitti:
Kandee laittaa oveen kuva äkäisestä seeferistä missä teksti "Täällä vartioin minä"
Ja joku Securitas tarra viereen
https://www.urbandictionary.com/define.php?term=Seefer ?
Luulen, että oma ennen aamukahvia otettu kasvokuva toimisi ihan hyvin myös.
Vierailija kirjoitti:
Oon siihen oveen iskeny kirveen.
Mitä kirves ovessa? Onko hyvä kirves?
Minulla on kalterit ulko- oven tilalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tervetulokylttiin voisi tehdä pienen lisäyksen? "Ei koske kaiken maailman kaupustelijoita ja jehovia"
Tämä kyltti löytyisi:
"Trespassers will be shot. Survivors will be shot again."
Olen muutaman kerran laittanut oveen jonkun pienen kranssin tai "tervetuloa" -kyltin. Kuitenkin sosiopaattinaapurini, joka harrastaa myös shakkia, on käynyt asiasta valittamassa. Perustelee paloturvallisuudella, mutta toisaalta pitää itsekin ovessa koristetta. Ilmeisesti on kateellinen, kun ei oma ovi erotukaan niin muista.
Mulla on sellainen uniikki päreeseen polttokaiverrettu toivotus, että " kamanat kohottukohot lakin päästä laskematta, kynnykset madaltukohot, kengän kannan koskematta jne. Pitää aika hyvin loitolla kaikki tunkeilijat.
Vierailija kirjoitti:
Jopa on banaalia.
Meillä on taloon johtavalla polulla 56 pihakiveä, joihin on kirjoitettu mielialaa nostattavia kommentteja tulevalle vieraalle. Ovessa tietenkin on tervetuliaiskyltti ja -matto sekä sisä- että ulkopuolella. Jos tiedämme etukäteen, että on tulossa vieraita, tilaamme etupihalle vieraan saapumisen ajaksi japanilaisia akrobaatteja, jotka muodostavat kehoistaan iloisia tervehdyksiä. Asettelemme myös 200:n ruusun kimppuja ympäri taloa ja avaan oven päälläni seisoen kansallispuvussa. <3
Eikös siinä oven sisäpuolella pitäisi olla tervemenoa-kyltti.