Uusi suhde, mies ei halua nähdä yhtä usein kuin minä
Olemme aikuisia, seurustelleet vajaan puoli vuotta. Kummallakaan ei ole lapsia. Mies haluaa nähdä edelleen vain kaksi kertaa viikossa, minä voisin mielelläni tässä vaiheessa viettää lähes kaikki yöt yhdessä. Kertooko tämä väistämättä siitä, että miehen tunteet eivät ole syventyneet yhtä paljon kuin minulla, vai mikä voisi olla syy? Mies ei ole töissä sen kiireisempi kuin minäkään.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
1. Miehelläsi on elämä
2. Sinä taidat olla läheisriippuvainenMiten sait aikasi kulumaan ennen tätä suhdetta?
Onko pakko vastata noin ilkeästi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä introverttikin oikeasti rakastuessaan haluaa viettää mahdollisimman paljon yhteistä aikaa. Pötypuhetta muut selittelyt.
Introverttejä on erilaisia. Itselläni on vaativa työ. Joudun kaiken lisäksi käyttämään kolmea eri kieltä aktiivisesti päivän aikana. Olen huomannut, että erityisesti tämä jatkuva kielen vaihtaminen kuluttaa minua. Ja tarvitsen tietyn määrän yksinoloa jotta jaksan seuraavan päivän. Suurin osa omista suhteista on kariutunut siihen, ettei mies ole ymmärtänyt tarvettani yksinololle.
Mulla on paljon riippunut kumppanista. Ekstroverttien kanssa tarvitsin enemmän omaa aikaa kuin toisen inteovertin kanssa .
Vierailija kirjoitti:
Olen introvertti nainen. Olen todella rakastunut mieheeni, mutta kukaan aikuinen ei jaksa 24/7 kylki kyljessä nyhjäystä.
Vapaailtanani nukun, katson hömppää, pelailen tietokonepelejä, käyn urheilemassa, näen sukulaisia ja ystäviä, harrastan musiikkia, ja myös teen pitkiä työpäiviä.
Miehelläni ei ole ystäviä eikä sukulaisia, joten ymmärrän että helposti hän haluaisi että minä täytän heidänkin paikan. En ole kuitenkaan valmis luopumaan koko elämästäni täyttääkseni tyhjät kohdat hänen elämässään.
Myöskään en yhdessä ollessa jaksa koko ajan olla seurustelemassa, puhumassa ja rakastelemassa, uuvun.
Varmaan tämä on yksi syy miksi ei ole kiire asumaan yhteen, vaikka häntä rakastan.
Olisi kyllä palvelus miehelle vapauttaa hänet. Maailmassa on kyllä naisia, jotka ovat valmiit jakamaan koko elämänsä toisen kanssa. Mies ei osaa lähteä, koska saa sinulta kuitenkin rippusia, mutta samalla missaa mahdollisuutensa muuhun.
Voi olla pikemmin kyse kiintymyssuhdetyylistä kuin ekstrovertti/introvertti.
Millainen suhteenne muuten on? Kerrotteko toisillenne esim. ikävästä tai oletteko yhteydessä silloin, kun ette tapaa? Tiedätkö hänen tekemisistään? Omissa suhteissani oli samanlaista, kunnes tapasin ihmisen josta olin niin kiinnostunut, että aloin kysellä päivittäin hänen kuulumiset, jos emme tavanneet ja kerroin suoraan miten ikävä jo on häntä. Hänkin alkoi avautua minulle samoin ja otti enemmän yhteyttä itsekin.
Nyhjääjät on tylsimyksiä joilla ei ole harrastuksia. Katsovat tv.tä ja paneskelevat.