Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi suhde, mies ei halua nähdä yhtä usein kuin minä

Vierailija
25.04.2019 |

Olemme aikuisia, seurustelleet vajaan puoli vuotta. Kummallakaan ei ole lapsia. Mies haluaa nähdä edelleen vain kaksi kertaa viikossa, minä voisin mielelläni tässä vaiheessa viettää lähes kaikki yöt yhdessä. Kertooko tämä väistämättä siitä, että miehen tunteet eivät ole syventyneet yhtä paljon kuin minulla, vai mikä voisi olla syy? Mies ei ole töissä sen kiireisempi kuin minäkään.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/47 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei ole rakastunut sinuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kerro, mutta siitä se kertoo, että mies ei jaksa nähdä useammin= introvertti ja pitää yksinolemisesta. Ihmiset ovat erilaisia. Minäkin seurustelin tuollaisen miehen kanssa ja ymmärsin, että parempi on erota kuin ”alistua” siihen, että en saa tarpeeksi läheisyyttä/yhdessäoloa. Ratkaisu oli hyvä. Nyt minulla on mies, joka haluaa yhdessäoloa yhtä paljon kuin minä.

Vierailija
4/47 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla itselläni menee niin, että ihastuneena oikeasti näen niin usein, kuin toiselle sopii. Ongelma on se, että ihastun todella harvoin ja suurin osa seurusteluyrityksistäni karahtaa n. puolen vuoden kohdalla siihen, että toinen suunnittelee suunnilleen häitä ja itse mietin suhteen lopettamista.

Juuri nyt on tilanne päällä eli olen yrittänyt puoli vuotta rakastua mieheen, johon olin alkuun varovaisen ihastunut. Mies haluaisi nähdä vaikka joka päivä mutta minä selittelen työkiirettä, kodin siivoustarvetta yms. tekosyynä. Pitänee lopettaa tämäkin suhdeyritys.

Vierailija
5/47 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kerro. Kertoo siitä, että hän on nimenomaan aikuinen ihminen ja haluaa ja tarvitsee myös omaa aikaa. Itse seurustelin nykyisen puolisoni kanssa ensimmäiset neljä vuotta niin, että näimme vain viikonloppuisin ja satunnaisesti viikolla + lomat yhdessä, ja kuitenkin olin hulluna häneen. Mutta tarvitsin omaakin aikaa. Nykyisin asumme yhdessä mutta edelleenkään emme nyhjää koko ajan kylki kyljessä.

Vierailija
6/47 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Miehelläsi on elämä

2. Sinä taidat olla läheisriippuvainen

Miten sait aikasi kulumaan ennen tätä suhdetta?

Vierailija
7/47 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä introverttikin oikeasti rakastuessaan haluaa viettää mahdollisimman paljon yhteistä aikaa. Pötypuhetta muut selittelyt.

Vierailija
8/47 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen introvertti nainen. Olen todella rakastunut mieheeni, mutta kukaan aikuinen ei jaksa 24/7 kylki kyljessä nyhjäystä.

Vapaailtanani nukun, katson hömppää, pelailen tietokonepelejä, käyn urheilemassa, näen sukulaisia ja ystäviä, harrastan musiikkia, ja myös teen pitkiä työpäiviä.

Miehelläni ei ole ystäviä eikä sukulaisia, joten ymmärrän että helposti hän haluaisi että minä täytän heidänkin paikan. En ole kuitenkaan valmis luopumaan koko elämästäni täyttääkseni tyhjät kohdat hänen elämässään.

Myöskään en yhdessä ollessa jaksa koko ajan olla seurustelemassa, puhumassa ja rakastelemassa, uuvun.

Varmaan tämä on yksi syy miksi ei ole kiire asumaan yhteen, vaikka häntä rakastan.

Vierailija
9/47 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
10/47 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on useampi nainen kierroksessa ja näkee heitäkin.

Vierailija
11/47 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
12/47 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä introverttikin oikeasti rakastuessaan haluaa viettää mahdollisimman paljon yhteistä aikaa. Pötypuhetta muut selittelyt.

Ehkä puheissaan, ehkä ekan kuukauden. Sitten on niin puhki että ottaa vapaan viikonlopun vain ettei tarvitse puhua kenenkään kanssa kahteen päivään.

Vierailija
13/47 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko oikeasti teini-ikäinen? Jos et, niin epäilen läheisriippuvuutta tai todella pahoja itsetunto-ongelmia. Onko joku tehnyt sinulle joskus jotain pahaa, mitä et ole saanut käsiteltyä?

Vierailija
14/47 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee niinkuin tyypillinen nainen ja ala välittömästi painostamaan miestä yhteen muuttamiseen, yhteiseen asuntolainaan ja eritoten lasten hankintaan. Nosta iso draama siitä, että mies ei halua nyhjätä kanssasi, tee kaikkesi hänen syyllistämisekseen. Ole mahdollisimman dramaattinen ja itke paljon. Muista myös uhkailla.

Vierailija
15/47 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies etsii välipäivinä parempaa. Onko teillä myös kahdesti viikossa seksiä? Olet paineenpurkupaikka ja välivaihe, kunnes oikeasti kiinnostava löytyy.

Vierailija
16/47 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kuvaamasi kaltaisen miehen, minulle sopisi seurustelu juuri tuollaisella tahdilla. Jos pistät kiertoon, vinkkaa mulle!

Vierailija
17/47 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Introverttejä on erilaisia. Itselläni on vaativa työ. Joudun kaiken lisäksi käyttämään kolmea eri kieltä aktiivisesti päivän aikana. Olen huomannut, että erityisesti tämä jatkuva kielen vaihtaminen kuluttaa minua. Ja tarvitsen tietyn määrän yksinoloa jotta jaksan seuraavan päivän. Suurin osa omista suhteista on kariutunut siihen, ettei mies ole ymmärtänyt tarvettani yksinololle.

Vierailija
18/47 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen introvertti nainen. Olen todella rakastunut mieheeni, mutta kukaan aikuinen ei jaksa 24/7 kylki kyljessä nyhjäystä.

Vapaailtanani nukun, katson hömppää, pelailen tietokonepelejä, käyn urheilemassa, näen sukulaisia ja ystäviä, harrastan musiikkia, ja myös teen pitkiä työpäiviä.

Miehelläni ei ole ystäviä eikä sukulaisia, joten ymmärrän että helposti hän haluaisi että minä täytän heidänkin paikan. En ole kuitenkaan valmis luopumaan koko elämästäni täyttääkseni tyhjät kohdat hänen elämässään.

Myöskään en yhdessä ollessa jaksa koko ajan olla seurustelemassa, puhumassa ja rakastelemassa, uuvun.

Varmaan tämä on yksi syy miksi ei ole kiire asumaan yhteen, vaikka häntä rakastan.

Jaksat noin ylipäätään kaikkea muuta kuin miehesi kanssa olemista. En katselisi sinua sekuntiakaan.

Vierailija
19/47 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Introverttejä on erilaisia. Itselläni on vaativa työ. Joudun kaiken lisäksi käyttämään kolmea eri kieltä aktiivisesti päivän aikana. Olen huomannut, että erityisesti tämä jatkuva kielen vaihtaminen kuluttaa minua. Ja tarvitsen tietyn määrän yksinoloa jotta jaksan seuraavan päivän. Suurin osa omista suhteista on kariutunut siihen, ettei mies ole ymmärtänyt tarvettani yksinololle.

Eli työ menee rakkauden edelle.

Turn off - kiitos ja hei.

Vierailija
20/47 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin kuvaamasi kaltaisen miehen, minulle sopisi seurustelu juuri tuollaisella tahdilla. Jos pistät kiertoon, vinkkaa mulle!

Samoin. Haluan sitoutuneen aikuisen miehen jolle olen ehdoton prioriteetti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä