Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko ulkopuoliset nähdä että kahden ihmisen välillä

Vierailija
25.04.2019 |

on kemiaa ja vetovoimaa? Minkälaisista merkeistä?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
2/19 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä. Jotkut peittelee hyvin, kuten minä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi nähdä.

Muna pystyssä tai pimpsa kosteana selkeet merkit.

Vierailija
4/19 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi.

Pitkistä katseista, erilaisesta hymyilystä kuin muille, erityinen ilahtuminen tämän toisen näkemisestä tai jos hänestä puhutaan.

Vierailija
5/19 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies kuulemma katseli mua niin, että ei jäänyt kenellekään epäselväksi hänen ajatuksensa :D

Vierailija
6/19 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. katseet, hermostuneisuus tai välttely voi paljastaa. 

Vierailija
7/19 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ulkopuolinenkin voi havaita kipinöinnin itsevarman setämiehen sekä kipakan parikymppisen neitosen välillä.

Vierailija
8/19 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän ulkopuolinenkin voi havaita kipinöinnin itsevarman setämiehen sekä kipakan parikymppisen neitosen välillä.

Tuleekohan setämiehillä kiimatippoja parikymppisten misukoiden lähellä?

Vierailija
9/19 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuleekohan setämiehillä kiimatippoja parikymppisten misukoiden lähellä?

Setämiehillä on yleensä sen verta kokemusta, että kiimatippoja ja reisille laukeamista ei enää tapahdu.

Vierailija
10/19 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti se on mahdollista, mutta usein ihmiset eivät ole niin tarkkaavaisia, että huomaisivat jotain.

Vierailija
11/19 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä erikoisen kemian huomaa heti. Olkaa onnellisia ne, jotka ovat löytäneet rinnalleen sopivan ihmisen.

Vierailija
12/19 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi juukelis puukelis miten ihanaa! Tarkoittaako tämä sitä, että minulla on tsäänssejä röi paikka ihastukseeni?

Vierailija
13/19 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi juukelis puukelis miten ihanaa! Tarkoittaako tämä sitä, että minulla on tsäänssejä röi paikka ihastukseeni?

Oletko se äijä, joka lähettelee niitä ”röissä” ja ”taptaptap” sekä ”töttöröö” viestejä?

😳😳😳

Vierailija
14/19 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välttely? Miten välttely liittyy kemioihin? Eikös sitä ennemminkin oikein hakeuduta seuraan, jos on ihastusta ilmassa? Itse ainakin välttelen vain heitä, joiden seurasta EN ole kiinnostunut.

Vierailija
15/19 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä, kuinka hyvin ihastuneet ne tunteensa piilottavat. Jos se on yksipuolista ja kyseessä on hyvä näyttelijä, kukaan ei todellakaan huomaa mitään. (Tämä on oma tilanteeni.) Jos se on molemminpuolista, harvoin pysyy pinnan alla - vähintään katseet paljastavat ne tunteet tarpeeksi tarkkaavaiselle sivustaseuraajallekin.

Toki moni on niin keskittynyt omaan itseensä, ettei seuraa muita ihmisiä lainkaan. Eräs työkaveri kuvitteli miehen olleen hänestä kiinnostunut, kun tämä halusi niin usein lounaalle samassa porukassa, mutta me tarkkasilmäisemmät kyllä tajusimme heti että kyse oli siitä toisesta naisesta. Nyt tuo pari on ollut jo pitkään yhdessä.

Vierailija
16/19 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Välttely? Miten välttely liittyy kemioihin? Eikös sitä ennemminkin oikein hakeuduta seuraan, jos on ihastusta ilmassa? Itse ainakin välttelen vain heitä, joiden seurasta EN ole kiinnostunut.

Meitä on niin erilaisia. Itse välttelen ihastustani jos ei muuten ole tarkoitus viettää päivää yhdessä, eli jos tulee kadulla vastaan en moikkaa.. (tiedän noloa, mutta hän tekee samaa, ehkä meilla on joku sanaton sopimus :D) Kuitenkin jos ollaan samassa tilassa töiden merkeissä niin ollaan aina yhessä, istutaan vierekkäin ja jäädään kahestaan kun muut lähtee kahville.

Oon joskus huomioinut, että kun ollaan kaksin niin joku on katellut meitä pitkään (siis tuttu, ei mikään random), mietin että voisko se olla sitä että se katselija on pohtinut että mitähän noiden välillä on.

Vierailija
17/19 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meitä on niin erilaisia. Itse välttelen ihastustani jos ei muuten ole tarkoitus viettää päivää yhdessä, eli jos tulee kadulla vastaan en moikkaa.. (tiedän noloa, mutta hän tekee samaa, ehkä meilla on joku sanaton sopimus :D) Kuitenkin jos ollaan samassa tilassa töiden merkeissä niin ollaan aina yhessä, istutaan vierekkäin ja jäädään kahestaan kun muut lähtee kahville.

Oon joskus huomioinut, että kun ollaan kaksin niin joku on katellut meitä pitkään (siis tuttu, ei mikään random), mietin että voisko se olla sitä että se katselija on pohtinut että mitähän noiden välillä on.

Miksi ihmeessä välttelet häntä vapaa-ajalla?

Kiintoisaa, en ole koskaan osannut ajatellakaan tuollaista. Minulla ihastukset ovat aina olleet sellaisia, että tuskin olen malttanut nukkua kun haluaisi nähdä koko ajan toista. Olen aina hakeutunut heti jutulle, kun on osuttu samaan paikkaan yms.

Ja joo, minusta on kaikki huomanneet kyllä kauas. Mutta en ymmärrä miksi olisin fiilistä piiloitellutkaan? Eihän sellainen johda mihinkään hyvään lopputulokseen?

Vierailija
18/19 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aloittaja kysyy?

Vierailija
19/19 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu parista. Toiset ovat hyviä piilottamaan, toisten naamasta postaa kauas.