Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onks nää enkelihoitajat oikeesti ihan tosissaan?

Vierailija
25.04.2019 |

Diu diu...

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ne. Yhtä tosissaan kuin muutkin uskovaiset. Diu diu.

Vierailija
2/25 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki nää yksisarvis, energia ja enkeli-jutut on kusetusta ja rahastusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata sekaantua tuollaiseen toimintaan.

Vierailija
4/25 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hoito tehoaa niin se on ok.

Vierailija
5/25 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ne. Se on niiden bisnes, jolla ne höynäyttävät tyhmiltä rahat pois.

Vierailija
6/25 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki nää yksisarvis, energia ja enkeli-jutut on kusetusta ja rahastusta.

Ja niin on turbaanipäiset kuljeskelijat jotka väittävät juttelevansa jumalan kanssa, kaveri jonka hämäristä jutuista silloinen hallitus ei tykännyt ja teloitti pois kuleksimasta, kahdeksankätinen muija ja sen kaveri norsunnaamainen tyyppi, käärmejumalat, se yksi lihava nirvanassa istuskeleva leppoisa tyyppi ja kaikki muut jotka ihmisten lentävä mielikuvitus on keksinyt ulkoistaakseen vastuunsa omasta elämästään. 

Vierailija
7/25 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysy niistä kaukana. Mieti missä kaikessa ne aattelee samalla lailla...! En luottaisi ystävänä tuollaiseen...

Vierailija
8/25 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lemppari juutuub-kanava!!

Olen hörhö ja uskon täysillä noihin ja koen elämääni myös ehkä valtavirrasta poiketen eikä haittaa mua!

Olkaa mitä vaan mieltä haluutte, minä uskon! :)

Vierailija
9/25 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on oikeesti niin hassuu; ne jotka uskoo näihin pitää normaaleja ihmisiä hulluina, ja normaalit ihmiset taas pitää hulluina niitä jotka uskoo näihin energiajuttuihin.

Tai no mikä nyt on normaalia.....

Vierailija
10/25 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helpommaksi ihmisen elämä yhteiskunnassa muuttuu, niin sitä enemmän ihmiset lapsellistuu ja mahdollistaa tällaisten kusettajien toiminnan. Tämmöset hoidot pitäisi tehdä rangaistavaksi. Noista jutuista ei ole mitään tieteellistä näyttöä. Ihan sama kun alkaisin antamaan Aku Ankka-hoitoja.

Vierailija
11/25 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan seko toi muija. Näkee silmien pyörittelystä että valehtelee ja muistelee ulkoa jotain kusetuslitaniaa.

Vierailija
12/25 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hörhö ja uskon täysillä noihin ja koen elämääni myös ehkä valtavirrasta poiketen eikä haittaa mua!

No onhan tuo tosi positiivinen luonne ja pyrkii ilmeisesti levittämään sitä positiivisuutta ympärilleen. Hieno juttu sinänsä. Voi olla, ettei kaikki asiat tässä enkeli asiassa kuitenkaan ole ihan faktapohjalla. Ei se kai edes haittaa jos meininki on muuten hyvä.

Vierailija
13/25 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan nähdä enkeleiden ja yksisarvisten taistelevan Sateenkaarivaltakunnan yliherruudesta. There can be only one!

Vierailija
14/25 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiertäkää nämä kaukaa.

Vierailija
15/25 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi toimia nämä videot kun pajauttelis samalla.

Vierailija
16/25 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok selittää tuossa, että enkelit tuli ensikerran mukaan kuvaan kun käytti lsd:tä. Näki myös liskokunigattaria ja ufoja yms. Ok meno.

Vierailija
17/25 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onhan tuo tosi positiivinen luonne ja pyrkii ilmeisesti levittämään sitä positiivisuutta ympärilleen. Hieno juttu sinänsä. Voi olla, ettei kaikki asiat tässä enkeli asiassa kuitenkaan ole ihan faktapohjalla. Ei se kai edes haittaa jos meininki on muuten hyvä.

Juu ei haittaa, jos meininki on hyvää, mutta se että tuollaisilla hoidoilla voi vielä rahaakin tehdä, niin se on käsittämätöntä. Tietäjän ammatti oli Suomessa rikollista vielä enne 90-lukua. Tiedä sitten mitä tapahtui. Kaikki lehdethän on takasivu väärällään tällaisten kusettajien numeroita.

Vierailija
18/25 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok selittää tuossa, että enkelit tuli ensikerran mukaan kuvaan kun käytti lsd:tä. Näki myös liskokunigattaria ja ufoja yms. Ok meno.

Diu diu diu uuu uuuu.

Vierailija
19/25 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humpuukia ja huuhaata, hyväuskoisten huijaamista.

Vierailija
20/25 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ne. Yhtä tosissaan kuin muutkin uskovaiset. Diu diu.

Ei kannata meihin uskovaisiin verrata. Me katoliset emme tuomitse ketään, vain Jumala voi, mutta Jumala on antanut ihmisille viisautta kehittää lääketiedettä, ja uskommekin ihan tavallisiin hoitoihin sairauksien parantamiseksi. Minusta ei ole asiallisia nämä diudiu-kommentit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän