Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***CLOMISTIT*** viikko 21

22.05.2006 |

Huomenta clomisisaret.

Adette (nikki saattoi mennä pieleen, sori..) taisi ihmetellä oireettomuuttaan. Täällä sitten toinen. Kp:t 24/26-28 eikä tunnu missään. Kaikkea muuta teetättää, mutta tissit eivät ole yhtään kipeät eikä vatsakaan oireile, kuin ilmavaivoilla...No, tulkitsen tämän niin, että ovis ei ole kaikesta piikityksestä ja nappien vetämisestä huolimatta tapahtunut ja oireettomuus liittyy siihen. Erikoista on ollut oikeastaan vaan ovisliman tyyppinen vuoto kp 19 alkaen. Sitä ei ole tullut ihan joka päivä, mutta useana kuitenkin ja tänä aamuna viimeeksi. Ehkä se on vanhaa simppalastia. Kuitenkin se ainoa kokemukseni raskaaksi tulemisesta tulee aina mieleen, kun silloin ei oireita ennen menkkojen poisjääntiä ollut ollenkaan. Se nostattaa taas sitä turhaa toivoa. Mutta hitsiläinen, jos pääsis edes testaamaan!

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levinian plussa ja LA 21.1.07

Vierailija
22/28 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toivottavasti tulis ens viikon pinoon plussauutisia vai olikos kukaan nyt piinailemassa...

Hanna: mustakin tuntuu, ettei ole mitään kerrottavaa, kun olen clomitauolla (jonne en tosin joutunut, vaan halusin). Silti notkun täällä kurkkimassa, josko muilla olis kivaa kerrottavaa ja horisen sitten niitänäitä, kun ei itse asiasta ole kerrottavaa=) ja aika omanapasiahan nää mun jutut ovat olleetkin...

Toivottavasti ei sada koko viikonloppua ja loppuis pian tämä niagaramainen valuminen tuolta alakerrastakin, jotta sais ukkokin helpotusta paineisiinsa, heh!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä siis kp 58 eikä näy menkkoja.Mun piti siis tästä seuraavasta ehkä joskus alkavasta kierrosta alottaa clomit ja terot, mutta hiukan on paha alottaa, kun menkkoja ei näy eikä kuulu.Ärsyttävää!

Pitikin kysyä, että onko jotakin lääkettä (tai varmankin on) millä sais menkat tulemaan? Aattelin ens viikon alkupuolella soitella lääkärille ja kysellä asiasta, kun alkaa olla vähän ikävää kun ei ole kahteen kuukauteen ollu menkkoja. Ja varmuudeksi testasinkin mutta negahan se oli ja sen tiesin jo valmiiksi.

On se ihmeellistä kun ennen on toivonut ettei menkat alkaisi ja nyt oikeen oottaa, että alkais nyt jo.Toivo kuitenkin elää että näillä pillereillä raskaaksi tulisin.

Vierailija
24/28 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Pitkästä aikaa kirjoittelen kun ei olemitään kuulunut. Aluksi odotin kuukautisia 50-60 vrk ja nyt sitten popsin clomeja toista päivää. On tämä hommaa... He linä..olikohan nikki oikein?... Kyseli että millä saamenkat alkamaan? Mä jouduin syömään siis kaksi terolut-kuuria että menkat alkoi, kyllähän oli rasittavaa odotella, ymmärrän hyvin sua.

Tässä nyt odotellaan vaan siis. Ensi viikolla olisi taas UÄ. Jospa siellä vaihteeksi näkyisi jotain, kun syön 2x vrk clomeja.

Ei muutakuin tsemppiä kaikille ja plussa- ja ovulaatio onnea.

Kirjoittelen varmaan ensi viikon lopulla kun on jotain tietoa ultrasta.

Omppu

Vierailija
25/28 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään aamulla sain ovistestiin hieman tummemman viivan, toivottavasti se siitä sitten lähtisi tummenemaan. Ehkä ylihuomenna viivat olis jo yhtä tummat ja ovis olisi sitten varmaan joskus kp17-18 paikkeilla. Tais clomeillekin olla suunnilleen siinä main. Tovottavasti tällä kertaa tapahtuisi se kauan odotettu ihme:)

Meillä taitaa SaaraMatiaksen kanssa olla sama kp menossa eli kp15, jos en ihan väärin muista. Kuitenkin saadaan sitten varmaan piinailla samoihin aikoihin.

Hyvää viikonlopun jatkoa kaikille!

Vierailija
26/28 |
28.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidetaan tosiaan Hannan kanssa mennä samoissa. Tänään kp16. Ovistestejä olen tehnyt ja aika lailla haaleaa viivaa tulee. Ei hyvältä näytä. Jotenkin nyt on jo vähän luovuttanut olo tämän kierron suhteen, en tiedä miksi. Voipi olla että jos/kun seuraavat menkat alkaa, tilaan gynelle ajan kierron puoliväliin ja saapi tarkistella munisten tilannetta.

Kun yritimme esikoista clomit tasoittivat hyvin kierron pituuden 28 ja ovis oli hyvissä ajoin kp17. Nyt minusta tuntuu että kroppa ei tällä kertaa reagoi clomeihin yhtä hyvin. Ainakaan tähän yhden tabletin annostukseen.

Sorry omanapainen ja alakuloinen juttuni. Jospa ensi viikolla tänne kirjoittelisi pirteämpi oviksen bongannut SaaraMatias.

Tsemppiä kaikille ja plussatuulia! Piinaillaan Hanna yhdessä!

SaaraMatias

Vierailija
27/28 |
28.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein eilen rtestin ja negaa oli (kierron 27pv/28-30 early acon). Ei mulla kyllä mitään erityisiä tuntemuksia ollutkaan, paitsi että nännit on ollu kipeenä lähinnä iltaisin jo viikon ajan - mikä tietysti sai pienen toivon kipinän heräämään. Edellisessä raskaudessa mulla ei ollut rinnat yhtään kipeät ja esikoista odottaessa taas niin kipeät että jos mies edes vilkaisi sinne päin meinasin läväyttää päin näköä... :o) -herttaisia muistoja.

Oon tämän kierron ollut teroluteilla ja ens kierrosta aloitan clomit. Mikäli sikäli ehdin ne saada. To on gyne ja menkat voi alkaa minä hetkenä hyvänsä. Eikös niitä clomeja alettu syömään kierron 3pv?

Sunnuntain jatkoja kaikille...

Vierailija
28/28 |
28.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

SaaraMatiakselle ja Hannalle onnea oviksen metsästykseen!

Irmeli72: Clomeja syödään yleensä kp 3-7 tai 5-9. Itse syön 3-7. Huomenna otankin viimeiset clomit tälle kierrolle. Sitten vain odotellaan ja odotellaan...

Eipä tässä mitään ihmeempää tällä kertaa!

Plussaonnea tietysti kaikille!

Omppu