Nainen kuollut pudottuaan lihanjauhajaan
https://abcnews.go.com/US/pennsylvania-woman-killed-falling-meat-grinde…
Mulle tuli just paha olo..
Kommentit (52)
Okei. Meen syömään jauhelihapihviä ny.
Vierailija kirjoitti:
Okei. Meen syömään jauhelihapihviä ny.
Hyvää ruokahalua!
No sellaista voi sattua sen maan työturvallisuusolojen, varmaankin meikäläisiin käytäntöihin verrattuna hyvin puutteellisessa kontrollissa. Ei meillä.
Mä taas oon just lukemassa lihasta!
Liha on samanaikaisesti koko olemisen metafora että näkyvän ja kosketettavan maailman konkreettinen ilmentäjä. Ruumis on liha, joka havaitsee maailman ja itsensä. Liha olemisen yleisenä "elementtinä" kietoo ruumiin ja maailman yhteen "lihallisuuteen".
Ruumis on samaa lihaa muun maailman kanssa.
Tai sitten murha naamioitu onnettomuudeksi..
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten murha naamioitu onnettomuudeksi..
Eipä mikään mahdottomuus ole tuokaan vaihtoehto tuossa tapauksessa ...
No samapa tuo onko siinä jauhenlihassa possua vai ihmistä, kukaan mitään eroa huomaa. t. Vegaani
Vierailija kirjoitti:
No samapa tuo onko siinä jauhenlihassa possua vai ihmistä, kukaan mitään eroa huomaa. t. Vegaani
Samaten se on ihan sama syökö papuja vai jäkälää, mitään eroa ei ole ainakaan maussa.
Kasvit itkevät, kun niitä riistetään.
Ois kiva nähdä kuva siitä lihamyllystä ku en osaa yhtään hahmottaa minkälainen sellanen on. Koitin googlettaa mut löysin vaan niitä kotikäyttösiä jauhelihakoneita.
Tuo on liki kaikkien kukkopoikien kohtalo :(
mihin ne käytti ne lihat sitten? ja menikö kone rikki.
ei siinä ihmishenki paina mitään köyhissä maissa, enempi pomoa huolettaa koneen vauriot.
On tapahtunut myös meillä, vahinkoja sattuu.. Atria sai tapauksesta sakot..
https://www.iltalehti.fi/uutiset/a/2010101512530762
Mitä kummaa? Onko porukka unohtanut jo näin pian, että vastaavanlainen onnettomuus tapahtui Atrian Nurmon tehtaalla muutama vuosi sitten. Huollon yhteydessä tehdyn hitsauksen johdosta oikosulku käynnisti jauhelihamyllyn.
Se oli huonompi juttu sille ukolle, joka teki hitsausta myllyn sisällä.
Työnjohto sai normisakot kuolemaan johtaneesta työsuojelurikkomuksesta.
Nyt viimeistään kannattaa se jauheliha pestä.