Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaa edetä hitaasti, mitä tarkoittaa mielestänne?

Vierailija
24.04.2019 |

Olen kirjoitellut erään miehen kanssa. Alussa hän oli todella innostunut ja kirjoitti myös että haluaa alkaa seurustella, mutta nyt kirjoitti että haluaa edetä kuitenkin hitaasti, ja että parempi ottaa rauhassa vaikka itsekin innostuu helposti. Mitä tämä tarkoittaa teidän mielestä? Alkoiko miestä pelottaa? Meidän on tarkoitus nähdä jossain vaiheessa lähiaikoina.

Kommentit (204)

Vierailija
81/204 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jatka tuon miehen kanssa. Joko yrittää manipuloida tai on avohoidossa.

Miehet ei toimi noin.

Vierailija
82/204 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin miehet ei toimi noin? Mikä teistä epäilyttää tässä?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/204 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin miehet ei toimi noin? Mikä teistä epäilyttää tässä?

Ap

Minua epäilyttää juuri tuo, että naissuhteet ei ole kestäneet kauan ja on tullut pettymyksiä. Miksi?

Vierailija
84/204 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen mukaan ainakin yksi suhde joka kesti vähän aikaa, loppui kun miestä alkoi omien sanojen mukaan ahdistaa. Mies kertoi ettei ole ollut yhtään pitkää suhdetta mutta en tiedä tarkkaa syytä.

Ap

Vierailija
85/204 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänen mukaan ainakin yksi suhde joka kesti vähän aikaa, loppui kun miestä alkoi omien sanojen mukaan ahdistaa. Mies kertoi ettei ole ollut yhtään pitkää suhdetta mutta en tiedä tarkkaa syytä.

Ap

Kerroit epäileväsi miehen olevan introvertti. Voi olla, että häntä on alkanut aiempi suhde ahdistaa juuri sen vuoksi, että kyseinen nainen on halunnut häneltä paljon enemmän aikaa ja huomiota kuin mitä hän on ollut kykenevä antamaan. Lähipiirissäni on kahden erittäin introvertin ihmisen parisuhde. Toimii loistavasti. Saattavat kumpikin puuhata koko illan omiaan yhteisessä kodissa ja vaihtaa vain muutaman sanan koko illan aikana. Silti ovat olleet jo yli 10 vuotta yhdessä. Kaksi introverttiyden vuoksi aika haasteellista ihmistä, mutta heidän liittonsa voi sanoa olevan "taivaissa solmittu". 

Vierailija
86/204 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen minäkin vähän introvertti mutta tykkään kuitenkin että ollaan yhteydessä yms. Miehen kanssa on välimatkaa niin siksi ei voi nähdäkään milloin vaan mikä vaikeuttaa asioita.

Ap

Vierailija
87/204 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen minäkin vähän introvertti mutta tykkään kuitenkin että ollaan yhteydessä yms. Miehen kanssa on välimatkaa niin siksi ei voi nähdäkään milloin vaan mikä vaikeuttaa asioita.

Ap

Sen vuoksi teidän pitääkin tutustua paremmin ja katsoa, oletteko toisillenne juuri sopivat. 

Vierailija
88/204 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on pieni penis tai erektiohäiriö ja yrittää koukuttaa sinut rakastumaan itseensä ennen kuin saat tietää totuuden.

Vierailija
89/204 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se tarkoittaa hänen tapauksessaan yksinkertaisesti sitä, ettei erektio tule hänellä  kovin nopeasti...

Vierailija
90/204 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua haittaisi vaikka hänellä olisi pieni penis tai erektiohäiriö.

Ap

Vierailija
91/204 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei olla vielä nähty. Mies kirjoitti kyllä suoraan että häntä alkaa helposti ahdistaa koska on ollut ennen huonoja kokemuksia naisista /pettymyksiä. Meillä on välimatkaa jonkun verran ja siksi ei olla vielä ehditty nähdä mutta se on suunnitteilla parin viikon päästä.

Ap

Minä voisin kirjoittaa samalla tavoin. Pelkään ihastumista, että koko elämä menee ihan sekaisin.

Vierailija
92/204 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä elämässä menisi sekaisin jos ihastuisi? Miksi pelkäät ihastumista?

Ap

Vierailija
93/204 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettää aivan varmasti. Jätä mies.

Vierailija
94/204 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei olla tosiaan vielä nähty. Mutta olen itse ainakin tosissani kiinnostunut miehestä.

Ap

Vierailija
95/204 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole tarpeeksi kiinnostava...sorry

Vierailija
96/204 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi ainakin sanoa jo heti suoraan jos olisi kyse siitä etten ole tarpeeksi kiinnostava. En ymmärrä miksei miehet voi sanoa sellaista suoraan.

Ap

Vierailija
97/204 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisi ainakin sanoa jo heti suoraan jos olisi kyse siitä etten ole tarpeeksi kiinnostava. En ymmärrä miksei miehet voi sanoa sellaista suoraan.

Ap

Siksi, koska haluavat pitää varalla jotain vähän huonompaa, kun ns. parempi on kiikarissa.

Vierailija
98/204 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kyllä minusta suoraan sanoen törkeää.

Ap

Vierailija
99/204 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en edes pysty kirjoittamaan monen kanssa samaan aikaan.

Ap

Vierailija
100/204 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat kyllä tosiaan vähän vietävissä olevalta.. Miksi ette ole jo tavanneet, seksiasiatkin jo ilmeisesti viestien välityksellä käsitelty?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä