Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaa edetä hitaasti, mitä tarkoittaa mielestänne?

Vierailija
24.04.2019 |

Olen kirjoitellut erään miehen kanssa. Alussa hän oli todella innostunut ja kirjoitti myös että haluaa alkaa seurustella, mutta nyt kirjoitti että haluaa edetä kuitenkin hitaasti, ja että parempi ottaa rauhassa vaikka itsekin innostuu helposti. Mitä tämä tarkoittaa teidän mielestä? Alkoiko miestä pelottaa? Meidän on tarkoitus nähdä jossain vaiheessa lähiaikoina.

Kommentit (204)

Vierailija
61/204 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on mun ex, joka hylkäsi edellisen perheensä vain katoamalla, numero vaihtoon ja thaikkuihin, joutu vissiin palaa pari kk sitten suomeen. Siinäpä sulle hyvä mies. Saat pestä sen vaatteet, siivoo sen roskat, pestä sen pyykit. Salaa, valehtelee. Ei osaa käsitellä tunteita, eikä edes yritä. Kun ahdistuu vaikka kun pitäis keskustella seksistä (mikä oli surkeaa) niin saa harhoja näkö/ääni, hyppii seinille, ellet rauhota ku lasta. Onnee vaan, alussa on kyllä ihana

Vierailija
62/204 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä, kun sanoin nykyiselle naiselleni edetään hitaasti. Se tarkotti mun kohdalla niin, että ei olla 24h yhdessä ja ei tarvi heti joka päivä nähdä ja tutustutaan, koska mihinkään ei ole kiire jos täs nyt olis vaikka 45v yhdessä, niin kai se voi venttaa sen hetken ennenku alkaa se 24h pyöriminen aluksi. Ennen tätä nykyistä olin kaksilla deiteillä yhden kanssa ja olis suunnilleen pitäny heti kävellä pankkiin hakee asuntolainaa ja mennä naimisiin. Juu ei kiitos. Ehkä sekin on kokenut saman ennen sua.

Mä olen melko introvertti ja tarvitsen myös omaa tilaa. Jos musta toisen seurassa tuntuu, että en voi edes hengittää toisen ollessa lähes iholla kiinni koko ajan, on aivan sama, miten ihana ihminen on kyseessä. En pysty sellaiseen suhteeseen, jossa mulla ei edes tutustumisvaiheessa saa olla mitään omaa elämää vaan kaiken pitäisi tapahtua yhdessä tämän toisen kanssa. Silloin juoksen karkuun ja lujaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/204 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä päin Suomea tuo Thaimaahan karannut eksä oli? Kuulostaa ikävältä.

Ap

Vierailija
64/204 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
65/204 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen että hän saattaa olla vähän epävarma. Kertoi että monet naiset eivät ole ollut kiinnostuneita ylipainon takia.

Ap

Kysy nyt tarkemmin siltä? Jos on 180cm/150kg tankki olet sängyssä mennyttä naista, kun ruhjoo päälläsi!

Vierailija
66/204 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen että hän saattaa olla vähän epävarma. Kertoi että monet naiset eivät ole ollut kiinnostuneita ylipainon takia.

Ap

Kysy nyt tarkemmin siltä? Jos on 180cm/150kg tankki olet sängyssä mennyttä naista, kun ruhjoo päälläsi!

Sinä päällä - aina!

Vierailija
67/204 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua haittaa vaikka mies olisi reilustikin ylipainoinen. Hän tosin kirjoitti että saisin ratsastaa hänen päällään.

Ap

Vierailija
68/204 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään järkeä edes miettiä kun ette ole tavanneet. Siinä vasta selviää, voisiko ikinä edes olla jotain.

Vierailija
69/204 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä mies ei ole ollut naimisissa kertaakaan koska sanoi ettei ole asunutkaan naisen kanssa ikinä.

Ap

Tämä viitta siihen että haluaa pysyä sinkkuna. Antaa kuitenkin ymmärtää jotain, että et lähtisi karkuun kuten kävisi jos kertoisi että haluaa treffailla samaan aikaan useita jatkossakin eikä aio sitoutua. Tuohonhan se vihjaus seurustelusta sopii. ”Voisin ehkä seurustella mutta haluan edetä hitaasti” eli tapailla ja saada seksiä silloin tällöin, viestitellä ja edetä ei niin mihinkään.

Vierailija
70/204 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko olette kirjoitelleet?

Vierailija
71/204 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minua haittaa vaikka mies olisi reilustikin ylipainoinen. Hän tosin kirjoitti että saisin ratsastaa hänen päällään.

Ap

😂

En usko että tämä oli ap, tämähän veisi pohjan koko tarinalta.

Vierailija
72/204 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Alright, löysit pervon puolesi. Odota kuitenkin ennen kuin tapaatte. Hän ei ehkä olekaan niin lihava kuin toivot

Vierailija
73/204 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena miehenä ja ikävillä kokemuksilla sanoisin "hitaasti etenemisen" tarkoittavan seuraavaa:

Aiemmat kokemukset naisista ovat olleet tälle(kin) tapaukselle jossain määrin pettymyksiä, ainakin tunne puolella. Aivoihin syntyy puolustusmekanismejä, jotka yrittävät suojella alitajuisesti pettymyksiltä. Ne kun saattavat vaikuttaa lopun elämän. Loppujen lopuksi tilanne voi olla se, että näkee kaikissa naisissa pelkästään varoitusmerkkejä, koska ei osaa enään katsoa positiivisia puolia kun samalla koittaa varoa itseään satuttamasta. Positiivinen ongelma on se, että hän vielä yrittää. Yksin asuminen vuosi tolkulla on pidemmän päälle aika yksinäistä... Eikä ole muuta pelkoa yrittämisessä kuin rukkaset, edellisten jatkoksi.

Vierailija
74/204 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vaikuttaa reppanalta. On huonoja kokemuksia naisista todennäköisesti siksi, että on sosiaalisesti kömpelö. Tuskin on kovin seksuaalinen ja ehkä vähän pelkää naisia.

Vierailija
75/204 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kirjoitti kyllä että häntä ahdistaa jos nainen haluaa seksiä liikaa.

Ap

Vierailija
76/204 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies vaikuttaa reppanalta. On huonoja kokemuksia naisista todennäköisesti siksi, että on sosiaalisesti kömpelö. Tuskin on kovin seksuaalinen ja ehkä vähän pelkää naisia.

Eivät välttämättä kaikki kokemukset ole huonoja. Voi olla että riittää se yksi ainoa narsisti, niin kuin omalla kohdallani. Siitä aikaa yli 7 vuotta ja vieläkin on vaikeaa.

Vierailija
77/204 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ups

Vierailija
78/204 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa lukea ketjua kokonaan... Usein tuo hitaasti eteneminen tarkoittaa, että mies haluaa vain seksiä eikä halua ollenkaan edetä vakavaan suhteeseen. Sitten jos ei ole edes tavattu ja on vain kirjoiteltu, tilanne on ihan eri ja hitaasti eteneminen kuulostaa vain järkevältä.

Vierailija
79/204 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei olla tavattu vielä. Tarkoitus on. Mietin tosiaan jos miestä alkoi pelottaa aiempien huonojen kokemusten takia.

Ap

Vierailija
80/204 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon ootte seksistä puhuneet siihen nähden, että se ei ole pääasia. 

Tuollainen ailahtelevaisuus ei ole hyvä merkki, eikä liika arkuus, eikä se, että kaikki naissuhteet on epäonnistuneet. Ja varmaan syy niissä naisissa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän