Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaa edetä hitaasti, mitä tarkoittaa mielestänne?

Vierailija
24.04.2019 |

Olen kirjoitellut erään miehen kanssa. Alussa hän oli todella innostunut ja kirjoitti myös että haluaa alkaa seurustella, mutta nyt kirjoitti että haluaa edetä kuitenkin hitaasti, ja että parempi ottaa rauhassa vaikka itsekin innostuu helposti. Mitä tämä tarkoittaa teidän mielestä? Alkoiko miestä pelottaa? Meidän on tarkoitus nähdä jossain vaiheessa lähiaikoina.

Kommentit (204)

Vierailija
41/204 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän kukaan edes mainitse sanaa seurustelu jollei ole vielä tavattu? Huoh.

Kyllä voi mainita. Jos maantieteellinen etäisyys on pitkä ja voi kestää aikaa ensitapaamiseen, saattaa jo kirjoittelujen perusteella tulla tunne, että tämän ihmisen kanssa haluan vakavammankin suhteen kuin vain kirjekaverisuhteen.  Että on tosissaan asian kanssa. Mutta ensin kuitenkin pitää tutustua enemmän ja tavata, jotta pystyy sanomaan, synkkaako livenäkin yhtä hyvin kuin kirjoittelemalla. 

Vierailija
42/204 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos alat jo nyt etsiä piilomerkityksiä miehen sanoista, vaikka ette ole koskaan edes tavanneet, ei tuosta seurustelusuhdetta tule.

Mä tapasin vuosia sitten netissä kivan miehen. Kirjoiteltiin paljon. Hän vaikutti tosi mukavalta ja valokuvassa näyttikin ihan hyvältä. Ihan jopa "aviomiesmatskua".  Kun tavattiin, meillä oli oikein mukava päivä yhdessä, naurettiin paljon, hän näytti edelleen yhtä hyvältä ja oli tosi mukava, mutta.....ei sitten kuitenkaan mulle seurustelumielessä vaan kaverina. Onneksi ei ottanut nokkiinsa vaan ollaan kavereita ja tavataan sillointällöin, kun hän sattuu käymään paikkakunnalla. 

No eihän tässä piilomerkityksiä etsitä vaan ihmetellään kumpaa mies tarkoittaa, kun puhuu ristiin itsensä kanssa.

Siitä olen samaa mieltä, että ihan liikaa vatvomista kun ei olla edes tavattu vielä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/204 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä jotenkin jaksa liian kauankaan odottaa esim. sitä tapaamista. Kun tapaa ihmisen oikeasti esim. kahvilassa, näkee parhaiten onko aineksi suhteelle.

Ap

Vierailija
44/204 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos alat jo nyt etsiä piilomerkityksiä miehen sanoista, vaikka ette ole koskaan edes tavanneet, ei tuosta seurustelusuhdetta tule.

Mä tapasin vuosia sitten netissä kivan miehen. Kirjoiteltiin paljon. Hän vaikutti tosi mukavalta ja valokuvassa näyttikin ihan hyvältä. Ihan jopa "aviomiesmatskua".  Kun tavattiin, meillä oli oikein mukava päivä yhdessä, naurettiin paljon, hän näytti edelleen yhtä hyvältä ja oli tosi mukava, mutta.....ei sitten kuitenkaan mulle seurustelumielessä vaan kaverina. Onneksi ei ottanut nokkiinsa vaan ollaan kavereita ja tavataan sillointällöin, kun hän sattuu käymään paikkakunnalla. 

No eihän tässä piilomerkityksiä etsitä vaan ihmetellään kumpaa mies tarkoittaa, kun puhuu ristiin itsensä kanssa.

Siitä olen samaa mieltä, että ihan liikaa vatvomista kun ei olla edes tavattu vielä.

Mies tarkoittaa kumpaakin. On kirjoittelujenne perusteella ihastunut sinuun ja voisi kuvitella myös seurustelevansa kanssasi. On siis sen suhteen kanssasi tosissaan, mutta haluaa silti ensin tutustua sinuun paremmin, koska pelkkien kirjoittelujen perusteella ei vielä voi sanoa, tunnetteko tavatessanne toisiinne sellaista vetovoimaa, mitä tarvitaan seurustelusuhteessa. Voihan olla, että kun tapaatte, sinä, hän tai molemmat toteatte, että kaverina joo, seurustelukumppanina ei. 

Vierailija
45/204 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei olla vielä nähty. Mies kirjoitti kyllä suoraan että häntä alkaa helposti ahdistaa koska on ollut ennen huonoja kokemuksia naisista /pettymyksiä. Meillä on välimatkaa jonkun verran ja siksi ei olla vielä ehditty nähdä mutta se on suunnitteilla parin viikon päästä.

Ap

Ei muuta kuin helkkarin pitkää pinnaa sinulle toivottelen. Mulla on mies, jolla on huonoja kokemuksia aiemmissa suhteissa naisista ja on kokenut paljon sitä, että varatut naiset tulevat baarissa iskemään. Ei siis luota naisiin paljon ollenkaan. Olen saanut tehdä kovan työn, että hän oppisi luottamaan muhun ja tilanne onkin parantunut paljon, mutta silti nuo menneisyyspeikot nostavat päätään aina silloin tällöin. Mies kyllä onneksi tunnistaa missä hänen ongelmansa on, eikä ole sairaalloisen mustasukkainen, mutta pelkää ja alkaa helposti kuvitella kaikkea pienistäkin jutuista.

Jos tämä tyyppi ei olisi elämäni mies, niin en olisi jaksanut tai viitsinyt taistella tässä tilanteessa näitä kuukausia. Mut tää on sen arvoinen kyllä. Voimia ja kärsivällisyyttä se kyllä tulee sulta vaatimaan Ap.

Vierailija
46/204 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä jotenkin jaksa liian kauankaan odottaa esim. sitä tapaamista. Kun tapaa ihmisen oikeasti esim. kahvilassa, näkee parhaiten onko aineksi suhteelle.

Ap

Ei kahvilassa opi ihmisestä mitään. Kutsu kotiin, heitä vaatteet nurkkaan ja näet oliko kaveri tosissaan hitaasti etenemisestä.

Vierailija
47/204 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pitäisi kovin hyvänä merkkinä tuollaisia puheita ennen kuin on edes tavattu.

Vierailija
48/204 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei muuta kuin helkkarin pitkää pinnaa sinulle toivottelen. Mulla on mies, jolla on huonoja kokemuksia aiemmissa suhteissa naisista ja on kokenut paljon sitä, että varatut naiset tulevat baarissa iskemään. Ei siis luota naisiin paljon ollenkaan. Olen saanut tehdä kovan työn, että hän oppisi luottamaan muhun ja tilanne onkin parantunut paljon, mutta silti nuo menneisyyspeikot nostavat päätään aina silloin tällöin. Mies kyllä onneksi tunnistaa missä hänen ongelmansa on, eikä ole sairaalloisen mustasukkainen, mutta pelkää ja alkaa helposti kuvitella kaikkea pienistäkin jutuista.

Jos tämä tyyppi ei olisi elämäni mies, niin en olisi jaksanut tai viitsinyt taistella tässä tilanteessa näitä kuukausia. Mut tää on sen arvoinen kyllä. Voimia ja kärsivällisyyttä se kyllä tulee sulta vaatimaan Ap."

Vähän tätä mietinkin että vaikuttaako ne huonot kokemukset mieheen voimakkaasti. Pitää kai antaa edetä rauhassa ja osoittaa, että on luottamuksen arvoinen.

Ap

Vierailija
49/204 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aika luottavainen ja helposti ihastuva. On minullakin jotain pettymyksiä miesten kanssa mutta ne ei juuri vaikuta nykyään.

Ap

Vierailija
50/204 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle mies sanoi noin kun oli ollut jo 2 kertaa naimisissa. Eli vaikuttaa ihmiseltä joka ei pysty sitoutumaan. Tää mies sitten ghostasi mut vuoden jälkeen..

Vierailija
51/204 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä mies ei ole ollut naimisissa kertaakaan koska sanoi ettei ole asunutkaan naisen kanssa ikinä.

Ap

Vierailija
52/204 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen aika luottavainen ja helposti ihastuva. On minullakin jotain pettymyksiä miesten kanssa mutta ne ei juuri vaikuta nykyään.

Ap

Ei kannata olla liian luottavainen. Ethän sä itsekään tiedä tuosta miehestä vielä oikeastaan mitään. Helposti ihastumisessa ei ole mitään vikaa, kunhan ei tee typeriä valintoja sen vuoksi. Sulla - aivan kuten hänelläkin - on vain viestit ja valokuva. Niiden perusteella olette ihastuneet toisiinne. Mutta olette ihastuneet vain siihen mielikuvaan, mikä teille on näistä viesteistä ja valokuvista syntynyt. Vastaako -kummankaan - mielikuva todellisuutta, onkin sitten jo toinen juttu. Sitä varten tarvitaan lisää tutustumista ja ennenkaikkea tapaaminen livenä. Jos tapaamista on vaikea järjestää, ottakaa esim Skype-puhelu ja vaikka webbikamera päälle. Näin toinen tulee ilmeineen, eleineen ja äänineen edes vähän tutummaksi. Seurustelu taas edellyttää, että ihastuminen syvenee ja muuttuu rakastumiseksi. Todellakin haluaa olla juuri tämän ihmisen kanssa. Jos hyvin käy, rakastuminen muuttuu jossain vaiheessa rakkaudeksi. 

Vierailija
53/204 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei olla vielä nähty. Mies kirjoitti kyllä suoraan että häntä alkaa helposti ahdistaa koska on ollut ennen huonoja kokemuksia naisista /pettymyksiä. Meillä on välimatkaa jonkun verran ja siksi ei olla vielä ehditty nähdä mutta se on suunnitteilla parin viikon päästä.

Ap

Eli tietää olevansa pettymys livenä... Ei kannata mistään seurustelusta mennä puhumaan ennnen kuin on edes ekaa kertaa tavannut.

Vierailija
54/204 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Mies kyseli minulta myös haittaako minua, että hänellä on ylipainoa. Sen pelkäsi haittaavan ja sitä on kysynyt 2 kertaa. Ei se ylipaino minua haittaa jos muuten tuntuu oikealta.

Ap

Vierailija
55/204 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On puhuttu puhelimessa.

Ap

Vierailija
56/204 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Mies kyseli minulta myös haittaako minua, että hänellä on ylipainoa. Sen pelkäsi haittaavan ja sitä on kysynyt 2 kertaa. Ei se ylipaino minua haittaa jos muuten tuntuu oikealta.

Ap

Täsmensikö? Oliko yli 100 kg ylipainoa?

Vierailija
57/204 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, kun sanoin nykyiselle naiselleni edetään hitaasti. Se tarkotti mun kohdalla niin, että ei olla 24h yhdessä ja ei tarvi heti joka päivä nähdä ja tutustutaan, koska mihinkään ei ole kiire jos täs nyt olis vaikka 45v yhdessä, niin kai se voi venttaa sen hetken ennenku alkaa se 24h pyöriminen aluksi. Ennen tätä nykyistä olin kaksilla deiteillä yhden kanssa ja olis suunnilleen pitäny heti kävellä pankkiin hakee asuntolainaa ja mennä naimisiin. Juu ei kiitos. Ehkä sekin on kokenut saman ennen sua.

Vierailija
58/204 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sanonut paljon on mutta että on ylipainoa ja että pelkää että se haittaa minua

Ap

Vierailija
59/204 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaa tutustua ennen seksiä.

Justiinsa päinvastoin. Kevyt tapailu-seksisuhde ilman sitoumuksia sopii miehelle mainiosti mutta vakavampaa suhdetta ei ole odotettavissa. 

Vierailija
60/204 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että hän saattaa olla vähän epävarma. Kertoi että monet naiset eivät ole ollut kiinnostuneita ylipainon takia.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän