Erosin kun sanottiin, että ansaitsen parempaa ja löydän uuden, mutta olen ollut sinkkuna jo 7 vuotta
En ole löytänyt uutta ja parempaa, vaikka nopeasti olisi pitänyt löytyä hyvä uusi kumppani. Exän kauhistus seurustelee jo toista kertaa eron jälkeen. Eihän tämän näin pitänyt mennä. Missä vika? Miten löydän uuden seurustelukumppanin?
Kommentit (27)
Niin kuka sanoi, että ansaitset parempaa?
Ei sitä pidä uskoa kaikkea mitä sanotaan. Varsinkaan mitä omat ystävättäret sanovat.
Ja siksi menit eroamaan kun muut sanovat jotakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se "parempi" siis toteutunut kohdallasi? Oletko nyt onnettomampi kuin suhteen aikana? Voisikohan itse tehdä asialle jotain?
Ei "paremman ansaitseminen" välttämättä tarkoita uutta parempaa suhdetta.
No ei! Olin onneton exän kanssa mutta en jaksa sinkkuutta, en halua olla yksin. Haluan miehen, onnellisen parisuhteen ja naimisiin. Exälle kelpaa kuka tahansa nainen.
No ei se ihme, jos et löydä miestä, jos ainoa syy sinulle haluta sellaista on tuo että et jaksa sinkkuutta.
Kadutko siis sitä että lähdit suhteesta? Kun sinulla sentään oli joku? Koetko että sinua on johdettu harhaan ja luvattu jotain, mitä et saanutkaan? Vai mikä mättää?
Tai sitten vaan kasvat aikuiseksi ja toteat, että voi olla että elelet yksinäsi. Ellet sitten epätoivoasi päädy uuteen huonoon suhteeseen.
Sori. Voi se elämä positiivisestikin yllättää. Mistäs sen vielä tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laihduta.
Exän kaksi viimeisintä ovat olleet pulleita kun itse oon 170cm 49kg että enpä viitsi painoa tästä pudottaa.
No sittenhän sinulta puuttuu muodot, mikä voi selittää sinkkuuttasi.
Lisäksi jos olet närppijä, joka ei voi syödä muuta kuin salaatinlehtiä koska kaikki lihottaa, olet ehkä myös tylsää seuraa. Tai ainakin näytät siltä että saatat olla.
Olen luonnostaan hoikka ja syön monipuolisesta, en liho helposti enkä ole närppijä.
Vierailija kirjoitti:
Kadutko siis sitä että lähdit suhteesta? Kun sinulla sentään oli joku? Koetko että sinua on johdettu harhaan ja luvattu jotain, mitä et saanutkaan? Vai mikä mättää?
Tai sitten vaan kasvat aikuiseksi ja toteat, että voi olla että elelet yksinäsi. Ellet sitten epätoivoasi päädy uuteen huonoon suhteeseen.
Sori. Voi se elämä positiivisestikin yllättää. Mistäs sen vielä tietää.
En kadu! Olimme kuin yö ja päivä exän kanssa. Exä halusi seksiä joka päivä, itse olen aseksuaali ja erityisherkkä. Exä oli spontaani ja tuhlasi aina rahansa, käytti mua rahallisesti hyväkseen.
Minä erosin koska ex oli alkoholisti ja valehtelija. Nyt olen etsinyt kunnon miestä jo 4-v. En koskaan enää halua samaa mitä ex:n kanssa elämä oli. Hankala vaan uutta löytää. Eksällä jo uusi, sitä en yhtään kaihoile.
Ap:lle tsemppiä.
Tinderin, nettideittisivustojen, lavatansseista, ystävien ja sukulaisten kautta, harrastuksista, työpaikalta ja ihan joka paikasta, jossa olen nähnyt sopivia miehiä. Kaikki koettu ja mikään ei ole tuottanut tulosta.