Erosin kun sanottiin, että ansaitsen parempaa ja löydän uuden, mutta olen ollut sinkkuna jo 7 vuotta
En ole löytänyt uutta ja parempaa, vaikka nopeasti olisi pitänyt löytyä hyvä uusi kumppani. Exän kauhistus seurustelee jo toista kertaa eron jälkeen. Eihän tämän näin pitänyt mennä. Missä vika? Miten löydän uuden seurustelukumppanin?
Kommentit (27)
Täältäkö sait neuvoja.
Täältä saa parhaat.
Ehkei kannata aina uskoa kaikkea, mitä sulle puhutaan.
Exäkö se siellä? Äitishän se noin sanoi.
Vierailija kirjoitti:
Täältäkö sait neuvoja.
Täältä saa parhaat.
Täältä, ystäviltä, perheeltä, lähisuvulta, työkavereilta ja tutuilta.
No mä oon ollu jo 15 vuotta yksin.
Joka puolelta tuli viestiä, että ansaitset parempaa. Miehesi on täytynyt olla aika huono?
Ei kannata uskoa ystävättärien sanomisia aina..
Vierailija kirjoitti:
Olet liian vaativa,
Miten niin olen liian vaativa? Exä hyppää kukasta kukkaan ja minä itken yksin. Ei tämän näin pitänyt mennä! En ala suhteeseen ensimmäisen vastaantulevan kanssa, kuten exä.
Eikö se "parempi" siis toteutunut kohdallasi? Oletko nyt onnettomampi kuin suhteen aikana? Voisikohan itse tehdä asialle jotain?
Ei "paremman ansaitseminen" välttämättä tarkoita uutta parempaa suhdetta.
Voihan se olla että ansaitset parempaa, ei se tarkoita sitä että sellaisen löytäisit
Vierailija kirjoitti:
Ehkei kannata aina uskoa kaikkea, mitä sulle puhutaan.
Ehkei kannata aina sanoa mitä sylki suuhun tuo.
Yksin on parempi kun jaskassa suhteessa. Jotta kaikki ympärillä kehottavat jättämään miehen, niin miehen on pitänyt olla ihan järkyttävä jaska.
No oikeasti aloittaja on u-li-seva mies, ei nainen.
Vierailija kirjoitti:
Laihduta.
Exän kaksi viimeisintä ovat olleet pulleita kun itse oon 170cm 49kg että enpä viitsi painoa tästä pudottaa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö se "parempi" siis toteutunut kohdallasi? Oletko nyt onnettomampi kuin suhteen aikana? Voisikohan itse tehdä asialle jotain?
Ei "paremman ansaitseminen" välttämättä tarkoita uutta parempaa suhdetta.
No ei! Olin onneton exän kanssa mutta en jaksa sinkkuutta, en halua olla yksin. Haluan miehen, onnellisen parisuhteen ja naimisiin. Exälle kelpaa kuka tahansa nainen.
Vierailija kirjoitti:
Yksin on parempi kun jaskassa suhteessa. Jotta kaikki ympärillä kehottavat jättämään miehen, niin miehen on pitänyt olla ihan järkyttävä jaska.
No oikeasti aloittaja on u-li-seva mies, ei nainen.
Haha! Kiitos illan paskimmasta vitsistä! Olen nainen enkä mikään uliseva mies!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laihduta.
Exän kaksi viimeisintä ovat olleet pulleita kun itse oon 170cm 49kg että enpä viitsi painoa tästä pudottaa.
No sittenhän sinulta puuttuu muodot, mikä voi selittää sinkkuuttasi.
Lisäksi jos olet närppijä, joka ei voi syödä muuta kuin salaatinlehtiä koska kaikki lihottaa, olet ehkä myös tylsää seuraa. Tai ainakin näytät siltä että saatat olla.
No millä keinoilla olet yrittänyt uuden löytää?