Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon ollut tyytyväinen osa-aikatyöhön ja soviteltuun päivärahaan, mutta

Vierailija
24.04.2019 |

Nyt alkaa ärsyttää. Oon odottanut päivärahapäätöstä 2 viikkoa eikä ole viedä edes käsittelyssä. Ihan normaali hakemus niin on kyllä tolkuttoman pitkä aika!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liitolta vai Kelasta?

Vierailija
2/14 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liitolta vai Kelasta?

Liitto. Kelalta sain joskus ja se toimi nopeasti 😊

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku liite toimittamatta? Liitot ei saa tulorekisteristä tulotietoja ennenkuin vuonna -20 eli se ainakin voisi selittää, miksi hakemus ei etene.

Vierailija
4/14 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tullut päätökset ja rahat tilille aina viikossa.

Vierailija
5/14 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä liitto? Jhl on niin hidas, että saa kuukauden ootella.

Vierailija
6/14 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko joku liite toimittamatta? Liitot ei saa tulorekisteristä tulotietoja ennenkuin vuonna -20 eli se ainakin voisi selittää, miksi hakemus ei etene.

Ei ole. Olen saanut soviteltua päivärahaa monta vuotta ja tämä on kyllä aivan liian pitkä aika.

Vierailija
7/14 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä liitto? Jhl on niin hidas, että saa kuukauden ootella.

Pam.

Vierailija
8/14 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko alkoi TE-toimistosta työpaikkojen tarjoaminen ja tehtävien luettelu?

Itse olisin oikeutettu n. 100 e soviteltuun päivärahaan, mutta jätin hakematta, kun eka (todella huono ja välittömästi hakua vaativa) työtarjous tuli vajaan viikon päästä ja lista tehtäviä, jotka piti tehdä muutaman kuukauden sisään. Tein hakemuksen kyllä, mutta en tullut valituksi.

En jaksanut satasen edestä lähteä ruljanssiin ja vedin hakemuksen pois. TE-toimistosta sitä jopa epäsuorasti suositeltiin : / Säästöä tämäkin yhteiskunnalle. 

Vierailija
9/14 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olisin oikeutettu n. 100 e soviteltuun päivärahaan, mutta jätin hakematta, kun eka (todella huono ja välittömästi hakua vaativa) työtarjous tuli vajaan viikon päästä ja lista tehtäviä, jotka piti tehdä muutaman kuukauden sisään. Tein hakemuksen kyllä, mutta en tullut valituksi.

En jaksanut satasen edestä lähteä ruljanssiin ja vedin hakemuksen pois. TE-toimistosta sitä jopa epäsuorasti suositeltiin : / Säästöä tämäkin yhteiskunnalle. 

No sulla on kyllä erikoinen kokemus. Mun kokemus osa-aikatyöstä on, että työkkäri ei nimenomaan hätyyttele. Sullahan on jo "työ". 

Ja jos tarkoitat niitä te-toimiston oma-asiointi sivulla annettuja tehtäviä, nehän tosiaan on pitkän ajan kuluessa tehtäviä ja sinne voi vaan laittaa kyllä- vastauksia joka kohtaan ja lähettää. ei ole netissä iso homma. 

Vierailija
10/14 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pamilla ihan peruskauraa että voi kestää kolmekin viikkoa muutettavien (eli työvuoroja hakuaikana) hakemusten käsittely, näin ovat sieltä mulle sanoneet kun joskus yritin kans hoputtaa niitä.. onneksi joskus taas menee vaan muutama päivä. Mut jos ei ala päätöstä kohta kuulua ni kannattaa toki soittaa ku sattuu siellä mokiakin, minunkin hakemus oli kerran neljättä viikkoa ”hups, väärään kansioon on lipsahtanut” tilanteessa :D

Vierailija
11/14 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1.4. muuttui maksusysteemi, käy lukemassa PAM:n sivulta.

Vierailija
12/14 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1.4. muuttui maksusysteemi, käy lukemassa PAM:n sivulta.

Olen lukenut ja tämähän on ihan perseestä, jos käsittelyajat pitenee ihan rutosti. Ikinä ei ole näin kauaa mennyt.

Vierailija
13/14 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei? Olen saanut olla ihan rauhassa työkkäriltä kohta 10 vuotta, koska teen osa-aikatyötä.

Vierailija
14/14 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pamilla ihan peruskauraa että voi kestää kolmekin viikkoa muutettavien (eli työvuoroja hakuaikana) hakemusten käsittely, näin ovat sieltä mulle sanoneet kun joskus yritin kans hoputtaa niitä.. onneksi joskus taas menee vaan muutama päivä. Mut jos ei ala päätöstä kohta kuulua ni kannattaa toki soittaa ku sattuu siellä mokiakin, minunkin hakemus oli kerran neljättä viikkoa ”hups, väärään kansioon on lipsahtanut” tilanteessa :D

Joo, laitoin jo viestiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi