Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On tämä maailma linja paikka.

Vierailija
24.04.2019 |

Kaikki tekevät joskus jotain tyhmiä asioita, mutta minulle ei voida antaa anteeksi tekemääni tyhmää asiaa. Vaikka olen pyytänyt anteeksi ihmisiltä, joita kohtaan tein tyhmästi, myöntänyt tehneeni virheen, osoittanut katumusta ja luvannut, että en enää ikinä tee niin, niin kuitenkaan minulle ei voida antaa anteeksi vaan asiaa kerrotaan eteenpäin ihmisille, joille se ei edes kuulu, sitä päivitellään ja otetaan kerta toisensa jälkeen esille, että minua voidaan moittia ja uhkailla. Kuka tahansa muu olisi saanut asian anteeksi heti kerralla, mutta en minä, koska nyt ihmisillä on käsissään ase, jolla minua voidaan lyödä kerta toisensa jälkeen ja varmasti vielä joskus 2069 eli 50 vuoden päästä minulle välitetään, että kun menin kerran tyhmästi sanomaan. Eli minulle ei voida antaa anteeksi eikä hyväksyä sitä, että minäkin teen joskus virheitä vaikka muuten olen kiltti ihminen.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linja on uusi kumma?

Vierailija
2/4 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka Mikko. Kestä nyt vaan seurakset ja käy myös lauantaisin katsomassa niitä lapsiasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telkku haluan akan jolta saa aina halutessaan tai esiintyisi mummojen karkkeja ja hän kertoi apinan jälkeen naisella oli hyvää ruokaa syön tänään sokerirasituskokeen tulokset. haluan kuolla antakaa minun nimeni on vammainen demi ei osaa kävellä kakka haisee pahalta ja ajatus sen syömisestä olisi poistettu? Minä ajattelin syödä minun eväsleivät, että en koskaan matkusta ulkomaille.

Vierailija
4/4 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Telkku haluan akan jolta saa aina halutessaan tai esiintyisi mummojen karkkeja ja hän kertoi apinan jälkeen naisella oli hyvää ruokaa syön tänään sokerirasituskokeen tulokset. haluan kuolla antakaa minun nimeni on vammainen demi ei osaa kävellä kakka haisee pahalta ja ajatus sen syömisestä olisi poistettu? Minä ajattelin syödä minun eväsleivät, että en koskaan matkusta ulkomaille.

Se oli linja puhe.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi