Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää kun miesystävä omii aina koneen itselleen eikä irtoa siitä millään

Vierailija
24.04.2019 |

Nyt nukkuu, eli kerrankin pääsin katsomaan omat sähköpostini ja sen sellaiset. Mutta siis, 90% ajasta kun olemme kotona, on liimattu yhteiseen koneeseemme. Ei kuule eikä näe mitään, kuulokkeet korvilla. Tällä hetkellä minulla ei ole varaa hankkia omaa konetta.

Millä saisin tuon tajuamaan, että minunkin pitää päästä koneelle, josta olen maksanut puolet?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile puhumista?

Vierailija
2/16 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommatkaa useampi kone. Meillä on pakko olla kaksi pöytäkonetta ja yksi läppäri, että molemmilla on työrauha.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on molempien omistuksessa, niin sinulla on yhtäläinen oikeus käyttää sitä. Sopikaa päivittäiset aikarajat, tyyliin 2 tuntia arkisin molemmille. Mitä mies tekee koneella? Esim YouTube ja uutisia voi katsoa kännykältäkin.

Vierailija
4/16 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytetyn toimivan läppärin saa satasella.

t:2

Vierailija
5/16 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeillut, että nostat kuulokkeen pois korvalta ja sanot ”nyt on mun vuoro”?

Vierailija
6/16 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

First world problems...

Vierailija
7/16 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istu syliin

Vierailija
8/16 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo suhde ole jo muutenkin kuollut, jos molemmilla on tarve olla ennemmin koneen kanssa kuin viettää yhteistä aikaa.

Vierailija
9/16 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se on molempien omistuksessa, niin sinulla on yhtäläinen oikeus käyttää sitä. Sopikaa päivittäiset aikarajat, tyyliin 2 tuntia arkisin molemmille. Mitä mies tekee koneella? Esim YouTube ja uutisia voi katsoa kännykältäkin.

Meillä kummallakaan ei ole puhelimessa nettiä, miehellä huonon näön takia doro ja minulla vanha simpukka.

ap

Vierailija
10/16 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sulla ole älypuhelinta ja siinä nettiä? Tietenkään siis mies ei saisi omia yhdessä maksettua konetta mutta jos on älypuhelin, niin mitä sillä EI pysty hoitamaan mitä pöytäkoneella voi (sähköpostit ja sen sellaiset)?

Vierailija
11/16 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä sille sähköpostia asiasta?

Vierailija
12/16 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä kummallakaan ei ole puhelimessa nettiä, miehellä huonon näön takia doro ja minulla vanha simpukka.

ap

Et ole vieläkään vastannut siihen, että oletko kokeillut puhumista asiasta.

- eri

Vierailija
13/16 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt nukkuu, eli kerrankin pääsin katsomaan omat sähköpostini ja sen sellaiset. Mutta siis, 90% ajasta kun olemme kotona, on liimattu yhteiseen koneeseemme. Ei kuule eikä näe mitään, kuulokkeet korvilla. Tällä hetkellä minulla ei ole varaa hankkia omaa konetta.

1) Hanki työpaikka

2) Hanki älyluuri

3) Hanki uusi mies

Vierailija
14/16 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myy tietokoneesi puolikas poikaystävällesi / miesystävällesi, ja osta tällä rahalla oma PC. Käytetty PC ei maksa paljoa. Katso tori.fi siellä niitä käytettyjä tietokoneita on.

Tai mene kirjastoon. Siellä saa käyttää maksutta tietokonetta tunnin ajanvarauksella.

Vierailija
15/16 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myy tietokoneesi puolikas poikaystävällesi / miesystävällesi, ja osta tällä rahalla oma PC. Käytetty PC ei maksa paljoa. Katso tori.fi siellä niitä käytettyjä tietokoneita on.

Tai mene kirjastoon. Siellä saa käyttää maksutta tietokonetta tunnin ajanvarauksella.

Sähköpostien lukemiseen ja vauvapalstan surffailuun ei tarvitse PC:tä. Halpa älyluuri riittää mainiosti ja sitä voi käyttää missä vaan. Vaikka vessassa istuessa.

Vierailija
16/16 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on 90% ajasta koneella, niin mitä pirua te teette parisuhteessa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän