IS: Vessaremontti pikkurahalla. Onko kenenkään muun mielestä ennen-vessa parempi?
Vaaleansinisestä vessasta kolkkoon mustaharmaaseen.
Kuva muutoksesta:
https://img.ilcdn.fi/y1OE2tEnlShxs3FXx5fl_6jHIug=/full-fit-in/612x/img-…
Itse artikkeli:
https://www.iltalehti.fi/asumisartikkelit/a/f02d70c6-5417-4ec7-bbe3-410…
Kommentit (41)
Uudesta unohtunut roskiskin pois, melko epäkäytännöllinen uudistus. Valaistustakin olisi pitänyt lisätä.
En ymmärrä mikä tossa maksoi 400€... maalit, tapetit, pöntön kansi, hyllyköt ja muu sisustuskrääsä.
En tykkää uudesta itse, liian synkkä ja näyttää huomattavasti pienemmältä.
Uusi vessa samanlainen kuin isäni 70-luvun talossa missä veti röökiä, oli lopulta juuri tuon värinen väritykseltään kuin tämä "parannettu".
Vierailija kirjoitti:
Mikähän idea on ollut poistaa vessapaperirullan teline?
Eikä! Nyt vasta huomasin. Pitää tuolta lattianrajasta repiä tuota paperia. Ei mitään järkeä.
Joku kun ruikkaa ohi niin nurkan paprut saa kyytiä
Jos uudessa ei olisi noin kökköä stailausta niin voisi olla parempi
Kumpikaan ei ole hyvä, mutta entinen sentään raikas.
Vierailija kirjoitti:
Kumpikaan ei ole hyvä, mutta entinen sentään raikas.
Olen täysin samaa mieltä.
Kyllä uusi on paljon parempi. Vanha on niiin ysäri, ja jotenkin mitäänsanomaton.
Epäonnistunut uudistus. Tuli synkkä pikkukoppero. Pieneen tilaan ei yleensäkään kannattaisi valita noin tummaa väritystä ellei nimenomaan halua tilan tuntuvan entistä pienemmältä.
Alkuperäinen vessa oli minusta parempi, avoimuuden tuntua ja ilmavuutta pienessä tilassa enemmän..uusi vessa kamalan tunkkainen ja synkkä väritykseltään! Mutta makuasiahan tuo lienee..jos itse pariskunnan mielestä on ihku, niin ei kai kauheesti muulla ole väliä..
Kyllähän tuo alkuperäinen vessa tarvitsi pientä muutosta siirtyäkseen pois 90-luvulta.
En minäkään lopputuloksesta pidä. Voihan se olla, että näyttää paikan päältä paremmalta. Vähän yksinkertaisempi tyyli olisi purrut paremmin, ja värikin näyttää liian tummalta noin pieneen tilaan.
Sininen oli parempi. Uusi on tylsä, mitäänsanomaton ja eloton.
Hieman kulahtaneesta todella ankean synkäksi. Muutos ei ollut parempaan suuntaan.
Jos ostaisin tuota asuntoa, pistäisin uusiksi. En ole ostamassa ja nämä on makuasioita. Minun makuuni uusittu on ihan liian tumma, lisäksi tämmöisenä 150 cm pätkänä en yltäisi noihin yläkaappeihin, joten alakaappien puute on minun kannaltani ihan helvettiä. Vanha oli valoisampi, joskin sininen (yäk). Tumman vessan valoisuuteen voi tosin vaikuttaa paremmalla valaistuksella, esim. lisäämällä kattoon valot. Musta vessankansi tuo niiiiiin mieleen 60-70-luvun, mä olen nähnyt sen lapsena.....
Mutta minähän en tuota vessaa koskaan käytä , joten toivottavasti se on heille mieleinen ja toimiva.
Hyi miten ruma tuo uusi! Ei todellakaan onnistunut. Tunkkainen, epäsiisti ja vanhanaikainen.
Vierailija kirjoitti:
Uusi vessa samanlainen kuin isäni 70-luvun talossa missä veti röökiä, oli lopulta juuri tuon värinen väritykseltään kuin tämä "parannettu".
Tuli myös mielleyhtymä uudesta, että haisee varmaan pinttyneeltä röökiltä.
Avohyllyt !! Vältän viimeiseen asti .
Ja kyllä toi rööki vertaus on hyvä , nyt pimeä huussi.
Ja kaakelin maalaus ei ole mitenkään helppoa , kokeiltu on.
Tuosta sinisestä nuo harmaat laatat yms valkoiseksi niin olisi ollut paljon paremman näköinen.
Entinen oli parempi. :D Ihan järkyttävä tämä uusi!