Mitä mieltä miehestä joka on homoillut?
Mitä mieltä olisitte miehestä, joka on kokeillut homoilua?
Voisitteko seurustella? Jos kyseessä esimerkiksi puhdas mielenkiinto ja kokeilunhalu.
t. mies, joka ei ole koskaan homoillut mutta kiinnostaisi kokeilla.
Jos päädynkin kokeilemaan, eipä tuosta kannata varmaan naisille puhua. Vai koetteko, että tällainen olisi "suuri salaisuus" josta täytyisi kertoa? Jos siis kokeilu tapahtuu silloin kun ei olla vielä tavattu tai yhdessä.
Kommentit (111)
Ei haittaisi kokeilu eikä bi-seksuaalisuus. Se tietenkin haittaisi, jos mies olisi homo.
Heteronainen
Ei mitään väliä, jossain määrin se voisi jopa kiihottaa.
T: vihreähkö ei-punainen konservatiivin ja liberaalin sekoitus kaupungista
Vierailija kirjoitti:
Kaverimies on kokeillut, vuosia sen jälkeen kun meidän fwb päättyi. Asia oli lopulta hänelle aika kova pala ja joskus juteltiin siitä pitkäänkin. Sen jälkeen hän ei ole asiasta puhunut eikä muutenkaan kenenkään muun kanssa kuin minun. Eikä yksikään seurustelusuhde tuon jälkeen ole ollut sellainen että hän olisi halunnut kumppanille aiheesta avautua. Ei mun mielestä tarvitsekaan, ollutta ja mennyttä.
Sanoisin, että kokeile ihmeessä, mutta varaudu henkiseen kriisiin jälkikäteen.
Kertoisitko tarkemmin että mikä tuota kaveriasi sitten painoi ja mistä se kriisi tuli? Kaduttiko häntä, miksi??
t. ap
Minua kiihottaa ajatus miehen homostelusta <3 Varsinkin forced bi on jäätävän kiihottava fantasia!
Olen kokeillut pariin kertaan vuosia sitten mutta heterona pidän itseäni. Olen aina ollut melko avoin ja estoton. Nyt jo pitkään vaimon kanssa ollut kimpassa. Voin antaa vinkin, älä saatanassa mene kertomaan. Itse sen virheen tein ja ero ei ollut kaukana :)
Vierailija kirjoitti:
Olen kokeillut pariin kertaan vuosia sitten mutta heterona pidän itseäni. Olen aina ollut melko avoin ja estoton. Nyt jo pitkään vaimon kanssa ollut kimpassa. Voin antaa vinkin, älä saatanassa mene kertomaan. Itse sen virheen tein ja ero ei ollut kaukana :)
Voisiko joku teistä vastaajista, joilla on kokemusta näistä kokeiluista (joko olet itse kokeillut tai joku on kertonut kokeilleensa samaa sukupuolta) kertoa hieman jälkifiiliksiäkin? Kannattiko? Kuinka kokeilu muutti ajatuksia? Olen nimittäin myös kuullut, että kokeilun jälkeen moni on todennut että ei tykkää siitä sittenkään, mutta en voi ymmärtää kuinka niin voi käydä kun ensin ajatukset ja mielihalut on niin kovat..
t. ap
oksettavaa... se mielikuva... yök !!!!!! :DDDD en halua homoa miehekseni kiitos..
Eikö se ole ihan sama millaisia suhteita on ollut aiemmin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku teistä vastaajista, joilla on kokemusta näistä kokeiluista (joko olet itse kokeillut tai joku on kertonut kokeilleensa samaa sukupuolta) kertoa hieman jälkifiiliksiäkin? Kannattiko? Kuinka kokeilu muutti ajatuksia? Olen nimittäin myös kuullut, että kokeilun jälkeen moni on todennut että ei tykkää siitä sittenkään, mutta en voi ymmärtää kuinka niin voi käydä kun ensin ajatukset ja mielihalut on niin kovat..
t. ap
En ole itse kokeillut, mutta kaksi tuntemaani biseksuaali on ajan myötä jättänyt naiset kokonaan. Varmaan olivat homoja, mutta yrittivät naisen kanssa seukata.
Vierailija kirjoitti:
Ei homoudesta voi parantua.
Ei tarvitse, eikä voikaan, koska homous ei ole sairaus.
Vierailija kirjoitti:
70-80%:lla heteromiehistä on ollut joskus tai on edelleenkin homoseksuaalisia kokeiluja. Liki 100% on niistä joskus haaveillut tai harkinnut kokeilevansa.
Tänä päivänä on jo aivan tuikitavallista, että myös heteromiehet kokeilevat homoseksuaalisia akteja ja yhä useampi harrastaa säännöllisesti seksiä muiden miesten kanssa. Niistä nyt vaan ei tietenkään palstamammoille kotona kerrota.
Ai tää lipsahti heti fantasioinnin puolelle jollakin...
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut tuollaisessa suhteessa, se mies kokeili nuorempana miehiä, eikä sitten tykännytkään.
Itselleni tuo oli ihan ok, ei millään tavalla häiritsevää. Mielestäni melkein kaikkien seksuaalisuus on ns. liukuvaa, joten en pidä tuota outona.
Millä perusteella väität tietäväsi melkein kaikkien muiden seksuaalisuudesta?
Menettelee niin kauan kun ei tälle tontille jalallaan astu
Olen usein ihmetellyt ilmeisen yleistä bi-seksuaalien ajatusmallia. Yllättävän monella heistä näyttää olevan omasta mielestään oikeus kokeilla ja harrastaa ehkä enemmänkin seksiä samaa sukupuolta olevan kanssa, vaikka heillä olisi heterokumppani. Ja vain siksi koska heillä on siihen luontainen tarve. He tuntevat usein myös tarvetta olla vakavassa suhteessa vastakkaista sukupuolta olevan kanssa, mutta pelkästään tämä ei näköjään riitä.
En jaksa uskoa sitä, että monikaan hetero olisi halukas ryhtymään tietoisesti suhteeseen, jossa pitäisi jossain vaiheessa sallia toiselle jotain seksuaalista kanssakäymistä parisuhteen ulkopuolisen henkilön kanssa. Ja jos ei salli, julistetaan hänet vähintäänkin foorumeilla bi-yhteisön toimesta homofobiseksi ihmiseksi. Tavan hetero ei vaan odota elämältään sellaista, ehkä jotkut mutta tuskin valtaenemmistö. Ovatkohan biseksuaalit koskaan itse miettineet sitä, halusiko heterokumppaninsa tällaisen suhteen? Olisi kummallista jos ei kenelläkään heistä hiipisi silloin puseroon huijarifiilis...
Sinulle ap sanoisin neuvoksi, että kokeile ehdottomasti sitä mikä kiinnostaa. Ja ehdottomasti ennen ryhtymistä vakavampaan suhteeseen vastakkaisen sukupuolen kanssa. Kun olet tämän tehnyt, ja päätät silti etsiä suhdetta naisen kanssa, kerro taustasi heti alkuvaiheessa. Tällöin on peli avointa ja kaikki kortit pöydässä, jolloin hän voi miettiä omat ratkaisunsa asian suhteen. Muuten kipuilet itse halujesi kanssa ehkä jopa loppuikäsi, ja pilaat siinä samalla sekä oman että kumppanisi mahdollisuudet täysipainoiseen ja toimivaan suhteeseen.
Minä umpiheteromiehenä kyllä aikoinaan sallin tyttöystäväni satunnaiset seksisuhteet naisten kanssa. En ikinä tuntenut niistä mustasukkaisuutta - utelias kyllä olin senkin edestä. :) Erään tapauksen kohdalla näytti siltä että olisin voinut päästä mukaankin. Se ei kuitenkaan toteutunut. Sitä harmittelen näin vuosikausiakin jälkeenpäin...
No riippuu. Jos mies olisi selvästi biseksuaali ja muutenkin jotenkin homohtava, niin haittaisi. Itse pidän aika miehekkäistä miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Ei homoudesta voi parantua.
Eikä tarvitse.
Hyvä kysymys.
Ylipäänsä asenteesta homoillutta miestä kohtaan... Usein ei ajatella, että kuka se henkilö joka olisi homoillut. Jos hän olisikin isä tai velipoika? Miten sinä siinä tapauksessa suhtautuisin homoiluun ylipäänsä jos hän onkin lähiomainen. Nyt en tietenkään puu hänan kanssaan avioitumisesta :D vaan asenteesta homoiluun ylipäänsä.
Entä jos hän on mies, jonka kanssa on kysymys mahdollisuudesta seurustella? Jos hänellä olsikin takanaan homotapaus kerta/karkkuun. Entä jos hän olisi ollut humalassa homoiltuaan kerran. Entä jos hän olsikin ollut suhteessa mieheen, 2 kk....1v...3v....10v.... Entä jos hän olisi vaikka mahd. eronnut ulkoministeri Pekka Haavisto....
Kannattaa pohtia ylipäänsä asennettea homoilleeseen. Olipa hän kuka tahansa. Itse miehenä en seurustelisi lesboilleen kanssa.
Ja naisille vinkki: pysykää erossa homilleesta miehestä.
Tuo on varmaan yksi keino normalisoida bi- ja homoseksuaalisuutta, kun asia ei ole vielä itselle ihan hyväksyttyä. Väitetään, että kaikki tai lähes kaikki ovat homo ja biseksuaaleja, mutta tilastollisesti homoja ja biseksuaaleja on alle 10 %. Itselläni ei ole mitään seksuaalisia vähemmistöjä vastaan, salailu ja heterouden "epänormalisointi" on yksi osa itsensä hyväksymisprosessia.
Aloittajalle sanoisin, että olet prosessissa hyväksyä itsesi biseksuaalina miehenä. Sinun romanttinen kiinnostuksesi voi suuntautua vain naisiinkin, mutta et voi vielä tietää ilman yhtäkään kokemusta. Etsi sellainen puoliso, joka suhtautuu avoimesti biseksuaaleihin miehiin. Hyvin harva nainen hyväksyy miestä, joka on kaappihomo avoimesti biseksuaalin miehen sijasta. Mutta se prosessi alkaa omien taipumusten hyväksymisestä. Älä teeskentele heteroa.