Vielä Viron matkailusta
Näköjään aloitukseni poistettiin, mutta yritänpä vielä...
Miksiköhän virolaiset eivät (muka) suomalaisturisteja arvosta?
Minua on ainakin arvostettu, koska en ryyppää, sekoile enkä kuvittele, että Viro on "Etelä-Suomi".
.
Tulee mieleen entisaikojen vodkaturismi.
SEN nykyvirolaiset ovat kyllä jo unohtaneet.
Kommentit (8)
Minusta on harmillista, ettemme arvosta toisiamme kuin valtion päämiesten tasolla. Meille molemmille on kuitenkin toisistamme hyötyä niin taloudellisesti kuin kulttuurisestikin.
Vierailija kirjoitti:
Paljonko Virossa hutsu maksaa?
Oisko 60€/tuntinen
Matkailija kirjoitti:
Minusta on harmillista, ettemme arvosta toisiamme kuin valtion päämiesten tasolla. Meille molemmille on kuitenkin toisistamme hyötyä niin taloudellisesti kuin kulttuurisestikin.
Miten niin emme arvosta toisiamme?
Minä kyllä arvostan; sen takia tästä jo poistuneen aloituksen teinkin.
Ärsyttää vain, kun suomalaiset menevät Viroon takki auki kuvitellen, että se olisi joku "Etelä-Suomi".
Vierailija kirjoitti:
Paljonko Virossa hutsu maksaa?
Typeryyttä tyypillisimmillään.
Koska suomalaiset ei kunnioita ketään muita itä eurooppalaisia, mutta mielellään imee brittien ja ruotsalaisten kikkeliä. Raaka kommunismi olisi tehnyt suomalaisillekkin hyvää. Olisitte nöyrempiä.
Onneksi ei tänä päivänä tarvitse enää katsoa, kun suomipoikia rahdataan talvipakkasella ilman kenkiä ja matkalaukkurullakossa Suomen laivaan.
Tilanne on rauhoittunut...kai.
On ollut tilanteita, että on ollut pakko ostaa joku virolainen lehti, esim. Õhtuleht, ja naamioitua kuin agentti, ettei vaan kukaan kuvittele minun olevan suomalainen.
Unohtaneet vai?
https://www.is.fi/matkat/art-2000005912848.html