Oon koukussa palstaan
Selaan tätä koko ajan, joka päivä ja heti kun herään 😅 aina ajattelen et nyt käyn vaa nää 5 ekaa sivua läpi, mutta ei.. oottelen uusia vastauksia keskusteluihin ja käyn kurkkaamassa ekaa sivua uudestaan jne. sitkun oon ollu hetken poissa niin tuun taas.
Onko täällä ketään kuka on saanu harvennettua käyntiä? Miten teitte sen? Tuntuu etten vaan osaa irrottautua, tuntuu että jään jostain paitsi jos en ole selailemassa keskusteluja vähän väliä argh🤯
Kommentit (6)
Av fomo - ilmiö. Mullakin oli yhdes vaiheesssa, mutta sit aattelin ettei tämä nut saa hallita näin. Nyt aamupvisin, kurkkaus päiväl ja illalla tähän aikaan minust hauskimmat aloittajat liikentees. Ja vpiyhan sä selata tota pitkää litaniaa mis näkyy päivän ketjut ja klikkqqt sieltä kiinnostavinmat.
Vaihtaisin heti parempaan jos kerrotte mistä löytää, tää sensuuri on ihan järkyttävää paskaa
😀 onneks vasta pari vuotta oon ollut koukussa. Kyllä tästä pääsee eroon. Blokkaan tän ja siirryn Murhikseen. Jossa aikasemmin vietin liikaa aikaa. Sitten kun siitä saa tarpeekseen niin voi taas tulla tänne 😀
Vierailija kirjoitti:
😀 onneks vasta pari vuotta oon ollut koukussa. Kyllä tästä pääsee eroon. Blokkaan tän ja siirryn Murhikseen. Jossa aikasemmin vietin liikaa aikaa. Sitten kun siitä saa tarpeekseen niin voi taas tulla tänne 😀
Mikä on Murhis?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on Murhis?
Varmaa joku murh(a)info
Up