Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erehdyin käymää K-supermarketissa:(

Vierailija
23.04.2019 |

Minusta on tullut niin hintatietoinen, että itseänikin jo häiritsee. En voinut sitten ostaa tästä k-kaupasta yhtään mitään. Ajattelin että säälistä ostan jotain, mutta en pystynyt siihenkään:(

Onko ketään kohtalotovereita?

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kai tuo millanen asiakaskunta on?? Hyvänen aika, se ei säästöä tuo jos vertailee asiakkaita. Mulla säästöjä tonneja ja aina Lidlistä. Paskana ne sentit lopulta tulee! Mieluummin matkustelen välirahalla kun annan ne mille tahansa kallimmalle kauppiaalle.

Vierailija
62/71 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa tosi vähän kauppaketjuja kun vertaa muihin euroopan maihin. S, K ja Lidl....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kauppa voi olla nuhjuinen?

Likaiset ostoskorit, hyllytys aina kesken eli lojuu roskia siellä täällä, hedelmätiski ei ole tarkistettu tarpeeksi usein eli esim. pilaantuneita, vanhentuneet kalusteet jne.

Vierailija
64/71 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä pikkukaupungissa ainakin k-supermarketin ja s-marketin hintaerot on aika valtavat. Hoitovapaalla nyt ollessani olen paljon vertaillut hintoja. Esim ässässä eräs juusto on täällä 2.99 ja sama paketti k-kaupassa muistaakseni 4.78.

Muutenkin suosin enemmän s-ketjua, mielipidekysymyshän se on mutta mun mielestä ässän ilme miellyttää enemmän kuin k-kaupan. Prismoista tykkään tosi paljon

Vierailija
65/71 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asun Vesalassa ja lähin ostari pahamaineiseksi haukuttu Kontulan ostari :) Ostarilla vierekkäin Lidl, S-market ja K-Supermarket. Yleensä tulee käytyä sekä K-S:ssa ja Lidlissä. S-markettia yritin opetella käyttämään, mutta en löydä sieltä mitään ja valikoima todella huono. Luovutin. Lidlissä käyn lauantaiaamupäivällä, iltaisin siellä esim. vihannekset ja hedet loppu. Eilen olin autolla liikenteessä illalla ja kävin Lidlissä. Eipä ollut paljoa tuoretavaraa jäljellä, ei edes kananmunia ja aika sottaista oli.... Mutta sain kuitenkin ostettua esim. tomaattimehut, kikherneet, juustot, talouspaperit, kahvin, kosteusvoiteen vartalolle, jne. Supermarketissa todella laaja valikoima eikä koskaan tavarat lopussa. Usein on hyviä tarjouksia.

Joten liputan Kontumarketin ja lauantaiLidlin puolesta :)

F

Vierailija
66/71 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kylällä on vaan Sale ja kallis K-Kauppa. Käyn molemmissa.

Vierailija
67/71 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä Viikissä ja Malmilla on myös Prismat. Lisäksi Espoon ja Vantaan puolella useita, mm. Sellossa, Isossa Omenassa, Jumbossa ym.....

Vierailija
68/71 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn aina K-Supermarketissa. Lähin kauppa ja sieltä löytyy kaikki tarvittava. En jaksa kiertää isoja marketteja.

Vierailija
69/71 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse katson mitä ostan Keskon ruokakaupoista. Hyviä tarjouksia, jolloin tuotteita saa halvemmalla. Sen lisäksi voi käydä Prismassa jos huvittaa.

Vierailija
70/71 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Innolla odotan minäkin tilipäivää ja reissua K-Supermarkettiin ja lihatiskille sinne

- Enää(n) viikko  -huoh

Vierailija
71/71 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse hyödynnän kaikkien kauppojen valikoimia, vaikka asioinkin valtaosin yhdessä.

Olisihan se kiva, jos kaiken saisi yhdestä liikkeestä, mutta sitten sen liikkeen pitäisi olla kauppakeskuksen kokoinen, jolloin hyöty yhdessä liikkeessä asioimisesta rajautuisi yhteen kassatapahtumaan usean sijasta.