Erehdyin käymää K-supermarketissa:(
Minusta on tullut niin hintatietoinen, että itseänikin jo häiritsee. En voinut sitten ostaa tästä k-kaupasta yhtään mitään. Ajattelin että säälistä ostan jotain, mutta en pystynyt siihenkään:(
Onko ketään kohtalotovereita?
Kommentit (71)
Täällä yksi.
Varaa olisi, mutta meillä on vierekkäin K-kauppa, S-market ja Lidli, enkä viitsi maksaa turhasta.
Korkeinyaan jonkun yksittäisen Pirkka-tuotteen voin ostaa.
K niin kuin kallis.
En ymmärrä, miten tuo kauppa ja vielä tuota pienemmätkin kaupat enää pärjäävät. Isot Prismat ovat halvempia ja aukioloajatkin nykyään pitkät. Prisma oli auki normaalisti pääsiäisenä ja asiakkaita riitti jopa eilen illalla kun siellä kävin. Kaikkea oli myös saatavilla ja yli jääneitä tuotteita, kuten kalaa, karitsaa ja jotain muutakin myytiin halvalla. Hyvin Prismassa oli pyhiin varauduttu.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas tykkään K-supermarketista. Asiakaskunta pääasiassa kivan keskiluokkaista ja maksukykyistä. Esillepano nykyaikaista ja kivoja spesiaalituotteita
Samaa mieltä. Paikallisessa S-marketissa ankea valikoima ja asiakaskunta, Lidlistä puhumattakaan.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, miten tuo kauppa ja vielä tuota pienemmätkin kaupat enää pärjäävät. Isot Prismat ovat halvempia ja aukioloajatkin nykyään pitkät. Prisma oli auki normaalisti pääsiäisenä ja asiakkaita riitti jopa eilen illalla kun siellä kävin. Kaikkea oli myös saatavilla ja yli jääneitä tuotteita, kuten kalaa, karitsaa ja jotain muutakin myytiin halvalla. Hyvin Prismassa oli pyhiin varauduttu.
K-kauppaan on lyhyt matka ja hyvä valikoima.
Vierailija kirjoitti:
Etäisyys ja aika
Prismat ja Citymarketit ovat hehtaarihalleja, joissa pitää juosta kilometri, että saa ruokansa. Kiitos ei, kun miljöö on ankea. S-market ok, mutta K-kaupoissa käyn mieluiten juuri sen kauppiaan ystävällisyyden ja asiakaspiirin siisteyden vuoksi. Lidl on ankea varastohalli ja tuotebrändit epäilyttäviä. Harva se viikko vedetään tuotteita myynnistä vaarallisuuden vuoksi. Muoviroju haisee, kun kaikkea muutakin rojua pitää ruokakauppaan raahata.
Eläköön itsenäinen kauppias!
Vierailija kirjoitti:
Minä taas tykkään K-supermarketista. Asiakaskunta pääasiassa kivan keskiluokkaista ja maksukykyistä. Esillepano nykyaikaista ja kivoja spesiaalituotteita
Jaa, olenkohan minäkin keskiluokkainen ja maksukykyinen, kun kääyn K-supermarketissa aina välillä...en ole tilin saldosta päätellen kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Paikallisessa S-marketissa ankea valikoima ja asiakaskunta, Lidlistä puhumattakaan.
Lauttasaaren Lidlissä asiakaskunta on mukavaa, keskiluokkaista ja maksukykyistä. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja täällä myös yksi samaa mieltä oleva. Käyn aina silloin tällöin Ässässä ja viime viikollakin tulin sieltä pois vain juistopaketin ja parin lonkeron kanssa. Minulla oli ajatus ostaa pääsiäisruokaa, mutta kaikki oli jotenkin niin nuhruista ja tylsää, että ärsytti. Lidukasta löysin jotain ja k-supermaketista sitten ostin 150 eurolla vaikka mitä ihania tuoreita herkkuja. Päätin taas kerran, että en mene ässään kuin maksimissaan karkkiostoksille. N44
Olen aina silloin tällöin käynyt kauppiasvetoisessa K-Marketissa kun siellä on joskus vähän erikoisempaa valikoimaa tarjolla. Mutta nyt hintataso on noussut niin korkeaksi etten käy kuin pakon edessä. S-Market ja Lidl ovat ensisijaiset ostopaikat. Lupailivat isompaa K-kauppaa lähialueelle, mutta katsotaan toteutuuko se ja millainen hintataso siellä on.
Joskus käyn katselemassa hintoja, en ostoksilla.
Minä käyn aina K-Supermarketissa, vaikka ihan sen vieressä on suuri S-Market. Tämä ihan vain sen vuoksi, että ainakin meidän K-Supermarketissa on todella hyvä liha- ja kalatiski. Jos eläisin minimibudjetilla, valitsisin toisin. Olen kuitenkin onneksi päässyt elämässä siihen pisteeseen, jossa voin hyvällä omallatunnolla ja maksaa laadusta.
Ohis mutta olin hiljattain yhdessä Wienin Lidlissä, ja olipa muuten ankea ja hallimainen. Edes paistopistekään ei ollut erityinen vaikka oltiin kakkujen luvatussa maassa.
Suomessa on paremmannäköiset ja paremmin varustellut Lidlit.
Ostin viimeksi vain sitruunoita K-superista, teen näes simaa tänään. Oli tarjouksessa, halvempia kuin Lidlissä. Säästöä 80 senttiä kilolta.
T. Lidl-mies.
Vierailija kirjoitti:
Prismat ja Citymarketit ovat hehtaarihalleja, joissa pitää juosta kilometri, että saa ruokansa. Kiitos ei, kun miljöö on ankea. S-market ok, mutta K-kaupoissa käyn mieluiten juuri sen kauppiaan ystävällisyyden ja asiakaspiirin siisteyden vuoksi. Lidl on ankea varastohalli ja tuotebrändit epäilyttäviä. Harva se viikko vedetään tuotteita myynnistä vaarallisuuden vuoksi. Muoviroju haisee, kun kaikkea muutakin rojua pitää ruokakauppaan raahata.
Eläköön itsenäinen kauppias!
Sorry tyhmä kysymys mutta eikä Citymarket ole myös K-kauppa?
kannattaa hyödyntää tätä jos on oikeasti kiinnostunut mistä ruokaa saa edullisimmin:
ruoanhinta.fi
En ole eläissäni käynyt Prismassa. Kaikki ovat niin kaukana. Ei Helsingissä ainakaan ole Prismaa muualla kuin Itäkeskuksessa ja Kannelmäessä ja molempiin on pitkä matka.