Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

50+ dating? Onko siellä vain vanhoja pappoja tarjolla juuri 50 vuotta täyttäneelle nuorekkaalle naiselle?

Vierailija
23.04.2019 |

Onko kokemuksia?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet nuorekas vain itsesi mielestä, miesten mielestä mummo.

Vierailija
2/17 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

50 vuotta täyttänyt nainen on mummoikäinen. Aivan sama, miten ”nuorekas” uskottelet itsesi olevan, kaikki viisikymppiset näyttävät mummoilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulkaas edelliset vastaajat sitten uudelleen vastaamaan tähän kysymykseen, kun olette itse viiskybäsiä, eiks je ?

Vierailija
4/17 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljolti juuri pappoja ja sitten aina se joukko nuoria miehiä vonkaamassa seksiä. Parilla sivustolla käväisin, mutta ei siellä mitään kiinnostusta herättävää kyllä ollut. Jotenkin tuntuu, että niissä on aika epätoivoisia tyyppejä suurin osa. Livenä on tullut vastaan kyllä mielenkiintoisempia tuttavuuksia.

Vierailija
5/17 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki, jotka kuvailevat itseään nuorekkaiksi, ovat yleensä liian nuoriin vaatteisiin änkytyneitä ja ikäisekseen hassusti käyttäytyviä epätoivoisia ihmisiä.

Vierailija
6/17 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 45 ja eniten kiinnostuneita on 30-45 vuotiaissa.

Vierailija
7/17 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulkaas edelliset vastaajat sitten uudelleen vastaamaan tähän kysymykseen, kun olette itse viiskybäsiä, eiks je ?

Se on just näin.

Vierailija
8/17 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse deittailen vain nuoria miehiä seksin merkeissä. Ehkä 10 vuoden päästä alan tapailemaan ikäisiäni miehiä, kun hekin mummoutuvat. En halua nyt itseäni vanhempaa miestä, joka olisi jo mummoutunut, koska haluan matkustella ja olla aktiivinen vielä monta kymmentä vuotta. Ja mitä vanhemmaksi tullaan, niin sitä suurempi merkitys iällä on...

Vierailija
9/17 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoikka, pitkähiuksinen ja olen saanut useasti kuulla, että menisin reilusti alle 45-vuotiaasta. ap.

Vierailija
10/17 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja haluaisin siis kuulla, että etsiikö siellä myös oman ikäiseni miehet ikäistään seuraa, vai pelkästään jotain 60-100-vuotiaita tarjolla? ap. :)

Vierailija
11/17 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis urheilullinen, hoikka, pirteä, hyväkuntoinen nainen. En silti halua mitään seksisuhdetta lasteni ikäisten miesten kanssa vaan kypsän parisuhteen mieluiten ikäiseni miehen kanssa, joka myöskin pitää huolta itsestään. Siksi tein tämän aloituksenkin, jos joku olisi ko. sovelluksessa katsastanut tarjontaa. ap.

Vierailija
12/17 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun ikäisiäsi, nuorekkaita, itsestään huolta pitäviä miehiä kutsutaan aviomiehiksi, hyvästä syystä. Jos totta kai jätetään se B-rapun vähemmistöporukka laskuista.

Vierailija
13/17 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

50 vuotta täyttänyt nainen on mummoikäinen. Aivan sama, miten ”nuorekas” uskottelet itsesi olevan, kaikki viisikymppiset näyttävät mummoilta.

Mielestäni se tulee siinä hieman yli 60-vuotiaana. Toki sinulla varmaan on voinut näin tapahtua jo nuorempana. Ilmeisesti mummot sitten ovat miesten mieleen, koska kaikki tuntemani vanhemmat naiset deittailevat tai ovat naimisissa.

Vierailija
14/17 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen, ja edelleen samaa mieltä, että yli viisikymppiset naiset on mummuja. Sitä paitsi pitää olla aika luuseri jos ei ole vielä viiskymppisenäkään löytänyt "sitä oikeaa".

Vierailija
15/17 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti täällä ollaan huutelemassa että luulet vain olevasi nuorekas, vaikka ihminen etsii nimenomaan ikäistään seuraa, eikä hopeakettuile nuorison perässä. Taas luettiin vain yksi sana, eikä nähty koko viestiä.

Vierailija
16/17 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pappoja? Kokeile sugar datingiä. 

Vierailija
17/17 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

50-v nuorekas haluaa 50-v nuorekkaan kumppanin, minä ainakin. Tarjolla on tosiaan niitä nuorempiakin kavereita, mutta tahdon suunnilleen omanikäisen. Kyllä niitä on, hyvin säilyneitä 50-vuotiaita niin miehissä kuin naisissakin.