Miehistä baareissa
Siis mikä on tää ilmiö, että miehet kokee luvalliseksi baarissa tulla ihan suoraan läpsimään pyllylle ja puristamaan tissejä? Sanaakaan sanomatta ja lyöttäytyy seuraan eikä tajua häipyä? Ja kun sanoo että älä koske muhun niin alkaa vielä pahemmin lääppiä
Kommentit (23)
Missä ihmeen räkälöissä sää kuljet? Vai sittenkinkö liian nuorten paikoissa, joissa ovat ihan perseet? Ei kannata olla pikkutunneille asti, jos ääliömäärä lisääntyy, mitä pidemmälle kello käy?
Sitten on sellanenkin ilmiö jossa naiset imevät miesten peniksiä baareissa, ihan vaikka sanois että lopettakaa nyt, niin ne naiset vaan jatkaa suckkerointia.
Vierailija kirjoitti:
Missä ihmeen räkälöissä sää kuljet? Vai sittenkinkö liian nuorten paikoissa, joissa ovat ihan perseet? Ei kannata olla pikkutunneille asti, jos ääliömäärä lisääntyy, mitä pidemmälle kello käy?
Jaa-a, itseä on kyllä tullut ahdistelemaan lähinnä 40-60-vuotiaat miehet (itse parikymppinen), ja usein jo ennen pikkutunteja. Eikä missään ''räkälöissä''.
No tää oli ihan normaali vähän hienompi baari ja en millään eleillä näyttänyt tyypille että oon kiinnostunut. Suoraan vaan tuli lääppimään ja sano että haluaa panna mua... Jouduin ihan oikeesti juoksemaan sitä karkuun vessaan, sillä aikaa oli onneks hävinnyt jonnekkin.
Ap
Ja tämäkin miesvihasatu toki uppoaa mammoihin. Voi luoja tätä paskakaivoa.
Miks pitää aina tulla huutelemaan ettei oo totta. Tää nyt valitettavasti oli... Ja ei en myöskään ollut tanssilattialla tällä hetkellä kun tää tyyppi tuli.
Ne kerrat kun olen naisia koskenut baareissa on alkaneet naisen puolelta. Onneksi niitä on tapahtunut joitain kertoja. Kyllä mä pystyn alkaa juttelemaan mutta koskemisessa olen aina ollut sen verran arka että siihen tarvii naisen alkaa ensin.
Siis sulle tapahtuu tuollaista ihan säännöllisesti, monta miestä joka baarireissulla? Jopa enemmistö baarin miehistä?
Kannattaisi varmaan vaihtaa baaria. Itse en ole tuollaista juuri nähnyt.
10 vastauksesi että ei tällä reissulla tapahtunut kun tää yksi tapaus, mutta on tullut aiemminkin koettua että tanssilattialla miehet näkee oikeudekseen tarttua pyllyyn esimerkiksi. Tää mies oli siis pahimmasta päästä ja tosi ahdistava
Vierailija kirjoitti:
No tää oli ihan normaali vähän hienompi baari ja en millään eleillä näyttänyt tyypille että oon kiinnostunut. Suoraan vaan tuli lääppimään ja sano että haluaa panna mua... Jouduin ihan oikeesti juoksemaan sitä karkuun vessaan, sillä aikaa oli onneks hävinnyt jonnekkin.
Ap
Miksi käytit sanaa miehet.
13 koska tää ei ollut eka kerta, mutta pahin kylläkin.
IHAN KAIKKI MIEHET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
15 en oo missään vaiheessa näin sanonut!! Ja tarkotan joitain nuorempia poikia/miehiä.
Ja pahemmaksi tästä tekee sen että oon myös varattu
Oot nii ruma et ne lääppii sut pois valittamasta😂
Hehheh tosi hauskaa. En mä kyl ees tiiä miks täällä kyselen ku selvästi kaikki alapeukuttajat ja haukkujat ei oo itse kokenu tällästä seksuaalista häirintää
Ap
Kun ei kerrota baarin nimeä tai edes paikkakuntaa, tämä haiskahtaa niin provo-viestiltä.
Vierailija kirjoitti:
15 en oo missään vaiheessa näin sanonut!! Ja tarkotan joitain nuorempia poikia/miehiä.
Ja pahemmaksi tästä tekee sen että oon myös varattu
Ja kohta päästään siihen, että se oli yksi idiootti, joka näin teki.
Heilutitko myös vihkisormustasi laajassa kaaressa?
Ja sitten sä heräsit.