Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi hypergamia on miesten mielestä väärin?

Vierailija
23.04.2019 |

Eikö ole luontevaa, että lapsille halutaan parhaat mahdolliset lähtökohdat?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska niin moni jää ilman  kumppania. Ei tämä järjestely niitä halutuimpia uroita haittaa yhtään

Vierailija
2/6 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valittavatko naiset, että jäisivät ilman? Tuskin siis jäävät. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilman mitä?

Onko tämä taas se rinnakkaistodellisuus, jossa kaikki naiset saa seksiä ja poikakavereita / miesystäviä milloin vain? Vai rikkaita miehiäkö naiset nyt saa? Entä, jos rakastuu köyhään, niin kuin minä, ja menee naimisiinkin? Seksiäkään en saa varmaan kymmenesosaa siitä mitä haluaisin, eli joka päivä monta kertaa. Ai niin, eihän sellaista tapahdu, että rakastutaan ja nainen ottaa köyhemmän miehen. Kyllä pikkukakkonen tietää.

Vierailija
4/6 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se väärin ole, ainoastaan turhamaista ja pinnallista. Tulee tunne ettei ihminen kykene tuntemaan syviä tunteita jos elintason säilyttäminen menee rakkauden edelle. Köyhyys onkin hyvä väline karsimaan väärät naiset pois.

Vierailija
5/6 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilman mitä?

Onko tämä taas se rinnakkaistodellisuus, jossa kaikki naiset saa seksiä ja poikakavereita / miesystäviä milloin vain? Vai rikkaita miehiäkö naiset nyt saa? Entä, jos rakastuu köyhään, niin kuin minä, ja menee naimisiinkin? Seksiäkään en saa varmaan kymmenesosaa siitä mitä haluaisin, eli joka päivä monta kertaa. Ai niin, eihän sellaista tapahdu, että rakastutaan ja nainen ottaa köyhemmän miehen. Kyllä pikkukakkonen tietää.

Aina on poikkeuksia. Aina.

Vierailija
6/6 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä kovin moni nainenkaan hyvällä katso, jos mennään ilmiselvästi "rahan takia" naimisiin.

Mun puolesta jokainen taaplaa tavallaan.