Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luottamus testi. Saat viestin hyvältä ystäväläsi jossa on video kuitenkin heti perään tulee hätäinen soitto jossa hän kertoo jakaneens videon vahingossa sinulle ja anelee sinua poistamaam sen katsomatta..Miten toimit?

Vierailija
23.04.2019 |

Kertokaa rehellisesti

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistan tietysti katsomatta. 

Vierailija
22/39 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin mitä videossa on ja päättäisin vastauksen jälkeen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin todennäköisesti jo katsonut sen ja kertoisin, että olin juuri laittamassa wtf-viestin. Todennäköisesti poistaisin, en tekisi sillä videolla mitään.

Sama juttu. Voisin kyllä hieman kuittailla huumorintajuisesti ystävälle videosta ja eiköhän asiaa loppujen lopuksi vain naurettaisi makeasti. Sattuuhan sitä.

Olen itse jakanut kerran vahingossa eräälle puolitutulle yhden täällä av:lla olleen keskustelun linkin. Minun piti lähettää se ystävälleni Tanjalle, mutta se lähtikin tutulle Tapsalle. Linkissä oli aika kyseenalaista tavaraa, periaatteessa ihan hauskaa Tanjan kanssa naureskeltavaa juttua, mutta Tapsan kanssa sisältö ei ollut mitä paras mahdollinen. No onneksi hän kuittasi tämän naurulla, mutta perhana kun hävetti.

Vierailija
24/39 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelimellani ei näe videoita ja kertoisin sen ystävälle, mutta jos voisin sen nähdä, kysyisin ensin mitä siinä on ja sen perusteella päättäisin mitä tehdä. En katsoisi seksivideoita tms. Jos jotain muuta, niin ehkä.

Vierailija
25/39 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistan sen. Tosin, olen saattanut jo ehtiä katsoa.

Vierailija
26/39 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luurini ei toista videoita. Muuten tietenkin katsoisin.

Vierailija
27/39 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai poistaisin sen.

Itselle on käynyt samoin kerran sähköpostin kanssa. En lähettänyt sitä vahingossa, mutta huomasin lähettämisen jälkeen, että olin jakanut täysin paikkansapitämätöntä tietoa (koska olin käsittänyt jotain väärin) ja nolostuin. Kaveri oli syystä tai toisesta lukenut sähköpostini kuitenkin, mutta ei onneksi pitänyt sitä niin typeränä kuin itse pidin.

Vierailija
28/39 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katson tietenkin.

Sama. Ja silloinhan video vasta alkaisikin kiinnostamaan, joten saattaisin katsoa ainakin alkua. Voi olla, että jättäisin poistaisin sen jos ystävä oikeasti ihan tosi tosissaan asiaa pyytäisi, mutta luultavasti olisin jo katsonut sen ennen kuin hän ehtisi soittelemaan.

Vierailija
29/39 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson tottakai ellei kyseinen viesti vaikuta olevan hakkerin lähettämä ja katselu vaaranna omaa tietoturvaa.

Vierailija
30/39 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs lähettää klippejään. Toki katson viestini.

Vierailija
31/39 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä huomasin vasta pitkän ajan kuluttua, että olin lähettänyt kaverilleni vahingossa jonkun linkin, jota ei olisi pitänyt lähettää. Otin asian varovasti puheeksi, mutta onneksi kaveri oli poistanut sen katsomatta, koska ei "jaksanut perehtyä siihen".

Vierailija
32/39 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistaisin. Luultavasti siinäkin tapauksessa vaikka ei tulisi viestiä perään. Oletuksena kaikki kuvat ja videot on spämmiä ellei niiden lähettämisestä ole etukäteen sovittu.

Vierailija
33/39 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäkö teen? No minulla tod.näk on kännykkä äänettömällä ensinnäkin. Näen viestin ja puhelun 12h päästä viiveellä, toki avaan viestin puhelun huomaamisen jälkeen.

Nykyajan hirveyksiä on se, että ihmiset ovat jatkuvasti tavoitettavissa. Älä ole, ellei työ tai perhetilanne vaadi sitä.

Vierailija
34/39 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai poistaisin sen.

Itselle on käynyt samoin kerran sähköpostin kanssa. En lähettänyt sitä vahingossa, mutta huomasin lähettämisen jälkeen, että olin jakanut täysin paikkansapitämätöntä tietoa (koska olin käsittänyt jotain väärin) ja nolostuin. Kaveri oli syystä tai toisesta lukenut sähköpostini kuitenkin, mutta ei onneksi pitänyt sitä niin typeränä kuin itse pidin.

Ja jos joku ei tajunnut, niin minäkin siis pyysin kaveriani poistamaan sen lähettämäni viestin lukematta sitä. En vain tullut maininneeksi, kun oletin kai että se oli sanomatta selvää. sama

Vierailija
35/39 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poistaisin. Luultavasti siinäkin tapauksessa vaikka ei tulisi viestiä perään. Oletuksena kaikki kuvat ja videot on spämmiä ellei niiden lähettämisestä ole etukäteen sovittu.

Hyvin harvoin ihmiset ilmoittavat etukäteen, mitä aikovat lähettää...

Vierailija
36/39 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin poistavani, mutta katsoisin salaa ensin ja sitten poistaisin.

Vierailija
37/39 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän, olisin utelias ja katsoisin videon. Jos se olisi joku typerä luottamustesti, niin lähinnä hymähtäisin ja miettisin, miksi tuo teini-ikäisen tasolle vajoaa testeineen, kun ollaan jo kuitenkin +-40 -vuotiaita.

Vierailija
38/39 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en olisi kerennyt jo katsomaan, niin todellakin poistaisin enkä katsoisi. Vaikka olenkin tosi utelias luonne ja salaa kurkkaaminen kiinnostaisikin, niin tällaiset asiat on mulle ihan supertärkeitä; luottamus ja yksityisyydensuoja. Ajattelen myös omalle kohdalle - kuinka kamalaa olisi jos joku näkisi jotain mitä ei pitäisi, ja kuinka paljon arvostaisin jos se toinen vaan poistaisi sen katsomatta, kun pyydän.

Itse asiassa mulle on käynytkin suunnilleen noin. Kaveri lähetti screenshotin henkilökohtaisesta keskustelustaan ja heti perään tuli viesti että "apua, oli vahinko, lupaa ettet lue sitä!" Ja en lukenut, vaan poistin koko kuvan.

Vierailija
39/39 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tyttö antoi mulle jossain ponitalli-ratsastusleirillä 12v päiväkirjansa että kirjoita runo.

Sitten minuutin päästä se ryntäsi lakananvalkeana kauhuissaan, että antaisitko sen kirjan takaisin...ethän ehtinyt lukea.

Een een...Oikeasti ehdin kyllä huomata sen teipatun "tämä on ensimmäinen karvani" - sieltä jostain keskiaukeamalta. Mutta en ilmeelläkään paljastanut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme