Luottamus testi. Saat viestin hyvältä ystäväläsi jossa on video kuitenkin heti perään tulee hätäinen soitto jossa hän kertoo jakaneens videon vahingossa sinulle ja anelee sinua poistamaam sen katsomatta..Miten toimit?
Kommentit (39)
Kerron jakaneeni videon jo eteenpäin, vaikka en oikeasti ole tehnyt niin. VIELÄ.
Poistan sen. Ihan vain siksi, että en todellakaan haluaisi nähdä kaverini seksivideota.
Poistan katsomatta, koska en ole mulkku eikä videota ole tarkoitettu minun silmilleni.
Olisin jo katsonut videon etenkin jos sen mukana on tullut kannustava viesti, jossa lukee esim. tämä on juuri sinulle.
Luottamus testi vaikuttaa niin huimalta, että ihan asiaa tarkistamatta tietäisin, että kyseessä on yhdyssana. Ei jatkoon.
Jos en olisi ehtinyt katsoa niin en katsoisi.
Ja jos katsomassani olisi jotain sellaista minkä tajuaisin heti ettei ollut minulle tarkoitettu (esim seksivideo) lopettaisin katselun.
Jos kaverini tekisi jotain lapsellisia luottamustestejä, dumppaisin koko kaverin.
Ap:lle yhdyssanatesti, tuskin sitäkään läpäisee ikinä.
Kerron totuuden, että minulla on sellainen kännykkä, mistä ei voi katsoa videoita.
Riippuu siitä, onko videolla nylpytystä.
Olisin todennäköisesti jo katsonut sen ja kertoisin, että olin juuri laittamassa wtf-viestin. Todennäköisesti poistaisin, en tekisi sillä videolla mitään.
En katsoisi, mutta tämä ei ole luottamuskysymys, vaan pelkäisin että näen jotain iljettävää.
Tuskin katson normitilanteessa. Mutta jos esim juuri edellisenä viikonloppuna mieheni on tullut kotiin vieraalta hajuvedeltä haisten tms omituista on ollut tekeillä, todellakin katson.
Vierailija kirjoitti:
Katson tietenkin.
🤤
Miksi et laittanut sitä äänestystä?
Riippuu siitä, epäilenkö sen sisältävän esim. perheväkivaltaa.
En katsoisi jos en olisi ehtinyt katsoa, poistaisin videon ja unohtaisin koko jutun. En ole utelias.
Luultavasti olen jo katsonut videon ennen hänen soittoaan. Mikäs testi se muka on?