Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajatelkaapa kun vuosien päästä paljastuu tuo suuri kusetus

Vierailija
23.04.2019 |

Maapallo on litteä eikä pyöreä. Maailmalla on jo suurta kohua tästä. Youtubella videoissa järkeenkäyviä todisteita tästä. Nasa vetää rahaa kuin sieni. Mitä tapahtuisi, jos nyt kaikki kävisivät Nasan kimppuun tuon suuren kusetuksen vuoksi. Nasa menettäisi kasvonsa, rahaa uponnut lukematon määrä.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä kannata pidättää hengitystä tuota paljastusta odotellessa.

Vierailija
2/21 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä maa ihan oikeasti on pallo, jokunen nykyäänkin elävä ihminen on jopa purjehtinut sen ympäri.

Eikä kenenkään tiedetä pudonneen reunan yli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytäpä vähän niitä "järkeenkäypiä todisteita".

Ihan paras oli noiden litteämaakannattajien itserahoittama tutkimus ja dokumentti missä ihan järkeenkäyvällä tavalla yrittivät todistaa että maa on litteä. Paitsi että saivat tulokseksi että maa onkin pyöreä.

Propsit heille että julkaisivat dokumentin kokeineen kuitenkin.

https://www.funnyordie.com/2019/3/6/18253735/flat-earthers-accidentally…

Vierailija
4/21 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista olla varovainen, ap, ettet kävele reunan yli ja putoa avaruuteen!

Vierailija
5/21 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän että valtaväestö edelleen uskottelee että maapallo on pyöreä, meidät on aivopesty ja opetettu siihen. Maapallo on litteä, uskottiin jo aikoja aikoja vuotta sitten. Nyt meille litteään "maapalloon" uskoville naureskellaan, mutta kun totuutta ja faktaa alkaa paljastumaan enemmän, niin siinäs pyörittelette päätänne.

Flat earth

ap

Vierailija
6/21 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Huhtasaari ollut sinun opettajasi ap?

Vierailija
7/21 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustele.

Vierailija
8/21 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattas alkaa vähän helpommasta väitellä, vaikka jumalan olemassaolosta.

Vierailija
9/21 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tiedän että valtaväestö edelleen uskottelee että maapallo on pyöreä, meidät on aivopesty ja opetettu siihen. Maapallo on litteä, uskottiin jo aikoja aikoja vuotta sitten. Nyt meille litteään "maapalloon" uskoville naureskellaan, mutta kun totuutta ja faktaa alkaa paljastumaan enemmän, niin siinäs pyörittelette päätänne.

Flat earth

ap

"Aikoja aikoja vuotta sitten" on kyllä juuri niin tarkka ja tieteellinen termi, kuin flat earth- ihmiseltä odotinkin.

Vierailija
10/21 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen samaa mieltä!

Maapallo on ehdottomasti litteä.

Tiedän sanoa varmuudella tämän, koska asun maapallon reunalla kerrostalossa. Kovalla tuulella monesti hirvittää, koska kerrostalo kaatuu ja pudotaan tyhjyyteen.

Tekisi mieli muuttaa maapallon keskelle, mutta ei ole varaa.

Vierailija
11/21 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Flat earth

ap

No uskottiinhan ennen myös noitiin.

Vierailija
12/21 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, minäkin kävin siellä reunalla pelkäämässä. Onneksi koira oli hihnassa kun se kakkasi reunan yli sinne tyhjyyteen.

Vierailija
13/21 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ehkä kannata pidättää hengitystä tuota paljastusta odotellessa.

Tai sitten kannattaa... Luulen, että se olisi noille "maapallo on litteä" -ihmisille itselleenkin parhaaksi.

Vierailija
14/21 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noidat ovat edelleen "olemassa", mutta eri muotoisesti kuin ennen. Noidat esiintyvät sielun vihollisen eri muodoissa. Naureskelkaa nyt tällekin väitteelle.

Vierailija
15/21 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flat earth oli hetken aikaa hauska vitsi ja meemi.

Nykyään sen jatkaminen on lähinnä säälittävää.

Vierailija
16/21 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

joo, minäkin kävin siellä reunalla pelkäämässä. Onneksi koira oli hihnassa kun se kakkasi reunan yli sinne tyhjyyteen.

Vaikka mä uskon tohon litteä -teoriaan, niin näitä on hauska lukea. Lisää näitä koira hihna juttuja.

Vierailija
17/21 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kiinnostunut tosta litteä -teoriasta. Ala-asteella opeteltiin monta kuuta milläkin planeetalla on ja vit tu piti ulkoa opetella niitä, niin ei ne ookkaan niin nyt.

Vierailija
18/21 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisikohan maan magneettikenttä jotenkin vetää ihmisiä maapalloa kohti, ettei me päästä tippumaan "reunojen yli", samoin kuten uskotaan maapallon ollessa pyöreä että ihminen ei tipu avaruuteen . Ei me täältä mihinkää tiputa.

Vierailija
19/21 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva vaikka tippuakin täältä maasta johki avaruuteen, vaihtelu virkistäisi kummasti. Saisi valita ihan uuden planeetan jolle majoittua, jonne ei Zipilät ym hitto vieköön löytäisi koskaan.

Vierailija
20/21 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Flat earth oli hetken aikaa hauska vitsi ja meemi.

Nykyään sen jatkaminen on lähinnä säälittävää.

Varsinkin täällä peräpohjola suomessa! Ei ollenkaan muualla maailmassa, yhdysvalloissa yms. Tästä ollaan todella kiinnostuneita ympäri maailman. Mutta ollaan me suomessa kuuliaisia ja uskotaan vaan mitä nasa sanoo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi